Hur ska man klä sig på nyår?

Mörk kostym är väl nästan ett måste på nyår?? kommer ha det trots att det är en ganska informell middag med 3 par hemma..

Är du en sån här.. Vänta vad heter det :va
Märkesbög, just det. Är du det? :näsblod
Hoho, med Jeans spelar det inte så stor roll. Skjortor som passar mig (lång och smal) är Melka of Sweden och Emilio som dessutom gör snygga saker, slipsen var så snygg att 400 kr för den var värt pengarna, likaså med skorna =)

Märke = Oftast snyggare och mer kvalité än "okänt märke". (sedan är väl inte Emilio speciellt speciell..)

Last edited:
Alla riktiga män äger både frack och smoking samt minst 2st mörka kostymer och ett gäng kavaj/byx kombinationer i olika nyanser för mindre formella tillställningar.

Det enda man är ursäktad om man inte äger är lackskorna till då dessa är både fula och grymt obekväma.

Då är jag med andra ord en riktig man. :tummenupp

Men inte slips! :gnissla

Snygga jeans som sitter bra och en snygg t-shirt, eller jeans och kavaj, men dumpa slipsen! :4skrika

Det är ju det ultimata om ni ska hitta nån att ligga med, men det tar ju sån tid att få av..! :näsblod
Fan vad bra, då blir det ligga :yoparty

Ingen har sagt snygg t-shirt alternativt långärmad skjorta + väst och jeans, så jag gör väl det nu.

:fakta

Man ser både rock n' roll och proper ut på nåt jävla sätt som inte går ihop men det är riktigt snyggt. Gärna en snygg kavaj utanpå när man vistas utomhus.

Riktig väst då, inte pullover eller nåt sånt jäkla stickat skit.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick