Hur var 2007?

_teSSan_

Guest
Är rädd att jag måste hålla med trådskaparen, sämsta året nånsin. Särskilt andra hälften av november och framåt.

Roligare har man haft. :(

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Värdelöst! Har blivit det jag velat i lumpen, köpt ny bike, ny kamera (400D), ny underbar chey, ny fet mobil nästan gratis och massa andra roliga saker. Men bästisen avled, och det gjorde fan allt värdelöst..

_teSSan_

Guest
Värdelöst! Har blivit det jag velat i lumpen, köpt ny bike, ny kamera (400D), ny underbar chey, ny fet mobil nästan gratis och massa andra roliga saker. Men bästisen avled, och det gjorde fan allt värdelöst..

Tyvärr vet jag alltför väl hur du känner dig. :(

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Ett år sämre som var så jävla kasst att det inte var sant.
Höstdepritioner i juni, vad fan är det för skit?

Asfalten var inte torr i 24h på 3 månader. Helt jävla sjukt.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Varför blir alla mina år bättre och bättre och bättre hela tiden?

Det måste vara ni andra som gör fel, kommande år toppar alltid föregående.
Ett år suger inte för att nån man inte kunnat hjälpt ändån dog av en olyckshändelse. Finns ingen anledning att deppa ihop ett helt år för det, då har man för mycket tid över...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo

Ett år suger inte för att nån man inte kunnat hjälpt ändån dog av en olyckshändelse. Finns ingen anledning att deppa ihop ett helt år för det, då har man för mycket tid över...
Kommer från någon som börjar gråta ut i trådar för att en jobbarkompis inte gillar dig eller att du däcka en 12årig tjej så hon rammla ihop.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
2006 var värre då dog farsan i cancer helt plötsligt,men 2007 har inte varit nån höjdare flyttat ut all bråte från kåken som till slut blev såld(läs gård)det var lite de hade samlat på sig sen har vi en arvstvist med ragatan from hell,som fortfarande inte är löst,hon ska typ ha allt,skäller och lever rövare,regnat har det gjort med,nej inget kanonår,det bästa var väl att jag hittade en shysst triple 955:a till bra pris, får ta nya tag till 2008 antar jag....:fyllisar :hjälm

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kommer från någon som börjar gråta ut i trådar för att en jobbarkompis inte gillar dig eller att du däcka en 12årig tjej så hon rammla ihop.

Du misstar dig nog, jag gråter inte ut i trådar.
Sådant raserar inte hela mitt år. Trots att saker&ting händer så blickar jag inte tillbaka ett helt år och tänker att det varit ett skitår.
Under 2007 hamnade jag på sjukhus 2ggr - men för det var det ett av de bästa åren hittintills.

Ta en dag som idag - helt jävla underbar bara! :tummenupp

Dominator-Rocks

Guest
Sådant raserar inte hela mitt år. Trots att saker&ting händer så blickar jag inte tillbaka ett helt år och tänker att det varit ett skitår.
Under 2007 hamnade jag på sjukhus 2ggr - men för det var det ett av de bästa åren hittintills.

!

Grattis!

Du har säkert nått bra jobb me´ vad jobbar du med?

Har du några nära vänner?

Om en när vän dör så gör det ont, JÄVLIGT ont (Fuckar upp ens eget liv) inte bara i ett år :fakta

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo

Det raserar inte ditt liv eller hela året mm, men det som är viktigt är att du köpt en bil lägenhet mm, visst alla har olika värderingar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
aha... isåfall är det bara att bjuda en massa chicks på drinkar och se till att tjejerna med högre krav dricker tills Teo blir snygg:fakta på så sätt öppnas helt nya jaktmarker:tummenupp
Har du sett hans Avatar? Det kommer bli en dyr barnota innan Teo är snygg!:D

Jag håller med dig. Rätt inställning! Jag skulle verkligen inte vilja att folk fick större depressioner om jag körde ihjäl mig, alltså kommer inte jag deppa särskilt länge heller. Minns det bra och gå vidare. Man har bara ett liv på sig att ha kul!

tillbaks till tråden...
2007 i en mening:
Blivit ihop med världens bästa tjej och köpt världens bästa hoj, avslutade med ett sexsiffrigt arv - ett väldigt bra år! :tummenupp

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det raserar inte ditt liv eller hela året mm, men det som är viktigt är att du köpt en bil lägenhet mm, visst alla har olika värderingar.

Ditt psyke är inte din starka sida av dig va? :rolleyes:

Man VILL inte deppa ihop även om man gör det ett tag så kommer verkligheten ikapp en. Jag har förlorat nära&kära och jag har deppat för dem, men för den delen låtar jag det inte ta över mitt liv. Folk man känner och umgås med KAN råka ut för en olycka precis som en själv - närsomhelst. Det har man ju livförsäkring till.
Det är en del av livet, döden alltså. Sen att det inte direkt är planerat ÄR INGENTING DU KAN STYRA ÖVER.

Du jämför vad som är viktigast mellan mina fordons- och lägenhetsköp med att deppa ihop ett helt år över en vän. Nog FAN är inköpen viktigare än att försöka deppa ett helt år, snacka om slöseri av tid.
SORGETID är viktig, även viktigt att lägga bakom sig, men du verkar inte ha förlorat en riktigt närstående så du klänger fast dig vid en ytligt bekant död för att verka viktig.

Lycka till 2008 :hej

FreddaGädda

Guest
Snart är det nästan bud på att starta en namninsamling för att få svart på denna livets stora fråga :)

Vi är ett par som vet.
Varför har ingen berättat det? Har alla utom jag blivit PM-hotade av Mavve?:va
Jag håller tyst enbart för att det är roligt att se folk gissa i desperation.

Last edited:

IronMike

Guest
2007 - året som gud glömde bort, eller han missa iaf sverige.......... alla kategorier, tänker på div viktiga detaljer, såsom:

-klimatet (sommaren var ett skämmt)
-politiken (ännu ett skämmt)
-invandringen :gnissla
-gatuvåldet, all skadegörelse, alla smutsiga brott "kändisläkaren" som begick våldtäkter mm

Det motsvarar väl även problemen man upplevt privat - klimatet, politiken, invandring/problem i ens egen kommun, skadegörelse, gatuvåld, etc etc. Det är en dyster utveckling som håller i sig. Färre bostäder, mer bidragsfuskande, svårare att jobba sig till rikedom än någonsin.

Kommer inte på ngt direkt positivt, eller sh-festen 1a dec va kul & att man sålde sv'n till mindre förlust än jag räknat med i aug...

Annars har året varit skit, förutom en tripp till nürburgring i april

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
2007 har inte varit något vidare år. Men vissa höjdpunkter finns det.

Negativa med 2007:
1. Bästa vännen dör nästan i en överdos
2. En gammal klasskamrat kör ihjäl sig
3. Farfar gick bort. :(
4. En god vän till familjen går bort helt oväntat

Positiva med 2007:
1. Träffade min fru
2. Slutade snusa

Jag hoppas verkligen att 2008 blir ett bättre år, med allt därtill!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC