Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Kommer snart flytta och får det jag alltid velat ha. Ett garage som är större än kåken man bor i
Det är ett gammalt stall som sista åren fungerat som mindre bilverkstad. Uppdelat på 2 mindre rum och ett stort, samt en loge ovanför de två mindre rummen.
Betonggolv & trefas finns.
Uppvärmning...Nope inte vad jag vet. Men det är ju nästan alltid varmt i södra Sverige
Isolering...inte sådär jättemycket. De små rummen har lite, men det stora & logen saknar.
Tanken är att kunna meka bil & hoj i stora rummet och ha maskinerna i ett av de små.
Budget för det hela...nä, helst inte.
Kommer att sikta på att skaffa saker så billigt som möjligt och göra saker själv. Fynda på Blocket eller konkursauktioner är bara positivt.
Vad bör man sikta på att göra när man flyttar dit? Vilket skall man prioritera?
Vad bör man skaffa för nått i maskinväg?
Jag är öppen för alla idéer, dumma som bra.
Det är ett gammalt stall som sista åren fungerat som mindre bilverkstad. Uppdelat på 2 mindre rum och ett stort, samt en loge ovanför de två mindre rummen.
Betonggolv & trefas finns.
Uppvärmning...Nope inte vad jag vet. Men det är ju nästan alltid varmt i södra Sverige
Isolering...inte sådär jättemycket. De små rummen har lite, men det stora & logen saknar.
Tanken är att kunna meka bil & hoj i stora rummet och ha maskinerna i ett av de små.
Budget för det hela...nä, helst inte.
Kommer att sikta på att skaffa saker så billigt som möjligt och göra saker själv. Fynda på Blocket eller konkursauktioner är bara positivt.
Vad bör man sikta på att göra när man flyttar dit? Vilket skall man prioritera?
Vad bör man skaffa för nått i maskinväg?
Jag är öppen för alla idéer, dumma som bra.