Hur ska man tolka detta? som komplimang ?! *mail*

IronMike

Guest
Fick detta brevet på ett community, (nej inget homo/bi forum..)

--
Tja killen!

Jag vill börja med att säga att följande endast är ett erbjuda och det sista jag vill är att du ska illa upp, det är seriöst menat från min sida och jag hoppas att du om något kan ta det som en komplimang om inte annat...

Jag undrar om jag kan få köpa dina gamla kallingar för flera hundra kr/st, allt på Dina vilkor och utan möten i verkliga livet och så vidare, allt sker 100% diskret och seriöst!

Skulle verkligen uppskatta om du ville ställa upp, hör av dig för mer info!

/D.
--

"det sista jag vill är att du ska illa upp" ... man vet inte riktigt hur man ska tolka det alls ? först funderade jag på om det är ngn polare som försöker blåsa en, som blivit inspirerad av allt snack om analflikar, men snubben ifråga har en sida med bilder på sig själv, samt bosatt i östergötaland.

:3freak

ska man va glad å tjäna extra-pengar? å försöka strunta i vad som händer med mina svettiga kalsonger..ändå pinsamt om det är ngn kompis som styrt upp ett practical joke.

eller ska man bara inte svara..

han kanske är ute efter just min analflik :4skrika :huvet

Jesper Cronelid

SDK #3863
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Ducati SS1000 & 848
Hahahahaha.... :lol

Shit... Hade aldrig kunnat leva med tanken att mina gamla kallingar användes som skimask till nån snubbe som andades Mycket för tillfället... speciellt genom näsan...

Iron, känn dig skändad :lol :7peta

IronMike skrev:
2175146 men snubben ifråga har en sida med bilder på sig själv, samt bosatt i östergötaland.

Är han snygg då?
:rofl

Jonathan

Guest
IronMike skrev:
2175146 Fick detta brevet på ett community, (nej inget homo/bi forum..)

--
Tja killen!

Jag vill börja med att säga att följande endast är ett erbjuda och det sista jag vill är att du ska illa upp, det är seriöst menat från min sida och jag hoppas att du om något kan ta det som en komplimang om inte annat...

Jag undrar om jag kan få köpa dina gamla kallingar för flera hundra kr/st, allt på Dina vilkor och utan möten i verkliga livet och så vidare, allt sker 100% diskret och seriöst!

Skulle verkligen uppskatta om du ville ställa upp, hör av dig för mer info!

/D.
--

"det sista jag vill är att du ska illa upp" ... man vet inte riktigt hur man ska tolka det alls ? först funderade jag på om det är ngn polare som försöker blåsa en, som blivit inspirerad av allt snack om analflikar, men snubben ifråga har en sida med bilder på sig själv, samt bosatt i östergötaland.

:3freak

ska man va glad å tjäna extra-pengar? å försöka strunta i vad som händer med mina svettiga kalsonger..ändå pinsamt om det är ngn kompis som styrt upp ett practical joke.

eller ska man bara inte svara..

han kanske är ute efter just min analflik :4skrika :huvet

Ja föfan, sälj dom till ett högt pris :tummenupp

Jonathan

Guest
IronMike skrev:
2175185 :3freak inga kommentarer, han ser ju inte ut som johny depp iaf (utan att låta bögig) :huvet

Vad är rimligt pris då? inköpspriset + ?

jag tror det är just de han vill ha, otvättade...

:zpy

Nej föffan. Minst det dubbla!
Tänk på att det är affektionsvärde på dom nu :rofl

Du har ju faktiskt svettats, fått fartränder och diverse annat i dom. Såå mysigt :gnissla

IronMike

Guest
Jonathan skrev:
2175193 Nej föffan. Minst det dubbla!
Tänk på att det är affektionsvärde på dom nu :rofl

Du har ju faktiskt svettats, fått fartränder och diverse annat i dom. Såå mysigt :gnissla
Hur mycket skulle du vara villig att betala då, vad är rimligt ? :rofl

Jonathan

Guest
IronMike skrev:
2175201 Hur mycket skulle du vara villig att betala då, vad är rimligt ? :rofl

Jag skulle inte ta betalt för att ta emot dom :zpy

Men han kan säkert pröjsa en femhundring styck :rofl

IronMike

Guest
Jonathan skrev:
2175213 en femhundring styck :rofl

:crash ...de verkar så. men fan, 10 par, 5 lax, han står säkert för frakten också. tror jag har minst 10 par som skaver å som är sletna.

skulle ni skicka iväg 10 par, bara sådär..? ska man kräva förskottsbetalning.

hm kan man skicka grejjer anonymt, för jag vill inte att han ska få för sig att vilja söka upp mig efter mer än bara kalsonger :gnissla

fan va sjukt egentligen.. hört talas om att tjejjor blir erbjudna sånt av gamla gubbar :zpy :zpy

Jonathan

Guest
IronMike skrev:
2175225 :crash ...de verkar så. men fan, 10 par, 5 lax, han står säkert för frakten också. tror jag har minst 10 par som skaver å som är sletna.

skulle ni skicka iväg 10 par, bara sådär..? ska man kräva förskottsbetalning.

hm kan man skicka grejjer anonymt, för jag vill inte att han ska få för sig att vilja söka upp mig efter mer än bara kalsonger :gnissla

fan va sjukt egentligen.. hört talas om att tjejjor blir erbjudna sånt av gamla gubbar :zpy :zpy

Ja du ser vilken hacka du kan göra dig. Vore skoj om du hyr nån p rulle sen och ser din gamal vita fillingar med fartränder i som nån tyck läderbög har i ansiktet och njuter av :rofl

Förskottsbetalning är ett krav!

Det är ju bara skicka det utan avsändare.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Klassas detta som beskattningsbar inkomst eller räknar du det som hobbyverksamhet?

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Ni kanske kan bytta med varandra?
Eran lilla hemlighet att ni är fina under på jobbet. :brynad

IronMike

Guest
Jonathan skrev:
2175231

Förskottsbetalning är ett krav!

Det är ju bara skicka det utan avsändare.
Kan man göra så med bussgods ?

FreddaAbborre skrev:
2175246 Klassas detta som beskattningsbar inkomst eller räknar du det som hobbyverksamhet?
Haha finns det andra alternativ ? :pannkyss :hihi :4skrika

General E skrev:
2175255
Eran lilla hemlighet att ni är fina under på jobbet. :brynad
Min yrkeshemlighet är... hmm *host* att det är en hemlighet ;)

:fyllisar

IronMike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2175427 WTF???
:rofl Vad är det för forum du hänger på Micke :va
:huvet haha ja, för en gångs skull ett städat forum trodde jag.. varken porrigt.se, badboll.nu eller helgon.net - utan spray...

:rolleyes:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Du vet väll att du begår ett brott då ditt mail är menat för endast dig! Skall inte spridas offentligt. ;)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år