Hur ska man tolka detta? som komplimang ?! *mail*

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
IronMike skrev:
2175146 Fick detta brevet på ett community, (nej inget homo/bi forum..)

--
Tja killen!

Jag vill börja med att säga att följande endast är ett erbjuda och det sista jag vill är att du ska illa upp, det är seriöst menat från min sida och jag hoppas att du om något kan ta det som en komplimang om inte annat...

Jag undrar om jag kan få köpa dina gamla kallingar för flera hundra kr/st, allt på Dina vilkor och utan möten i verkliga livet och så vidare, allt sker 100% diskret och seriöst!

Skulle verkligen uppskatta om du ville ställa upp, hör av dig för mer info!

/D.
--

"det sista jag vill är att du ska illa upp" ... man vet inte riktigt hur man ska tolka det alls ? först funderade jag på om det är ngn polare som försöker blåsa en, som blivit inspirerad av allt snack om analflikar, men snubben ifråga har en sida med bilder på sig själv, samt bosatt i östergötaland.

:3freak

ska man va glad å tjäna extra-pengar? å försöka strunta i vad som händer med mina svettiga kalsonger..ändå pinsamt om det är ngn kompis som styrt upp ett practical joke.

eller ska man bara inte svara..

han kanske är ute efter just min analflik :4skrika :huvet
Vad hänger du på för communitys eg?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Mr J skrev:
2183654 Vad du än väljer så blås honom inte, tycker lite synd om "jeppar" som han. Dom kan inte ha det lätt.

Mina lumpenkallingar som jag burit av och till sedan 95 måste ju vara guld värda i dessa sammanhang.

Mr J :slicka

Verkar vara populära dom, då jag är på jobbet och tränar använder jag inga andra. Jag och några polare tog en promenad i söndags då ena utbröt "satan jag känner direkt att jag har andra fillingar på mig dom vädrar inte lika bra" :hihi

Då man ska ut på lokal eller träffa hors så drar man ju på sig något "snyggare".

Jag hade garanterat sålt mina fillingar.

En tanke slog mig jag har en del örhängen,halsband och trosor som ligger hemma, dom flesta med snigelspår. Finns det nån marknad för detta tro ?

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Twosaint skrev:
2186336

En tanke slog mig jag har en del örhängen,halsband och trosor som ligger hemma, dom flesta med snigelspår. Finns det nån marknad för detta tro ?

Jag är eventuellt intresserad av ett par örhängen med snigelspår.
Fortsatt kontakt vi PM.

Kram

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Fakkverk skrev:
2186376 Jag är eventuellt intresserad av ett par örhängen med snigelspår.
Fortsatt kontakt vi PM.

Kram

trosor som ligger hemma, dom flesta med snigelspår. Finns det nån marknad för detta tro ?
:pannkyss

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Twosaint skrev:
2186438 trosor som ligger hemma, dom flesta med snigelspår. Finns det nån marknad för detta tro ?
:pannkyss

Kan inte svara på det men jag tror inte vi är så många som har dragning till just örhängen med snigelspår. Känner mig ganska ensam. Faktiskt.

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
IronMike skrev:
2175544 ..han behöver ju inte ha dom till ngt perverst, utan lika gärna klä granen med.

Ja, och det är ju fullständigt normalt och inte ett dugg perverst.. Klä granen med en okänd killes använda kalsonger :3freak :3freak

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Hoj
...
Skickar du med postpaket så spårar han kollinumret och ser från vilket Postcenter det är skickat. Så möter han upp dej i parken nån lördagkväll, med kalsongerna i högsta hugg.

Det är säkert nån som inte gillar dina utsvävningar på forumet och driver med dej. Du heter säkert ironmike överallt.

Du har blivit blåst....

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Muahahaha...

Vilka människor det finns...

Jag kom ihåg när internet var under uppbyggnad då läste jag om en japan som köpte trosor från tjejer runt om i världen och sålde dyrt i japan.
Han lyckades få vissa som var vaccumpackade med bild på ägarinnan och de sålde han för typ mellan 1500-5000 kr beroende på hur gammal flickebarnet var...

Sooo Mike, vem vet du kanske har hittat en guldgruva.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Nienna skrev:
2186466 Ja, och det är ju fullständigt normalt och inte ett dugg perverst.. Klä granen med en okänd killes använda kalsonger :3freak :3freak

Ja precis!

Man kan ju inte bara ta en okänd killes kallingar å ha i granen...

De borde ju åtminstonde ta en fika först..

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
IronMike skrev:
2180726 Haha, han e sjuk.....jag vettefan om jag ska skicka ngt, isf förskottsbetalning, bara för jag behöver deg till en sak. men de lutar åt han får en tegelsten insmetad i bajs eller nåt.

:4skrika :fyllisar

Passa dig...det kan mycket väl vara Goran P i fåraklädsel...han kan lätt skaffa sig koll på vem du e å då kommer han tillbaka med tegelstenen mellan skinkorna och något vått i blicken....se'n är det bara att öppna fiket så att han får parkera bussen....annars kanske han skickar säpo på dig.

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Biturbo skrev:
2190635 Ja precis!

Man kan ju inte bara ta en okänd killes kallingar å ha i granen...

De borde ju åtminstonde ta en fika först..

Ja. jag menar det! Eller en lunch kanske!

:hihi :hihi

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
vafan kan salming å borg kränga kalsingar så kan väl du det med?
vad gör man inte för att få lite pengar till roliga saker till hojen? :)
ändamålet helgar medlen eller vad det heter

IronMike

Guest
Starstriker skrev:
2203203 Hur har det gått? Har du skickat några kallingar än?
Haha näää..i rädsla av att nån sjuk person i min närhet -attraheras av mig i hemlighet :3freak

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år