Blir provapåsatsen med 3 dunkar oproportionerligt dyr? Lindrigare frakt!Får väl gå ihop 60st pers här och ta en 10 liters dunk var
Borde räcka ett tag.
Edit;
Frågan borde väl riktats till @Niklasinorr
Blir provapåsatsen med 3 dunkar oproportionerligt dyr? Lindrigare frakt!Får väl gå ihop 60st pers här och ta en 10 liters dunk var
Det blir runt 1000kr för 30 liter olika. Det är ganska rimligt faktiskt. Kanske inte är en dum idéBlir provapåsatsen med 3 dunkar oproportionerligt dyr? Lindrigare frakt!
Borde räcka ett tag.
Edit;
Frågan borde väl riktats till @Niklasinorr
Men varför köpa kedjeolja som räcker i 300 år? Jag menar, en liter transmissionsolja räcker åtminstone för mig i ett årtionde.Det blir runt 1000kr för 30 liter olika. Det är ganska rimligt faktiskt. Kanske inte är en dum idé
Finns det något bäst före datum på dem?
Jag brukar underhålla mina kedjor genom att spela bra musik för dom i garaget.
Det blir en del 80-talslåtar men även coutryballader verkar gå hem om dom är riktigt slitna.
Jadå har ju du dina kedjor klibbiga, livstids garanti.Rengör kedjan med WD40, torka rent, blås rent, kör på syntetisk olja för sågkedjor och sågsvärd för professionellt skogsbruk, klart!
Enda haken är att minimum mängd sågkedjeolja att beställa är en pall med 60 st 10 liters dunk. Oljan räcker för min livstid, mina barns livstid, deras barns livstid samt förmodligen resten av Luleås livstid...
Lube-En | Ett nytt syntetiskt smörjmedel för sågkedjan och svärd
Lube-En | Ett nytt syntetiskt smörjmedel för sågkedjan och svärd på skördaraggregatet, testatunder verkliga förhållanden av skogsmaskinentreprenörer.envion.se
Bra tips, passar mig bra. Jag tror jag får be svågern gå ut i garaget spela denna låt för kedjan på GSX:en som står söderöver. Stämmer ganska bra på den kedjan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|