Hur skulle du vilja dö?

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Jag vill dö ihågkommen som en hjälte..

Har testat min dödslängtan genom bungyjump, mc-olycka samt fallskärmshopp. Skydiving är fanemej det mest brutala jag gjort - helt sjuk kick efteråt. Iofs inget kul sätt att dö på..

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
När jag på Sporthojshemmet blir klämmd till döds under min GSX-R5000 (bara genom att försöka sätta mig på den) år 2069 i ett sista tappert försök att impa på Bikerbitch och Nursey genom att uiiila genom korridoren.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Calmanders skrev:
2369375 När jag på Sporthojshemmet blir klämmd till döds under min GSX-R5000 (bara genom att försöka sätta mig på den) år 2069 i ett sista tappert försök att impa på Bikerbitch och Nursey genom att uiiila genom korridoren.
hata uillis dom gör ont.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Har tänkt rätt mycket på detta... det sista jag vill är att bli gammal och skruttig, så när jag når en 70 kanske om inte tidigare så får det vara nog. Nästa ställe är säkert ball det också.
Jag och några polare har tänkte mycket på olika sätt att ta livet av sig(inte för att vi ska, men kul samtalsämne) t.ex. hoppa fallskärm och skita i fallskärmen.
Sen har jag, som säkert många andra, en lista på saker man ska göra innan man dör. En sak är att åka pulka ner för mount everest, sparar nog den till sist.

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Vaddå dö?? jag är odödlig.... fast det är klart, uteslutningsmetoden ger följande:
Jag vill dö frisk o vid mina sinnes fulla bruk, gärna på nåt actionbetonat vis så barnbarnen har något att skryta om..... runt 70-80 kanske blir bra... o definitivt inte efter mina(kanske) blivande barn

LazBoy

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
Honda VTR 1000F Firestorm -98
kajlyl skrev:
2369905
Sen har jag, som säkert många andra, en lista på saker man ska göra innan man dör. En sak är att åka pulka ner för mount everest, sparar nog den till sist.
Det är väl ett helt okej sätt att dö på? ;)

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
FreddaGädda skrev:
2366922 Av ålderdom medan du sover ...

Dö av ålderdom :va

Rock ´n Robin skrev:
2367228 Faktiskt.. utan att verka tuff eller outlaw eller nått sånt larv nu så HAR ja faktiskt hållt en laddad pistol mot huvudet o känt tryckpunkten på avtryckaren.. det är något av de läskigaste ja gjort nånsin! Adrenalinet efteråt gjorde att hela ja skakade o inte kunde stå! men som man kände sog levande några dagar efteråt sen! så det rekomenderar jag ! :)

Mycket snack o lite verkstad?

Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Nu har jag inte läst hela tråden, men..

..har du provat borra?!?! :nicka

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Rash skrev:
2367030 Jag kommer att dö rik och tillfredsställd. Kommer väl att hinna bli typ 80-90 och dö av att min 20-åriga fru knullat sönder mig.

Iallafall så jag vill dö..;);)

Hehe.. Gillar tanken men föredrar mina 10st 20åriga älskarinnor som "råkar" förflytta för mycket av mitt blod från hjärnan, ner till..:D

Äldre än 70, känns onödigt :tungan .

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Har varit på gång typ 4-5 gångar att kasta in handduken.

Värst var nog när jag förlorade en massa blod efter att ha skurit upp en massa skit i foten.. träffade en artär eller nått och det tog typ 1min så var det blod överallt. Fick lite panik när jag inte fick tag i någon och började bli yr.

Edit: Var 7 år då..

De andra gångerna har det varit rätt ok och jag konstaterade mest -Jaha, det var tydligen så här man skulle checka ut.

Sjukast i dubbel bemärkelse var när jag lyckats med något så unikt som att spy så intensivt att jag inte fick luft.. Svimmade själv på toaletten.. vaknade efter ett par minuter och konstaterade att det gick ju vägen det där.

Reb0

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Jag har också varit nära döden vid ett tillfälle, man får andra värderingar efter nåt sånt. Det konstiga var ändå hur man bara accepterade situationen.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy