lorkan
Bannad
Pr0bz skrev:2367669Jag skulle vilja dö genom att jag står och håller ett tal när jag är jättegammal. Sen skulle typ James Bond eller George Bush komma fram och typ skjuta mig för han är så avundsjuk på mitt sexliv.
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
Pr0bz skrev:2367669Jag skulle vilja dö genom att jag står och håller ett tal när jag är jättegammal. Sen skulle typ James Bond eller George Bush komma fram och typ skjuta mig för han är så avundsjuk på mitt sexliv.
Löjlig och skrattretande?Rock ´n Robin skrev:2367315Du stavar inte som en gud direkt.![]()
Man får samma känsla som om man håller en sax, redo att klippa av pillevinken! ( Fast 47ggr värre! )
Nej jag är skit rädd för det.Rash skrev:2367505Just nu ja.. Nu är du ju 17år gammal. Man kanske kan testa på hur det känns att vara gammal först?![]()
Den blir likadan om du svingar dig ut från en 8 meter hög klippa. Rätt härlig känsla ändå på något sätt. Allt går jätte långsamt du faller utroligt långsamt ner mot vattnet tänker "Vafan har jag gjort", när du är 2 meter från det så faller du jätte snabbt. En jävla adrenalin kick dom första 5gångernaGeneral E skrev:2368128Jag tar mesalternativet då, somna med nära och kära runtomkring och hålla handen.
Ang drunkning, jag har prövar lite när jag var liten. Var ungefär som på film att man är under/över/under vattenytan. Ångest är ett träffande ord, inget som rekomenderas.
När jag tänker efter så vart jag väldigt nära att ramla ned på sten från en 20m klippa, men en kompis tog tag i benet. Väldigt skum känsla när man redan "gett upp" och ser sig själv utifrån falla genom luften.
Airborne skrev:2368105Om jag fick välja:
Att somna in lungt och omedveten i sömnen en helt slumpmässig natt i mitt liv. Det man inte vet om finns inte. Alltså dör jag inte. Man blir ju aldrig medveten om alla saker man är på väg att förlora i all evighet. Döden är alltför definitiv för att jag ska vilja se den i vitögat.
Går väll inte att dö AV lsd? däremot av saker man får försig PÅGRUND AV lsd?Dropdead skrev:2368246Kunde inte sagt det bättre själv...
Om jag mot förmodan skulle välja en "cool" död, så hade ju en överdos av en LSD-tripp i gungstolen 117 år gammal vart en idé.
...men nä.
prulle skrev:2368255Går väll inte att dö AV lsd? däremot av saker man får försig PÅGRUND AV lsd?
Läste de nånstans ingen anning om det stämmer.
Nej altså Du kan inte dö av lsd men du kan dö av att det gjorde så du trode du kunde flygga etc.Dropdead skrev:2368268Precis. Du kan få ett gäng sköna hallicunationer innan du kolar vippen.
Dropdead skrev:2368268Precis. Du kan få ett gäng sköna hallicunationer innan du kolar vippen.
prulle skrev:2368276Nej altså Du kan inte dö av lsd men du kan dö av att det gjorde så du trode du kunde flygga etc.
Fast dog inte hendrix av lcd?
prulle skrev:2368276Nej altså Du kan inte dö av lsd men du kan dö av att det gjorde så du trode du kunde flygga etc.
prulle skrev:2368333Aha okej förstog inte riktigt hur du dör i en gungstol då..![]()
prulle skrev:2368333Aha okej förstog inte riktigt hur du dör i en gungstol då..![]()
prulle skrev:2368348![]()
Fan det fullaste jag läst iår!
Kan tänka mig rubrikerna i AB
"Man dog av överdos - rammla ner från gungstolen"
prulle skrev:2368276
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |