Hur sjuka kan man va egentligen?

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Jag såg det på Efterlyst också, jävlar vad det började bulta i mina knytnävar.
Såna händelser mal länge i mitt huvud långt efter jag sett dem, man blir så ledsen :( .
Stackars tjejer.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Det är minst ett sånt fall i varje efterlyst tycker jag.
Helt vedervärdigt!
Stackars tjejer att försöka leva vidare ett normalt liv efter detta. Mår illa bara av tanken att det kan hända en själv närsomhelst.
Jävla äckliga, dumma, vidriga killar som håller på med sådant här:machinegu
Kastrering och fängelse :pangihuve

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
tycon1 skrev:
Ge mig adressen till dom som gjorde det där :mad:
Man kanske borde ta och göra samma sak mot dom :kocko
Ja faktiskt... eftersom de själva kommit på att göra sattyget, så måste det ju innebära att de själva vill bli utsatta för det :notme

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
R6-03 SÅLD
Vid såna här tillfällen önskar jag att vi hade dödsstraff i Sverige!!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Mår så jävla dåligt nu alltså. Vill inte skriva mer. Fifan.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Och så tycker tjejen att jag är töntig när jag vill att hon ska ta taxi för en kilometer hem ifrån krogen :(
Det är bara att hoppas på att någon av killarna pratar bredvid så att det slutligen kommer fram och sen hoppas jag på att polismännen som ska gripa dem har flickor i tonåren och ger dem några extra slag med batongerna. Och att de blir flådda och kastrerade i finkan. Och våldtagna med ett kvastskaft för att slutligen förhoppningsvis bli ihjälslagna av några HA-anhängare därinne.

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Dee_cati skrev:
Och så tycker tjejen att jag är töntig när jag vill att hon ska ta taxi för en kilometer hem ifrån krogen :(
Det är bara att hoppas på att någon av killarna pratar bredvid så att det slutligen kommer fram och sen hoppas jag på att polismännen som ska gripa dem har flickor i tonåren och ger dem några extra slag med batongerna. Och att de blir flådda och kastrerade i finkan. Och våldtagna med ett kvastskaft för att slutligen förhoppningsvis bli ihjälslagna av några HA-anhängare därinne.

Man kan ju hoppas att rätt personer får tag på dom innan polisen går in och gör sitt.

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Synd att svenska straffsystemet inte dömer hårdare, jag hade gärna sett sharia lagar på sådana här straff.
Kapa av en arm eller fot, ge dem rejält med stryk oxå..

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
yfan vad förbannad man blir !!!! jävla idioter som borde bli av med kuken först sen skjutas !! :mad: fan om man visste vilka det är......Hembesök :fatta! :kulspruta

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Dee_cati skrev:

sant.. bättre å ta taxi en gång för mycket..

men somvanligt så kommer de bara "fällas" för misshandel.. å eventuellt sexuellt utnyttjande/kränkning eller dyl..
3månader - 1½år
skadestånd.. 10 000 kr...
och ett par kommer gå helt fria.
försvaret kommer skylla på att de inte va nyktra
, hade slampig klädsel, inte gjorde helt klart att de inte ville bli misshandlade å påsatta av flera personer, förövarna kommer skylla på att tjejerna egentligen gillade det, och att skadorna va en olycka när de ramlade elelr nått annat fånigt :fattta!
så ser ju rättsystemet ut i sverige idag..

fängelse i 4år, utvisning (dvs sätt dem på ett plan å se när de åker iväg, inte bara säga, ni får inte vara här längre, åk iväg...) av dem å hela familjen, lite kollektiv bestraffning har aldrig skadat

konstigt att man kan få värre straff om man köper nått stulet, än om man snor grejen å säljer .

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
spectre skrev:
Man kan ju hoppas att rätt personer får tag på dom innan polisen går in och gör sitt.

Jo det är sant, enda nackdelen då är ju att det finns en viss möjlighet till att fel personer får tag på fel gärningsmän om du fattar vad jag menar. Det har hänt förr och kommer hända igen, har själv varit med om det och det är inte skoj :(

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Dee_cati skrev:
Jo det är sant, enda nackdelen då är ju att det finns en viss möjlighet till att fel personer får tag på fel gärningsmän om du fattar vad jag menar. Det har hänt förr och kommer hända igen, har själv varit med om det och det är inte skoj :(

Förstår precis vad du menar.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Dee_cati skrev:
Det är bara att hoppas på att någon av killarna pratar bredvid ...

Det löser sig förvånansvärt ofta på det sättet. Dessa fega kräk tycker ju de är superhäftiga och vill säkert gärna skryta om det för sina polare, framförallt nu när de fått vara med i tv.
Synd att inte någon av tjejerna är kusin med HA eller nåt, det hade funkat utmärkt.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Mingves skrev:
Om jag hade sett de killar som gjorde detta så hade jag gjort mig olycklig, fan jag hade aldrig slutat slå ...
http://expressen.se/ego/c_0/index.jsp?a=260369

De hade prylat dig med - faktiskt.

Sånt här händer faktiskt varje år och det är precis lika sjukt varje gång, men denna gången får man ju se det från en annan sida än när de efteråt berättar om det.

Så här ser det ut. Sverigedemokraterna nästa? :död

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...