Hur ska man tolka detta? som komplimang ?! *mail*

IronMike

Guest
tobbeviking skrev:
2175905 Nu undrar jag om du inte slår alla rekord IronMike :rofl
Vadfan, 99% som fått ett sånt mail hade rynkat på näsan och raderat det direkt.
Bara tanken på att sälja beggade kallingar är ju gäj.
Men du, kom ihåg. Inga cash=ingen provkörning. :rofl
//Tobbe
de va inte du som la in denna nyss då :tuttar

Bifogat

• 906-226x246.jpg
    906-226x246.jpg
    40.4 KB · Visningar: 1,390

IronMike

Guest
jag fråga om han kände mig, å sa att det inte var genomförbart för jag ville varken ge ut personuppgifter eller träffas, får då detta svaret:

"Kan garantera dig att det inte är första alternativet, jag känner dig ej och skämtar INTE. Det är dock genomförbart utan att du lämnar ut personuppgifter för inbetalningen (och möte IRL är INTE aktuellt i vilket fall). När det kommer till betelning kan du få dem via mobil (kräver kontantkort) eller t.ex. paynova.com (då lämnar du endast ut en e-mail adress till mig, inget annat. Resten sköts via post...är det ok?

Som sagt skulle det betyda grymt mkt för mig om du ville ställa upp..."

:rolleyes:

vadfan..

:rofl

enkla pengar, eller är man sjuk om man nappar ?

då snackar vi phett mycket deg.... minst 1 lax per kalsong, å han måste minst köpa 10. eller vadfan, jag behöver inte ens skicka mina, jag kan skicka en tegelsten som han kan lukta på medan han drar i snabeln.....

:7peta

IronMike

Guest
heavy skrev:
2180717 10 lax för 10 kallingar?

Ta cashen!!!!

Snubben verkar ju mena allvar
Haha, han e sjuk.....jag vettefan om jag ska skicka ngt, isf förskottsbetalning, bara för jag behöver deg till en sak. men de lutar åt han får en tegelsten insmetad i bajs eller nåt.

:4skrika :fyllisar

IronMike

Guest
KGK skrev:
2180733 Skaffa ett ombud för jössenamn, kan väl inte vara så noga att han har ditt person nr. eller
ah jag vettefan, fortsättning följer :tomten

eller ska man starta en poll ?

:rofl

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
HAHAHAHAAAA... för fan skicka dina fillingar till han,1000kr för ett par är ju klockrent.Jag skulle nog inte tveka att kränga mina fillingar :hihi
Du kan ju leka baby igen och göra på dig i fillingarna och vacuum förpacka dom och skicka dom till han så han får njuta :rofl för min del behöver du inte göra nån poll,är han så dum att han betalar 1000kr för ett par skitiga fillingar så sälj för ihelvete direkt.

Gogogogoooooo

IronMike

Guest
ja exakt :3freak man kan ju tom få betalt för att sälja sina fakturor å skit..

:rolleyes:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
En gammal tjejkompis till mig tjänade gräset för några år sen när hon hittade en kille som ville köpa hennes gamla skor. Han pröjsade typ 500 för varje gammalt par så hon sålde typ alla hon hade. Sliskig jävel kan jag lova...

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
IronMike skrev:
2175146 Fick detta brevet på ett community, (nej inget homo/bi forum..)

--
Tja killen!

Jag vill börja med att säga att följande endast är ett erbjuda och det sista jag vill är att du ska illa upp, det är seriöst menat från min sida och jag hoppas att du om något kan ta det som en komplimang om inte annat...

Jag undrar om jag kan få köpa dina gamla kallingar för flera hundra kr/st, allt på Dina vilkor och utan möten i verkliga livet och så vidare, allt sker 100% diskret och seriöst!

Skulle verkligen uppskatta om du ville ställa upp, hör av dig för mer info!

/D.
--

"det sista jag vill är att du ska illa upp" ... man vet inte riktigt hur man ska tolka det alls ? först funderade jag på om det är ngn polare som försöker blåsa en, som blivit inspirerad av allt snack om analflikar, men snubben ifråga har en sida med bilder på sig själv, samt bosatt i östergötaland.

:3freak

ska man va glad å tjäna extra-pengar? å försöka strunta i vad som händer med mina svettiga kalsonger..ändå pinsamt om det är ngn kompis som styrt upp ett practical joke.

eller ska man bara inte svara..

han kanske är ute efter just min analflik :4skrika :huvet

PM:a för fasen länken till hans sida samt adress osv så kan han få köpa mina beg kallingar för några hundra.
Ser ni inte,detta är ju en guldgruva :rofl
Sen vad han/dom gör med dem skiter man i fullständigt :hihi

IronMike

Guest
kan man tänkas tro att ens kalsonger ska användas som konst..hört talas om sånt, en tjejkompis råka ut för en snubbe som ville köpa hennes. Han sa att han va konstnär, men fan, då kan man väl lika gärna använda sina egna som konst
:3freak

jag vill göra det för pengarnas skull..men att veta om att någon snuskgubbe sitter å luktar i ens kalsonger hemma på toa samtidigt som han drar i snabeln, omlindad av våta duschdraperier :zpy

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Varför funderar du?

Har massa Björn Borg kalsonger som har kass resår - Köpa någon? :hihi

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Shit, 1000:-/kalsong???? :3freak
Klart du ska sälja... Kalsongerna kommer ju knappast annars kunna
ge dig bättre utdelning!

Sälj!! :hihi

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Vad du än väljer så blås honom inte, tycker lite synd om "jeppar" som han. Dom kan inte ha det lätt.

Mina lumpenkallingar som jag burit av och till sedan 95 måste ju vara guld värda i dessa sammanhang.

Mr J :slicka

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Jag kan tänka mig att sträcka mig så långt som 2 par för en tusing. Och då får han välja fritt också (självklart är favvofillingarna undanplockade).

Skämt o sido...

Lyckas du bara bortse från faktumet att han kommer fylla dem med kletig sörja så har du ju ju en inkomst till.

(betäcknar den nog som hobbyverksamhet after all... :rofl )

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år