JoUh
Gudomlig sporthojare
Omg..
*Hugo* skrev:Nä nu är det dags att ta lagen i egna händer ut å leta på sådana där idioter å lösa problemet själv..för åker dom dit så får dom ju inget straff i allafall..*suck*
Mavve skrev:Men detta är ju inte direkt första gången - säg att det kanske är den 45e eller klart mer men säg 45e. Varför var du passiv i de första 44 fallen? Varför vakna först NU?
Om polisen får tag på dem kommer de få sitt straff, du fattar inte hur det funkar tydligen med ditt inlägg.
*Hugo* skrev:så du tycker att straffen i sverige är tillräckliga?
Mavve skrev:Du vet ingenting om hur det är att sitta inne.
Vad är 2 år tycker du säkert..... det är längre än dina 2 år du lever med familj o motorcykel o jobb o dina krogrunder.
Just i detta fallet spelar inte nåt fängelsestraff någon roll kanske då de personer bevisligen behöver vård - men det är inte den bästa lösningen heller. När de kommer ut har de ännu mindre än innan och de vill ju med ha hoj o bil o allt sånt som du har. Ond cirkel mannen och därför har vi kriminalitet.
så sant så.....TinaTjejen skrev:Ja faktiskt... eftersom de själva kommit på att göra sattyget, så måste det ju innebära att de själva vill bli utsatta för det
Mavve skrev:De hade prylat dig med - faktiskt.
Sånt här händer faktiskt varje år och det är precis lika sjukt varje gång, men denna gången får man ju se det från en annan sida än när de efteråt berättar om det.
Så här ser det ut. Sverigedemokraterna nästa?
*Hugo* skrev:å vad vet du om att jag inte vet hur det är att sitta inne..??
du vet inget om mig...
ne ingen vård...ge tebax med samma mynt...så är det..
Maldiani skrev:Seriöst rösta på någon som kan göra någonting åt problemet på ett bättre sätt, så lär du nog få många invandrares röster med, för ifall du tror att detta är något som bara drabbar "svenskar" så har du fel..
Bättre lär det ju inte bli, när hatet för individer växer i samhället!
Mavve skrev:Om du verkligen hade vetat hade du aldrig skrivit så.
Nu vet du.
*Hugo* skrev:*suck* :kocko
Nicke skrev:Fan vad jag blev förbannad när jag såg Efterlyst. Bara att putta i de jävlarna så får de simma till Danmark eller vart som helst om de orkar. Och nu råkade jag flippa in programmet om Helene-mordet (Ulf Ohlsson).
jasså så du brukar va ute o våldta kvinnor?? lr tycker du bara synd om dom som får sitta inne en sväng o träna o spela tv spel!Mavve skrev:Det händer mycket sjukt här i världen. Tänk att det händer faktiskt varenda dag
matteg skrev:jasså så du brukar va ute o våldta kvinnor?? lr tycker du bara synd om dom som får sitta inne en sväng o träna o spela tv spel!
lr har jag missupfattat din inställning helt?
matteg skrev:jasså så du brukar va ute o våldta kvinnor?? lr tycker du bara synd om dom som får sitta inne en sväng o träna o spela tv spel!
lr har jag missupfattat din inställning helt?
för att de va så jobbigt att sitta inne o inte få va me sin familj o åka hoj osv som du sa! ja tror inte att ett sånt svin som han har någon familj lr har någon som vill åka hoj med han! långt jävla straff på en vanlig avdelning då får han inte sån rolig tid bakom galler!!Mavve skrev:Dumma fan...
Du har fett missuppfattat och det finns läsförståelsekureser att gå.
Jag blev väldigt illa berörd av ditt korkade ogenomtänkta inlägg. Ser gärna en ursäkt från dig om du har vett nog.
Jag tycker långt ifrån synd om dem.
Fårstå att sånt här händer hela tiden. Det hjälper ju knappast att passivt sitta o skriva hur man hade slagit dem om man sett det. Sen tror jag kanppt att hälften hade ingripit om de sett något sådant. Finns FLERTALET fall där folk gått förbi och sett en pågående misshandel utan att ha ingripit.
Själv har jag ingripit varenda gång oavsett ålder på de som bråkat och det har alltid slutat med att de gått var sitt håll. Nästa gång kanske det inte gör det....
Dee_cati skrev:Och så tycker tjejen att jag är töntig när jag vill att hon ska ta taxi för en kilometer hem ifrån krogen
matteg skrev:för att de va så jobbigt att sitta inne o inte få va me sin familj o åka hoj osv som du sa! ja tror inte att ett sånt svin som han har någon familj lr har någon som vill åka hoj med han! långt jävla straff på en vanlig avdelning då får han inte sån rolig tid bakom galler!!
sen kan jag va man nog att be om ursäkt för de jag sa först!
men de va så jag fattade det! inte att du brukade våldta men att två år va tillräckligt o att de var straff nog! o de tycker värkligen inte jag!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|