Hur VILL ni att er tjej/kille ska vara/se ut etc. *POLITISKT INKORREKT!*

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Flamma77 skrev:
Så najs! Grattis! :banana
Det är alltid så trevligt att lägga ned ett byte man jagat länge... :hihi

Tack :)

Sa att hon hade tänkt vänta i 5månader (efter det att hon dumpt "föredettan") innan hon gjorde något. Men hon kunde visst inte hålla sig :krama :cool:

:)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Sergeant skrev:
Egentligen har jag kännt henne (JOSEFIN) som kompis i 1 år. Har tyckt väldigt mycket om henne men hon har varit upptagen.

Men så igår natt (och vilken natt :) ) hände det :tummenupp

Najs käre gixxerbroder!!! Mycket fint namn på damen också, du har tur :tummenupp

need-4-speed

I've got a need for speed
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
BMX. [Övningskör med bil]
Bikerbitch skrev:
Need4speed; En hårlös mage? Finns det någon tjej som inte har hårt på samma ställen där en kille har hår?

Ja vill ju inte ha en tjej som har raggar string heller, finns ju en del som har det..

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
need-4-speed skrev:
Ja vill ju inte ha en tjej som har raggar string heller, finns ju en del som har det..

Det har väl alla mer eller mindre. Men en del har väldigt mörka. Det är mest de som också har synlig mustasch.. :näsblod [eller hur det stavas]

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
Bikerbitch skrev:
Inser du att DD kupor är rätt stora? Du kommer kvävas under dom.
Det kan du lita på att jag gör:tungan Om inte annat så dör man lycklig om man skulle kvävas under dom :) Nä, skämt åsido. Hellre kvalitét än kvantitet.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
TetrA skrev:
Det är tur att du inte är ytlig och bara tänker på utseende! :tummenupp
Var det där ironiskt? Menar att det är hur min "drömkille" ser ut på en bild. I verkligheten spelar det inte så stor roll, för när man tycker om nån tycker man också om utseendet oftast.

Bikerbitch skrev:
Pillis; Sålänge man inte är brutalt överviktig är det ju ingen fara.
Du är ju en jättesöt tjej. Skit i vikten. Du märker väl bara vilken uppmärksamhet du får här på forumet genom dina bilder?
Det finns grabbar som gillar tjejer som har något att ta i. Sen finns det grabbar som gillar tjejer som är smala. Jag sätter 100:- på att du när sommaren är slut har träffat en pojkvän.

Varför jaga pojkvänner? Kan man inte bara vara singel o köra hoj o ha det kul?

Bikerbitch skrev:
Typ BBLinda?

Dumma tjejer är väl inga bimbos. Vad ska man isåfall kalla dumma killar?

Himbo. (välkänt BB :7peta)

Last edited:

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Emmi skrev:

Om d där va menat till mej (???) så "jagar" jag inte pojkvän!! :va Tycker dock d skulle va kul att träffa någon eftersom jag varit singel hela livet...men som sagt "jagat" har jag aldrig gjort å skulle aldrig göra heller........tycker däremot d e jäääkligt skoj att träffa nya trevliga människor (hojfolket är ju faktiskt d trevligaste folket tycker jag :tungan ), killar som tjejer!! :banana

newbee

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Något nytt på G
Pillis skrev:
Jag vill ha en kille som är sej själv till 100%. En kramgo sådan, inte spinkig och inte för mycke muskler...lagom helt enkelt!! Vill inte ha nån ytlig, märkesfixerad machokille utan en "vanlig" kille som trivs m sej själv utan för den sakens skull klä sej som en slusk! Något som är viktigt är att kunna prata...vill INTE ha en kille som inte kan säga va han känner! Självklart är d ett plus om han är intresserad av hojar! :tummenupp

Visst har utseendet betydelse men d är ju egentligen rätt löjligt...smaken är som baken och ALLA är fina i NÅGONS ögon...någon JAG tycker är skitsnygg kanske någon annan tycker är skitful.......för min del är personligheten viktigast ändå...humor, ärlighet och "glimten i ögat" kommer man långt på! :yoparty

Själv är jag rätt glad att jag inte faller inom ramen för den där typiska "snygga" bruden....smal, stora tuttar och långt hår...ibland är d ju faktiskt rätt skönt att skilja sej från mängden och jag vill att en kille ska gilla mej för den jag ÄR...inte den jag "borde" vara!! :tuttar

Tack för mej! :tungan

Hmmm för räcker det att hon är tillgänglig halva säsongen sedan är vänlig och har överseende med garage beroendet :D

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Pillis skrev:
Om d där va menat till mej (???) så "jagar" jag inte pojkvän!! :va Tycker dock d skulle va kul att träffa någon eftersom jag varit singel hela livet...men som sagt "jagat" har jag aldrig gjort å skulle aldrig göra heller........tycker däremot d e jäääkligt skoj att träffa nya trevliga människor (hojfolket är ju faktiskt d trevligaste folket tycker jag :tungan ), killar som tjejer!! :banana

Nej, det var inte menat till dej eller nån annan. Det var bara ett konstaterande från min sida att många jagar pojkvänner för att slippa vara singlar. Bättre att som du säger ta det som det kommer, det är kul att träffa nya människor och om man träffar nån man tycker extra mycket om är det ju en bonus!

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Emmi skrev:
Nej, det var inte menat till dej eller nån annan. Det var bara ett konstaterande från min sida att många jagar pojkvänner för att slippa vara singlar. Bättre att som du säger ta det som det kommer, det är kul att träffa nya människor och om man träffar nån man tycker extra mycket om är det ju en bonus!

Hehe...ok...ja, precis...så tänker jag oxå...man tar d som d kommer å träffar man nån "speciell" är d bara en bonus!!! :tungan Än så länge har jag bara träffat en massa toktrevligt folk och lääääängtar till våren/sommaren så jag får träffa fler!!

need-4-speed

I've got a need for speed
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
BMX. [Övningskör med bil]
Bikerbitch skrev:
Det har väl alla mer eller mindre. Men en del har väldigt mörka. Det är mest de som också har synlig mustasch.. :näsblod [eller hur det stavas]

Jo sant men vet många som har mycket! Men också de som inte har något alls, meningen var ju att man skulle säga precis hur man ville utan att få kritik! :kocko

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
The_FacultyGirl skrev:
Det enda... vad man nu ska säga... riktiga "kravet" för mig är att han måste vara gosig ;)
Annars är det inte ens någon idé att försöka :p

Annars e långa killar aldrig fel... = längre än 175 cm :rolleyes:
Jag trodde att en LÅNG kille va 20cm+ :tungan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Emmi skrev:
Precis. Funkar bra att inte jaga flickvänner också. Fast flickbekanta kan man jaga :tuttar

Therudeboy

Guest
Pillis skrev:

Du måste ha svårt att bli kär eller så är det något med dig som inte killar gillar. Utseendet är det ju defenetivt inte det ser vi ju på din avatar eller så kanske du är en sån tjej man bara vill ha en jätte bra vänskap med och inte förstöra genom ett förhållande.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA