Hur VILL ni att er tjej/kille ska vara/se ut etc. *POLITISKT INKORREKT!*

ErikXR

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
XR600
Hon ska vara duktig och laga mat och inte allt för grinig.
Det tycker jag räcker som krav på ens tjej, det finns ju inget som säger att man måste låsa upp sig på en och samma

Last edited:

Triumphrider

Nu med "evil" avatar
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
Trumpet RS955i -02
Quaya skrev:
Hahahaha är fick du mig verkligen att skratta till :tummenupp
Ganska så hojberoende eller? ;)

Hm, jo, abstinensen börjar göra sej påmind :gnissla , det är alltid värst den här
årstiden.

Men nu så går vi ju mot ljusare tider, bara ca 6 veckors ångest kvar :D :D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Orkade inte ens spåna igenom hela tråden..så jag säger vad jag tycker, även om nån kanske har sagt det förr.

Har man som jag varit singel i snart 4 år(herrejävlar..är det så länge?) så har man haft gott om tid att fantisera om sin idealpartner utan några distraktioner o det enda jag vet med säkerhet är att utan distans till varandra så lär det gå åt h-e förr eller senare.

Jag har en hel del olika intressen och behöver självklart utrymme att fortsätta med dem och jag ser det som en förutsättning för ett förhållande att hon är likadan. Det är inte svårt att stå varandra upp i halsen rätt fort om man inte får en paus från varandra med jämna mellanrum. Jag skulle inte se det som ett problem att ha ihop det med en tjej som inte hade något hojintresse alls så länge hon är införstådd i att det är en av mina största passioner. Precis som att jag gärna ser att hon håller på med hästar eller nåt annat junk som jag inte kan med.

Personer som inte har några passioner eller nåt stort intresse för något är bland det tråkigaste jag vet.

Sen är det ett gigantiskt plus om hon råkar ha ett jobb o körkort. Såna saker har jag börjat värdesätta på senare år.

Over and out...

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Orkar inte heller gå igenom hela tråden.

Robert Aschberg lär ha skämtat på tv och sagt att

-Den perfekta kvinnan är den som efter fullbordat samlag transformeras till en back full med öl och ens två bästa polare.

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Min nuvarande flickvän e ruskigt snygg o trevlig. :rofl Hon har det mesta jag tycker om (en del saker kunde hon "gilla" mer :rolleyes: men... man kan inte få allt) O efter jag träffa henne finns det inga andra tjejer för mig :tummenupp !!! enda konkurans hon har e min HOJ!!! :D :D :D

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Flamma77 skrev:
Jag tror han var ute efter smör. Men det har man väl inte på mackan. :D

Nytt OT-rekord från min sida... :hihi
Smör använder man väl bara om man träffar en riktigt tajt brud???? :rofl

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Om man träffar en riktigt tjock brud med stor mage kan man ju låtsas att det e ett JÄTTESTORT bröst som gungar fam o tillbaka medans man håller på.Tips. :tungan

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
ktmjacke skrev:
Om man träffar en riktigt tjock brud med stor mage kan man ju låtsas att det e ett JÄTTESTORT bröst som gungar fam o tillbaka medans man håller på.Tips. :tungan
:rofl

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag har hittills inte haft två flickvänner som har varit lika varandra varken till utseendet eller personen. Jag har ideal precis som alla andra men sånt spelar ingen roll i verkligheten för idealen tar ingen hänsyn till vem man blir kär i. Gemensamt är dock att de jag har fallit för har haft något speciellt, tex sättet att se på mig, sättet att lägga fram orden, något de gör. Just blicken och ögon är väl nått jag brukar titta extra på annars. För att få det att funka så bör man dela samma värderingar men inte vara för lika i övrigt. Att träffa någon som avskyr hojar och älskar att campa i skogen skulle väl inte riktigt funka för mig, men olika intressen är bra.

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Hur många parametrar ni än ställer på en partner, så lär det ändå inte stämma när det väl smäller till... man väljer inte den man bli kär i , sånt bara händer.
det har med kemi att göra... inte utseenden.

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Hmm.. :va
EGENTLIGEN har inte utseendet någon roll sålänge det finns attraktion.. Men visst tittar jag också efter vad jag anser snygga killar :tuttar :tungan

Postitiva saker med en kille är om han har ett eget liv, jobb, körkort, egna intressen så man slipper höra en massa tjat för att man inte är hemma och underhåller honom när man ägnar sig åt sina egna. :3freak Han ska vara ärlig, ha bra självförtroende (men inte odrägligt) så han inte känner sig hotad av mina killkompisar och mina intressen.
Det gör inget om han delar mitt intresse för motorsport och mc. :tummenupp
Han bör nog tycka om att bli masserad på eftersom jag gillar att ge massage, det gör heller inget om han inte gillar att diska, för det fixar jag, men ska han det första han gör börja snacka om att han vill skaffa barn, ja då lägger JAG benen på ryggen och springer.. :eek: :arsele

Jag är nog rätt misstänksam av mig, har nog lite svårt att fatta att det skulle finnas någon som skulle kunna gilla mig o alla mina konstigheter.. :dummer Men så e man singel också. :D

JohanL

Osocial - Jobbar på det!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 med Duccemotor
Tjej!
MC-intresserad!

Att hon gör slut med mig INNAN hon hoppar på nästa kille!

Bitter? Jag? Nädå! (Bara just nu....) :rolleyes:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Smal, men absolut inte spinkig. Vältränad, men inga rutor på magen. Rätt normalt stora bröst, formen är viktigare.. runt 1.70, inte längre då jag e rätt kort. :hihi
gärna brunett med hmm.. runt 1dm längre hår än axellångt :)
Stora snälla varma fängslande ögon på ett litet runt sött ansikte :kär
Humor är nog viktigast! men dumma människor tål jag inte så hon måste vara smart..
Äventyrslysten tjej som gärna får vara intresserad av hojjar, dykning och inte bangar för ett fallskärmshopp.

Någon som känner sig träffad? :hej

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Pillis skrev:
Stämmer, jag kör ambulansen på Falkenbergs motorbana...det blir min 4:e säsong i år! Får väl se om jag blir tvungen att plocka upp dej vid tillfälle!?
pillis skrev:
...har träffat massor m folk via Bike.se så varför inte testa här oxå??
nu koppla jag :D

messade lite med dig på bike.se för ett braaa tag sen :)

/stammis i ambulansen

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
JohanL skrev:
Tjej!
MC-intresserad!

Att hon gör slut med mig INNAN hon hoppar på nästa kille!

Bitter? Jag? Nädå! (Bara just nu....) :rolleyes:
Gör slut först istället så slipper du de där problemen.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Flagga skrev:
Många tjejer lägger av någon anledning även till B-I-L här också... :huvet
Hysch hysch, använd inte b-ordet sådär :ajjabajja

Skulle själv hellre träffa tjej med hoj :)

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
kajlyl skrev:
nu koppla jag :D

messade lite med dig på bike.se för ett braaa tag sen :)

/stammis i ambulansen

Hmm...har jag plockat upp dej i ambulansen tro??? :va Så vi har messat på Bike...?? Ojoj, minnet sviker...jag börjar väl bli gammal :tungan

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA