Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoho, med Jeans spelar det inte så stor roll. Skjortor som passar mig (lång och smal) är Melka of Sweden och Emilio som dessutom gör snygga saker, slipsen var så snygg att 400 kr för den var värt pengarna, likaså med skorna =)Är du en sån här.. Vänta vad heter det
Märkesbög, just det. Är du det?![]()
Alla riktiga män äger både frack och smoking samt minst 2st mörka kostymer och ett gäng kavaj/byx kombinationer i olika nyanser för mindre formella tillställningar.
Det enda man är ursäktad om man inte äger är lackskorna till då dessa är både fula och grymt obekväma.
Ingen har sagt snygg t-shirt alternativt långärmad skjorta + väst och jeans, så jag gör väl det nu.
Har ni slips får ni ligga!![]()
Har ni slips får ni ligga!![]()
Vadå, stämmer inte detVem 17 har lurat i dig det..?![]()
Vadå, stämmer inte det
Kan du ge tips på ligg-kläder?
Jo, det har du kanskeAlltså, nu skjuter jag från höften här.. Men det går nog lättare att ligga om du är naken..![]()
Vadå, stämmer inte det
Kan du ge tips på ligg-kläder?
//H - Som trodde riktiga män fira nyår i skinnställ..![]()
Neeh det kan inte stämma. De få gånger jag har slipps har jag inte fått liggah.Har ni slips får ni ligga!![]()
Neeh det kan inte stämma. De få gånger jag har slipps har jag inte fått liggah.![]()
![]()
Fan vad bra, då blir det liggaMen inte slips!![]()
Snygga jeans som sitter bra och en snygg t-shirt, eller jeans och kavaj, men dumpa slipsen!
Det är ju det ultimata om ni ska hitta nån att ligga med, men det tar ju sån tid att få av..!![]()
Ingen har sagt snygg t-shirt alternativt långärmad skjorta + väst och jeans, så jag gör väl det nu.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |