SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ända problemet med värme är när hojen tycker det blir lite varmt. :/
Inte troll men när det är 19 i skuggan redan på morgonen innan det har börjat gassa lär det ju vara duktigt varmt i svart skinnställ i solen där på eftermiddagen. Nu var det ju inte egentligen ett stort problem med värmen igår men det fick mig att tänka på förra sommaren när det var så jävla varmt vissa perioder och därför ställde jag frågan.
Naturligtvis eftersom det här är sporthoj är ju de flesta mer manliga än he-man indränkt i en hink testosteron och därför gladeligen skulle köra vidare även om stället började brinna så frågan var väl mest riktad till dem som inte blir svaga av kryptonit
Tror helt enkelt det får bli till att investera i lite svalare kläder innan det kommer nån värmebölja
Nej tyvärr är både hjälm och ställ mattsvarta och helt oventilerade (finns nån ventil i hjälmen men vettefan om den gör nån skillnad) så det kan nog vara en stor del av problemet. Det här kommer helt klart vara med bland kriterierna när det är dags för nästa ställ
Inte troll men när det är 19 i skuggan redan på morgonen innan det har börjat gassa lär det ju vara duktigt varmt i svart skinnställ i solen där på eftermiddagen. Nu var det ju inte egentligen ett stort problem med värmen igår men det fick mig att tänka på förra sommaren när det var så jävla varmt vissa perioder och därför ställde jag frågan.
Naturligtvis eftersom det här är sporthoj är ju de flesta mer manliga än he-man indränkt i en hink testosteron och därför gladeligen skulle köra vidare även om stället började brinna så frågan var väl mest riktad till dem som inte blir svaga av kryptonit
Tror helt enkelt det får bli till att investera i lite svalare kläder innan det kommer nån värmebölja
Skippa det svarta skinnstället o inhandla ett vitt istället? Gärna ventilerat. Sen är det så enkelt att man blir varm o svettig av att köra hoj i varmt väder, inte konstigare än att folk blir svettiga på gymmet. Bit ihop, drick vatten, gärna med vätskeersättning i.
Men det är ju så ofräscht när man ska fika på rosen!
Brudar diggar inte lökringar liksÅm.
Man fikar inte på rosen, man fikar på eldtomta, godare räkmackor!
Men det är ju så ofräscht när man ska fika på rosen!
Brudar diggar inte lökringar liksÅm.
Jag gillar inte räkor
Man måste dock masa sig hemifrån för att kunna fika överhuvudtaget.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|