Hur VILL ni att er tjej/kille ska vara/se ut etc. *POLITISKT INKORREKT!*

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Therudeboy skrev:
Du måste ha svårt att bli kär eller så är det något med dig som inte killar gillar. Utseendet är det ju defenetivt inte det ser vi ju på din avatar eller så kanske du är en sån tjej man bara vill ha en jätte bra vänskap med och inte förstöra genom ett förhållande.

...som om inte jag redan har upptäckt d där själv!?

Therudeboy

Guest
Pillis skrev:
...som om inte jag redan har upptäckt d där själv!?

Satsa på ett trevligt sätt så kanske du får något, för trevlig det är du ta mig fan inte.

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Jimmy I skrev:
Det kan du lita på att jag gör:tungan Om inte annat så dör man lycklig om man skulle kvävas under dom :) Nä, skämt åsido. Hellre kvalitét än kvantitet.
"Kvantitet är en kvalitet i sig!"
/F. :mattias

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Satsa på ett trevligt sätt så kanske du får något, för trevlig det är du ta mig fan inte.

Jag är hemskt lessen att du inte förstod ironin i mitt inlägg så d där måste jag säga va ett slag under bältet...:(

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Pillis skrev:
Jag är hemskt lessen att du inte förstod ironin i mitt inlägg så d där måste jag säga va ett slag under bältet...:(
Ut med taggarna, häckla den fan tillbaka. Inte ge upp sådär!

Therudeboy

Guest
Pillis skrev:

Man får ta och ge här i livet.....

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
valmers skrev:
Ut med taggarna, häckla den fan tillbaka. Inte ge upp sådär!

Jo, jag ger upp...jag är inte typen som tjafsar! Men jag tycker d e jävligt tråkigt att folk får den uppfattningen om mej...vissa kommentarer sårar mer än folk tror.......

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Pillis skrev:
Jo, jag ger upp...jag är inte typen som tjafsar! Men jag tycker d e jävligt tråkigt att folk får den uppfattningen om mej...vissa kommentarer sårar mer än folk tror.......

Ta inte åt dig av nån som kallar sig The rude boy... :D
Upp med hakan! :)

Therudeboy

Guest
Pillis skrev:

Anledningen till att jag tog i lite mycket var just att jag inte fattade din ironi och blev lite förbannad. Så en ursäkt från min sida är väl på plats, hoppas du godtar den. :hej

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Pillis skrev:

Varför tror du han heter THERUDEBOY "Den oförskämda pojken" Jag känner han och han är ett drägg... Inte så snäll och ödmjuk som jag *ironi* Nej han har ett gott hjärta...

Hoj? Du hade ingen hoj att gränsla och inget annat heller skriver du... Jag snäll som jag är så i sommar kan du få gränsla mig eller min R1:a "Du bestämmer vilket"

// Score

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Anledningen till att jag tog i lite mycket var just att jag inte fattade din ironi och blev lite förbannad. Så en ursäkt från min sida är väl på plats, hoppas du godtar den. :hej

Jag godtar ursäkten! Jag har fått höra så mycket om varför jag är singel osv på sporthoj nu så jag är trött på d...kanske därför ironin inte riktigt framgick! :va

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Pillis skrev:
Jag godtar ursäkten! Jag har fått höra så mycket om varför jag är singel osv på sporthoj nu så jag är trött på d...kanske därför ironin inte riktigt framgick! :va
Du kommer att vara hjulbent till hösten...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
need-4-speed skrev:
Jo sant men vet många som har mycket! Men också de som inte har något alls, meningen var ju att man skulle säga precis hur man ville utan att få kritik! :kocko

Kalla mig kocko? Mja, jag kritiserar inte. Skillnad på kritik och att ifrågasätta saker. Ber om ursäkt.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Pillis skrev:

Du får skriva att du har pojkvän så behöver inte folk tala om varför du är singel.

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Du får skriva att du har pojkvän så behöver inte folk tala om varför du är singel.

Jo, sant men jag tycker inte att jag ska behöva ljuga om en sån sak...folk verkar ju ha mer bekymmer än jag om det där med att jag är singel lixom...vore bättre om dom höll sej till det trådarna egentligen handlar om...
Måste folk ändå ha synpunkter på mitt "kärleksliv" så kan dom pm:a istället! :tummenupp

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Pillis skrev:
Jo, sant men jag tycker inte att jag ska behöva ljuga om en sån sak...folk verkar ju ha mer bekymmer än jag om det där med att jag är singel lixom...vore bättre om dom höll sej till det trådarna egentligen handlar om...
Måste folk ändå ha synpunkter på mitt "kärleksliv" så kan dom pm:a istället! :tummenupp
Tycker också det där är lite konstigt. Om en tjej är singel så undrar folk vad som är fel, men är en kille singel beror det på ett val han har gjort att hellre leva livet :va

Jag lever hellre livet ;)

Therudeboy

Guest
Jag tror bara att alla singel killar vill dejta dig och inget annat.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Pillis skrev:

Varför folk skriver i denna tråd kanske beror på att du skriver saker såsom att du har gett upp hoppet om killar osv. Jag tror inte de har mer bekymmer om att du är singel än vad du själv har.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Pillis,får en känsla av att du e rätt så kräsen av dig.Det e inget fel med det,men då får man stå ut med att kyssa "paddor" lite längre än om man nöjer sig med en lagom kille. :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA