Flamma77 skrev:Så najs! Grattis!
Det är alltid så trevligt att lägga ned ett byte man jagat länge...
Tack
Sa att hon hade tänkt vänta i 5månader (efter det att hon dumpt "föredettan") innan hon gjorde något. Men hon kunde visst inte hålla sig
Flamma77 skrev:Så najs! Grattis!
Det är alltid så trevligt att lägga ned ett byte man jagat länge...
Sergeant skrev:Men hon kunde visst inte hålla sig
Sergeant skrev:Egentligen har jag kännt henne (JOSEFIN) som kompis i 1 år. Har tyckt väldigt mycket om henne men hon har varit upptagen.
Men så igår natt (och vilken natt ) hände det
Bikerbitch skrev:Need4speed; En hårlös mage? Finns det någon tjej som inte har hårt på samma ställen där en kille har hår?
OLJEKYLD GSXR skrev:Najs käre gixxerbroder!!! Mycket fint namn på damen också, du har tur
need-4-speed skrev:Ja vill ju inte ha en tjej som har raggar string heller, finns ju en del som har det..
The_FacultyGirl skrev:Annars e långa killar aldrig fel... = längre än 175 cm
Det kan du lita på att jag gör Om inte annat så dör man lycklig om man skulle kvävas under dom Nä, skämt åsido. Hellre kvalitét än kvantitet.Bikerbitch skrev:Inser du att DD kupor är rätt stora? Du kommer kvävas under dom.
Var det där ironiskt? Menar att det är hur min "drömkille" ser ut på en bild. I verkligheten spelar det inte så stor roll, för när man tycker om nån tycker man också om utseendet oftast.TetrA skrev:Det är tur att du inte är ytlig och bara tänker på utseende!
Bikerbitch skrev:Pillis; Sålänge man inte är brutalt överviktig är det ju ingen fara.
Du är ju en jättesöt tjej. Skit i vikten. Du märker väl bara vilken uppmärksamhet du får här på forumet genom dina bilder?
Det finns grabbar som gillar tjejer som har något att ta i. Sen finns det grabbar som gillar tjejer som är smala. Jag sätter 100:- på att du när sommaren är slut har träffat en pojkvän.
Bikerbitch skrev:Typ BBLinda?
Dumma tjejer är väl inga bimbos. Vad ska man isåfall kalla dumma killar?
Emmi skrev:Varför jaga pojkvänner? Kan man inte bara vara singel o köra hoj o ha det kul?
Pillis skrev:Jag vill ha en kille som är sej själv till 100%. En kramgo sådan, inte spinkig och inte för mycke muskler...lagom helt enkelt!! Vill inte ha nån ytlig, märkesfixerad machokille utan en "vanlig" kille som trivs m sej själv utan för den sakens skull klä sej som en slusk! Något som är viktigt är att kunna prata...vill INTE ha en kille som inte kan säga va han känner! Självklart är d ett plus om han är intresserad av hojar!
Visst har utseendet betydelse men d är ju egentligen rätt löjligt...smaken är som baken och ALLA är fina i NÅGONS ögon...någon JAG tycker är skitsnygg kanske någon annan tycker är skitful.......för min del är personligheten viktigast ändå...humor, ärlighet och "glimten i ögat" kommer man långt på!
Själv är jag rätt glad att jag inte faller inom ramen för den där typiska "snygga" bruden....smal, stora tuttar och långt hår...ibland är d ju faktiskt rätt skönt att skilja sej från mängden och jag vill att en kille ska gilla mej för den jag ÄR...inte den jag "borde" vara!!
Tack för mej!
Pillis skrev:Om d där va menat till mej (???) så "jagar" jag inte pojkvän!! Tycker dock d skulle va kul att träffa någon eftersom jag varit singel hela livet...men som sagt "jagat" har jag aldrig gjort å skulle aldrig göra heller........tycker däremot d e jäääkligt skoj att träffa nya trevliga människor (hojfolket är ju faktiskt d trevligaste folket tycker jag ), killar som tjejer!!
Emmi skrev:Nej, det var inte menat till dej eller nån annan. Det var bara ett konstaterande från min sida att många jagar pojkvänner för att slippa vara singlar. Bättre att som du säger ta det som det kommer, det är kul att träffa nya människor och om man träffar nån man tycker extra mycket om är det ju en bonus!
Bikerbitch skrev:Det har väl alla mer eller mindre. Men en del har väldigt mörka. Det är mest de som också har synlig mustasch.. [eller hur det stavas]
Jag trodde att en LÅNG kille va 20cm+The_FacultyGirl skrev:Det enda... vad man nu ska säga... riktiga "kravet" för mig är att han måste vara gosig
Annars är det inte ens någon idé att försöka
Annars e långa killar aldrig fel... = längre än 175 cm
Precis. Funkar bra att inte jaga flickvänner också. Fast flickbekanta kan man jagaEmmi skrev:Varför jaga pojkvänner? Kan man inte bara vara singel o köra hoj o ha det kul?
ktmjacke skrev:Jag trodde att en LÅNG kille va 20cm+
Pillis skrev:Om d där va menat till mej (???) så "jagar" jag inte pojkvän!! Tycker dock d skulle va kul att träffa någon eftersom jag varit singel hela livet...men som sagt "jagat" har jag aldrig gjort å skulle aldrig göra heller........tycker däremot d e jäääkligt skoj att träffa nya trevliga människor (hojfolket är ju faktiskt d trevligaste folket tycker jag ), killar som tjejer!!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|