Hur träna?

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Ort
.
Hoj
Husqvarna 600
Spela pänkpress e pra som satan .
Sen hem o röka prass o drikka bäss. :fyllisar
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Last edited:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
SM 570 RR skrev:
Spela pänkpress e pra som satan .
Sen hem o röka prass o drikka bäss. :fyllisar
O en fyra fem bakpotatisar med skagenröra på nattbordet,ifall man vaknar o e lite fyllehungrig :tummenupp
 

destiny_78an

Hatar köer....
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Fruängen
Hoj
GPZ 500s *såld*
Och vari ligger problemet att smälla i sig en hel kyckling själv?? :) Gör både jag o sambon när ingen hinner laga mat, och sen en påse chips per skalle... :tummenupp
BMI, tja runt 19 kanske. Orkar inte räkna :rofl
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
ktmjacke skrev:
O en fyra fem bakpotatisar med skagenröra på nattbordet,ifall man vaknar o e lite fyllehungrig :tummenupp


:skrämd

God damn! Bakpotatis har ju ett sånt GI att jag i så fall skulle kunna bre skagenröran direkt på låren... :hihi
Fast det är klart är det direkt efter träning så... ;)
 

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Ducati 748 2002
RacerKeld skrev:
Hejsan alla SH:are!

Nu är det ju snart dags att ta på stranden och sånt, och jag tänkte på hur man skulle börja träna lite, vill ju gärna var lite snygg när tjejerna börjar ta av kläderna :tuttar

Jag kunde ta bort lite av magen och kanske lite större muskler på armen, hur gör jag detta? Är det nog att börja springa, eller ska jag börja på gymmen, karate kanske?

Har även åtkomst till lite träningslokal i källaren där jag bor, men har fan ingen aning hur dom maskinerna funkar :huvet

Jobbar med IT dagligen, det ger jo inte så mycket muskler, så vad göra?

//Ronni

Något i den här stilen kanske?

http://www.bodybuilding.com/fun/gluhareff11.htm
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Flamma77 skrev:
:skrämd

God damn! Bakpotatis har ju ett sånt GI att jag i så fall skulle kunna bre skagenröran direkt på låren... :hihi
Fast det är klart är det direkt efter träning så... ;)
Inte skulle jag backa på att få inmundiga skagenröra från ett kvinnolår inte :tungan Då behövs ju inte bakpotatisen heller,.........inte skagenröran heller vid närmare eftertanke*he he*
 

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Ort
.
Hoj
Husqvarna 600
ktmjacke skrev:
O en fyra fem bakpotatisar med skagenröra på nattbordet,ifall man vaknar o e lite fyllehungrig :tummenupp

hehe ja :rofl

Bakpotatisen kan man ju stoppa i kallingarna så slipper man ju träna.
Då får man ju brudar ändå :hihi
(obs stoppas i fronten. Inte bak. :näsblod
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
SM 570 RR skrev:
hehe ja :rofl

Bakpotatisen kan man ju stoppa i kallingarna så slipper man ju träna.
Då får man ju brudar ändå :hihi
(obs stoppas i fronten. Inte bak. :näsblod
He he,rippad av Steve va??? :tummenupp
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
:D Snacka om att förstöra en tråd med mkt skitsnack... :rolleyes:
Killen frågade om råd, varför inte ge honom det och på ett vettigt vis? Det märks ganska tydligt att han är nybörjare (han tror ju på allvar det ska gå genom att börja nu :D ) så varför inte lägga ner byggarsnacket? Killen vill ju gå ner i vikt.

Nä RacerKeld.
1. Se till att börja röra på dig helt enkelt. Det brukar vara där det oftast tar emot. Ta trappora istället för hissen. Gå eller cykla till jobbet. Åk inlines. Du har ett kanonställe nere på Ribban med finfin utsikt:tuttar vid soligt väder.
Försök hitta nåt som är kul, så ger du inte upp lika lätt.

Vill du ha snabbare resultat får du gå på ren fettförbränning o då pratar vi långa promenader i lagom rask takt, helst på morgonen innan jobbet/frukost.

2. Ät nyttigare. En väldigt stor omställning. Försök dra ner på fettet, leta nyckelhålsprodukter. Laga din egen mat o undvik snabbmat/restaurangmat. Sluta drick läsk tex om du är storkonsument. Ät lagom portioner och oftare. Det blir lätt att man käkar 2-3 mål om dagen när man egentligen borde ligga på 4-5.

3. Vill du ha lite muckler på armen o antagligen lite mer på överkroppen i övrigt får du jobba lite. Vill du vara seriös, börja på gym. Vill du slippa träningsfanatikerna med sina glänsande träningskläder o sina proteindrinkar kommer du rätt långt på att köra hederliga "armhävningar" hemma.

4. Berätta för någon att du börjat röra lite på dig o vad ditt mål är. Gärna någon som sparkar dig i röven om du slutar efter 10 dar...

Så. Sätt fart nu. :tummenupp
Hade jag varit så här duktig hade jag varit smal o smärt nu. :D
 

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Paris
Hoj
Ninja zx6r
Jag har en fråga vad bör jag äta för att bli fet ?
väger 65kg och är 173cm lång ! har hållit på att tränna i närmare 2år !
vist har jag blivit starkare men inte fan går jag upp i vikt !
har testa att äta allt jag orkar och mycket fet pomfrits sent på kvällen mm
men jag har fortfarande inte ökat i vikt !
vad bör jag göra ? nå tips ? :Bugar
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
micke85 skrev:
Jag har en fråga vad bör jag äta för att bli fet ?
väger 65kg och är 173cm lång ! har hållit på att tränna i närmare 2år !
vist har jag blivit starkare men inte fan går jag upp i vikt !
har testa att äta allt jag orkar och mycket fet pomfrits sent på kvällen mm
men jag har fortfarande inte ökat i vikt !
vad bör jag göra ? nå tips ? :Bugar

Ät mer...



(Ta kontakt med en läkare...)
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
CorbenDallas skrev:
:D Snacka om att förstöra en tråd med mkt skitsnack... :rolleyes:
Killen frågade om råd, varför inte ge honom det och på ett vettigt vis? Det märks ganska tydligt att han är nybörjare (han tror ju på allvar det ska gå genom att börja nu :D ) så varför inte lägga ner byggarsnacket? Killen vill ju gå ner i vikt.

Nä RacerKeld.
1. Se till att börja röra på dig helt enkelt. Det brukar vara där det oftast tar emot. Ta trappora istället för hissen. Gå eller cykla till jobbet. Åk inlines. Du har ett kanonställe nere på Ribban med finfin utsikt:tuttar vid soligt väder.
Försök hitta nåt som är kul, så ger du inte upp lika lätt.

Vill du ha snabbare resultat får du gå på ren fettförbränning o då pratar vi långa promenader i lagom rask takt, helst på morgonen innan jobbet/frukost.

2. Ät nyttigare. En väldigt stor omställning. Försök dra ner på fettet, leta nyckelhålsprodukter. Laga din egen mat o undvik snabbmat/restaurangmat. Sluta drick läsk tex om du är storkonsument. Ät lagom portioner och oftare. Det blir lätt att man käkar 2-3 mål om dagen när man egentligen borde ligga på 4-5.

3. Vill du ha lite muckler på armen o antagligen lite mer på överkroppen i övrigt får du jobba lite. Vill du vara seriös, börja på gym. Vill du slippa träningsfanatikerna med sina glänsande träningskläder o sina proteindrinkar kommer du rätt långt på att köra hederliga "armhävningar" hemma.

4. Berätta för någon att du börjat röra lite på dig o vad ditt mål är. Gärna någon som sparkar dig i röven om du slutar efter 10 dar...

Så. Sätt fart nu. :tummenupp
Hade jag varit så här duktig hade jag varit smal o smärt nu. :D
Efter alla tränings o bantartrådar som funnits på forumet så börjar det ju bli lite tradigt att förklara på ett seriöst sätt att det INTE finns några snabba sätt eller genvägar för att gå ner i vikt permanent.En långsiktig plan är oftast vad som behövs,annars får man nöja sig med att joja upp o ner i vikt.Du skriver t.ex i punkt 2 att han ska "försöka" dra ner på fett.Ska han gå ner snabbt i vikt så finns det inte nånting som heter försöka,bara att glömma allt vad grillfester med bira o godis o smör heter.Sen vad det gäller punkt 3.Armhävningar är i första hand en bröstövning.
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
Acrid skrev:
Ät mer...



(Ta kontakt med en läkare...)


Läkare? För att man väger lite i tonåren,..Dom kommer antagligen säga att det är väldrigt vanligt bland tonåringar och att när man blir äldre kommer man öka i vikt..Ät mycket! 5 mål om dagen, varav 3 större mål och 2 mindre..
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
micke85 skrev:
Jag har en fråga vad bör jag äta för att bli fet ?
väger 65kg och är 173cm lång ! har hållit på att tränna i närmare 2år !
vist har jag blivit starkare men inte fan går jag upp i vikt !
har testa att äta allt jag orkar och mycket fet pomfrits sent på kvällen mm
men jag har fortfarande inte ökat i vikt !
vad bör jag göra ? nå tips ? :Bugar

Håll käften o var glad!
Vikten kommer med åldern. Var glad du kan äta vad som helst närsom helst. :D
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
uggla skrev:
Läkare? För att man väger lite i tonåren,..Dom kommer antagligen säga att det är väldrigt vanligt bland tonåringar och att när man blir äldre kommer man öka i vikt..Ät mycket! 5 mål om dagen, varav 3 större mål och 2 mindre..

Ja om han äter mer å ändå inte går upp i vikt måste det ju vara något fel på han eller hur? :rolleyes:

Du kan glömma det jag skrev...jag var ironisk. :huvet
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top