Hur vill du dö?

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki
Ska jag dö så ska det fan kännas.

Långsamt ska det gå också

Ska det va så ska det va, inte göra något halvdant.

Fast när det väl kommer till kritan så är jag nog glad om det går snabbt och är smärtfritt
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Inre självantändning på nyårsafton 24.00 eller något hade ju varit jävligt glassigt.

-GOTT NYTT ÅR MADDA FACKERS! *pooff* :brinnerup
 

Street

X-jell fanclub
Gick med
18 Aug 2004
Ort
Roslagen
Hoj
Honda VF
Skit samma hur. Bara det går fort och att man får vara frisk fram till den dagen. En sak är i alla fall säker. Alla så kommer vi att gå samma väg.. Life fuck us all.
 

Mcbrud

Guest
det allra bäst vore att dö i armarna på den man älskar och att vid det ögonblicket inte ha några bekymmer i världen utan bara kunna känna att man somnar in fridfullt.

Skulle man välja ett mer självmordsaktigt sätt så skulle det nog vara att hoppa i en älv med undervattensströmmar så man bara flyter iväg och inte har någon panik alls. Få för att fölblöda till döds.... :4skrika
 

Flexnes

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Ort
Enköping
Hoj
Suzuki DL650 V-Strom -08
Jag vill köra i 300km/h in i en sten, så jag flyger mot en gran och spetsas på dess gren... :3freak

Jaja, jag vet...kass poesi, men jag har inte fått i mig nått kaffe än :)
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
För att citera Woody Allen(?) " Jag vill inte nå odödlighet genom mina verk, jag vill göra det genom att inte dö"
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Lugnt, fridfullt i sömnen, som min farfar. Inte skrikande i skräck som hans passagerare!


Nä, detta har inte hänt mig.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
I intend to live forever... so far so good :gnissla

ska jag vara ärlig så har jag lite dagdrömmar lite då och då där jag blir nerskjuten på olika ställen på olika sätt :3freak men nee... det är nog ingen hit.

på hojen skulle kännas ärofyllt på nåt sätt... men nee, smärtan och framförallt det man "lämnar kvar" ser inte så nice ut.

kanske göra en koreanare? sitta framför datorn i minst 50 timmar och sen kollapsa? :3freak :hihi
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
Ang att hoppa framför ett tåg. Tydligen har någon i södra Sverige hoppat framför Kustpilen (alla som sett ett sådant tåg vet att dom har stora gummiringar i ändarna) i hopp om att ta sitt liv.
När han hoppade ut framför tåget så studsade han tillbaka lika snabbt och landade brevid rälsen. Tydligen bildar dessa gummiringar en "luftbubbla" framför tåget.
Sanning eller myt, jag vet inte.


"Varför begå självmord när du ändå inte kan se folks reaktioner efteråt" - Magnus Uggla
 

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Ort
söderut
Hoj
Hojlös än så länge...
Spelar ingen roll.. bara jag dör snygg. Och innan mina barn
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Man dör bara en gång, låt det kännas... Inte snabbspola, låta det ha sin gång...
 

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
KTM Adventure 640
Det här med att lida kan man ju se på olika sätt. Jag skulle lida av att sakta få mer och mer ont överallt. Och efter 5 år av att ha ont över allt så fort man kliver ut sängen så dör man. Det ser jag som lidande. Jag antar att man kommer vara runt 80 år när man börjar få ont överallt. Nej då lider jag hellre 2 timmar och förblöder i nån skog när jag har kört av vägen med hojen.

Det kan ju inte va så farligt att dö...Man dör ju bara. Då lär man få komma till en mc himelen där alla kan åka hur mycket som helst utan att hojen nyper :fyllisar .

PS Tänker fortfarande inte drunkna. Fy fan för vatten.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jösses, ni har seriöst funderat på det här.
Eftersom jag är en sån snäll kille vill jag inte lämna en blodig massa för nån stackare att skrapa upp efter mig. Så att ta ett stort lån och smälla med en bergvägg med min nyinköpta sportbil är inte aktuellt.
Men ett stort eldhav och en stor smäll vill jag nog lämna efter mig. Kays ide lät bra.
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
heinz_p skrev:
"Varför begå självmord när du ändå inte kan se folks reaktioner efteråt" - Magnus Uggla

"Varför ta livet av sig när man ändå inte får höra snacket efteråt?" - sa han.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
heinz_p skrev:
Ang att hoppa framför ett tåg. Tydligen har någon i södra Sverige hoppat framför Kustpilen (alla som sett ett sådant tåg vet att dom har stora gummiringar i ändarna) i hopp om att ta sitt liv.
När han hoppade ut framför tåget så studsade han tillbaka lika snabbt och landade brevid rälsen. Tydligen bildar dessa gummiringar en "luftbubbla" framför tåget.
Sanning eller myt, jag vet inte.


"Varför begå självmord när du ändå inte kan se folks reaktioner efteråt" - Magnus Uggla

Bullshit.
Killen i fråga vågade inte hoppa utan tvekade hela tiden och när tåget verkligen kom o rasande fart så flög han tillbaka av ren reflex och sen började snacket från lokföraren och resten av de obildade.

Zana: Du kan ju alltid knäcka ett finger eller två och dö av den fruktansvärda smärtan :hihi
 

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Somna in i någon livboj ute i havet vore väl ganska skönt..

Förmodar bara att det inte kommer bli så. Dör väl av någon hjärtmuskelinflamation som jag lyckas ådra mig på vintrarna.. :3freak

Vill inte dö iaf.. Vill bli gammal och hjälpa alla grannar med att meka, bygga saker och berätta om den gamla goda tiden då det fortfarande fanns fordon som drevs med olja och bensin. :nicka
 

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Jag sitter på stortorget med en öl i näven och ser på en storbildsskärm hur en stor fet jävla meteorit slår ner i USA. Kort därefter når smällen mig och jag dör med ett elakt flin i nyllet.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top