Hur slangar jag med R1:an?

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Sorry, jag skrev fel....min fru vill inte ta i slangen längre och det är trist faktiskt.

Kanske skulle ha skrivit i mekforumet istället för där får endast seriösa svar ges :)

Detta är seriöst!!:huvet Gixxer wheeeelar å inget annat!! :mad:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hej!

Jag har precis köpt en ny R1:a och nu funderar på hur fan jag ska kunna få upp den på slangen! Fick kortet i onsdags och känner nu att jag behärskar hojen ganska väl. Kör ifrån det mesta om jag ska vara ärlig, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att köra på bakhjulet. Några tips?

/Klas

Det ÄR en joke va klas? Kan vara det bästa inlägget i år eller det värsta. hårfint...

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hej!

Jag har precis köpt en ny R1:a och nu funderar på hur fan jag ska kunna få upp den på slangen! Fick kortet i onsdags och känner nu att jag behärskar hojen ganska väl. Kör ifrån det mesta om jag ska vara ärlig, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att köra på bakhjulet. Några tips?

/Klas

hehe? behärskar den väl? Du,, Skicka PM när du skrotat den för jag kan behöva delar...

EDIT: Alla kan vi ironi eller?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Det bästa måste ändå vara att denna skittråd fått fyra sidor på knappt två timmar så här på valborg...

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Läste sida ett till sida fyra. Tror inte det hjälpte han så mycket. Av det jag läste verkar det inte som nån slangat en R1:a? Jag har då inte det så jag kan nog inte hjälpa han...tror jag! På KTM:en så åker jag på 2:an tills det börjar dra i ungefär 40 knyck sen gasar jag max...släpper sen vrider jag på snabbt igen och då drar den upp på slangen. Hoppas det kan hjälpa lite i alla fall. Mvh Mattias

hehe borde kanske fattat att han skämtade. Tyckte det lät lite konstigt att R1:an inte gick upp på slangen.Var nog lite för full :p

Last edited:

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
eller så tycker jag att det luktar lånat nick och skämt med tanke på att inlägget kan vara skrivet mitt under en valborgsfest... men det är bara vad jag tror :p

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Köp Gixxertusen så får ni uppleva hur man wheeelar...annars ikke....allt annat är bara Paska!!(äkta nordsvensk byfinska=S.K.I.T.!!) ;-) :squid

Last edited:

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Okej, nu räcker det!

Det var jag som skrev inlägget på manhattans dator. Ni som inte fattar att det var på skoj är idioter och kommer brinna i helvetet! Fast å andra sidan kan han faktiskt inte slanga vidare bra så fortsätt att ösa på med tips för fan! :yoparty

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Hej!

/Klas

:D

Du om du hade vart seriös så hade du skrivit: Hur slangar man inte med R1an? För det hade passat bättre och är ett bättre svar på din flame :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin