Hur vinka flörtigast när man kör hoj?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
1. Se tjejen
2. Dra upp hojen i balansläge
3. Släpp styret och vinka samtidigt som du låser blicken på madame.
4. Klart!

//jaG
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Långa farbron skrev:
Jag vill se film!!!
Jag lovar inget, men när jag komit till det avsnittet i bruksen till min flong ya SE K750i så KANSKE det blir en......men jag lovar inget.
(Ska fråga tjejen om lov först, kan ju bli ett jäkla liv om man drar hem klasavis med brudar )
//Tobbe
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
tobbeviking skrev:
Jag inser nu att växjö kommer bli en mkt händelserik plats om man väljer att iakta en röd VFR :D
Coola killar vinkar inte, vi har pondus och lyfter ett finger från styret ( skulle fan våga annat, då hamnar man väl i diket!! ).
Men har du inte provat string? Jag har med lite blandad framgång kört med svart latexstring och sedan spelat lite vackert med skinkmusklerna.
Prova det, funkar det är dom inte värda dig iaf :yoparty
//Tobbe

Räkna med det! Klart man hälsar på chicksen...man får se många fårvånade ansikten. Det sätter verkligen giller i huvet på dem, det märks när en del lite tafatt hälsar tillbaka :hihi medans andra sliter av sig tröjan... :tuttar :rolleyes:
EDIT: string är tyvärr inget alternativ det blir mera kränkande än roligt då är jag rädd för...
//KaliZ
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
ja jävlar vad säger man :jisses

tror fan jag ska testa steg 1-4 ! :tuttar
5-7 verkar lite för komplicerat :crash
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Om du har lite fart så att du kan stå upp och hålla balansen:

Ställ dig upp och jucka samtidigt som du håller höger hand ungefär som att du håller den på ryggen på en tjej på alla fyra, med vänster hand illustrerar du hur du kör lite fin spanking.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
tja senast idag vart man vinkad till vid bakhjulskörning :rofl
verka som att ibland går fordon hem hos tjejerna men de e inte ofta..
har haft tjejer som står o åmar sig vid övergångsställen o en gång så vissa dom :tuttar

visst e jag cool? nån som vill ta på mig :yoparty
 

Ninja man

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
I en hydda
Hoj
Kawasaki ZX9R NINJA
Bästa och häftigaste vinkningen man kan göra är när det glider upp en Porche el BMW M3 el nåt liknande fordon och där sitter finaste bönan i stan och tittar på en på sin fina lilla sporthoj :tummenupp man håller det svarta visiret nere och tittar på henne gör en honnör precis när hennes rika kille tittar på dig:D och hon vinkar tillbaka till dig då börjar han att varva sin bil och tror att han har en jalle :arsele du drar mot honom gör en power wheelie och försvinner för att vänta in honom vid nästa rödljus tittar in i bilen igen och ser århundradets gräl i bilen hon as sur för att han drar han as sur för att hon hejade på dig :D . Detta har hänt mig nåra gånger jag lovar en sån vinkning glömmer man inte :hihi :lol
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
t-rex skrev:
Brudar gillar badasses. Ge kärringen fingret och börna iväg på bakhjulet.

Japp.
Funkar varje gång.
I alla fall här i göteborg :3freak
 

DrDynamo

Alla motorer!!!
Gick med
12 May 2005
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki GSXR 750
Nu handlar det ioförsig om vinkning men det börjar mer luta åt en tråd där man vill ragga lite...

Varför stannar ni inte helt sonika och berättar det? -Att ni stannade för ni tyckte det var synd att köra vidare när det går en sådan snygg tjej som du / ni här...
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
freddexwing skrev:
Skulle vilja vidare utveckla detta lite...
Efter steg 3 där du kör höger lång genom ringen meppan pek och tumme på vänster.
4. Om tjejen ler tillbaka, fortsätt med steg 5.
5 på ringhanden, gör en ny ring genom att dra upp långfingret och sätt det mot pekfingrets led (mitt på fingret) vips bildas en ny ring över ursprungsringen (som en 8:a). Den är lite mindre och lite mer spännande.
6. För sakta in höger lång i den nya lite mindre ringen.
7. Kolla reaktionen...

/fredde

Men tänk om man faktiskt vill ha kontakt med flickan i fråga snarare än en örfil? Vad då?:hihi

Sen vill jag kommentera Farbrorns "Knulla lite" taktik.
Den är nästan fulländad. Dock har farbrorn glömt att tjejer gillar killar som tar befälet. Stryk frågetecknet. Resultat: "Knulla lite!!"
Låter kanske inte så intelligent men det är ju inte din hjärna hon är ute efter.
 
Last edited:

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
TinaTjejen skrev:
Men va faen..
Du ska ju inte sitta å vinka som en jäddra mespropp.
Du ska ju dra på bakhjulet och titta på dem genom det svarta visiret :banana
Eventuellt slänga en slängkyss:nicka
:rolleyes:
I knew it! :D där hör ni killar :arsele
/Cel drar ut och börjar träna på Bakslang!
 

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
Staropramen skrev:
Hällsa? :confused:
Det kan bara leda till otrevligheter som i sin tur leder till ungar som i sin tur leder till minskad tid för att åka hoj..
Det bästa är att låtsas som man aldrig sett henne, glo åt ett annat håll och dra därifrån så fort de bara går.. Be sedan till högre makter att nått liknande aldrig passerar din väg igen...

Gay..? :va


Ninja man skrev:
Bästa och häftigaste vinkningen man kan göra är när det glider upp en Porche el BMW M3 el nåt liknande fordon och där sitter finaste bönan i stan och tittar på en på sin fina lilla sporthoj :tummenupp man håller det svarta visiret nere och tittar på henne gör en honnör precis när hennes rika kille tittar på dig:D och hon vinkar tillbaka till dig då börjar han att varva sin bil och tror att han har en jalle :arsele du drar mot honom gör en power wheelie och försvinner för att vänta in honom vid nästa rödljus tittar in i bilen igen och ser århundradets gräl i bilen hon as sur för att han drar han as sur för att hon hejade på dig :D . Detta har hänt mig nåra gånger jag lovar en sån vinkning glömmer man inte :hihi :lol

:Bugar :rofl


DrDynamo skrev:
Nu handlar det ioförsig om vinkning men det börjar mer luta åt en tråd där man vill ragga lite...

Det ena utesluter väl inte det andra... :rolleyes:
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
twinner skrev:
"Mooona" är väl ett bra sätt om man vill sticka ut lite från mängen sporthojsåkare.Man kan ju te x ha läderchaps på sig (inget under).
Testa och jag lovar dig fler kvinnor än vad du klarar av.


//Markus

Haha!
Ja och möjligtvis en och annan kille också :rolleyes:
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
freddexwing skrev:
Skulle vilja vidare utveckla detta lite...
Efter steg 3 där du kör höger lång genom ringen meppan pek och tumme på vänster.
4. Om tjejen ler tillbaka, fortsätt med steg 5.
5 på ringhanden, gör en ny ring genom att dra upp långfingret och sätt det mot pekfingrets led (mitt på fingret) vips bildas en ny ring över ursprungsringen (som en 8:a). Den är lite mindre och lite mer spännande.
6. För sakta in höger lång i den nya lite mindre ringen.
7. Kolla reaktionen...

/fredde

*Muuuhahhahahahhahahahaahahahahahhahaaaaa*
:rofl :rofl :rofl


Annars så brukar det vara en höjdare att släppa båda händerna och göra STORA slängkyssar med båda armarna..
En och annan ung dam ändrar då ansiktsfärg.

Om den färgen sen är :zpy eller :rodnar är ju en annan fråga..
 

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Trosa
Hoj
URAL och en BMW1150
KaliZ skrev:
Frågan är alltså som topic lyder! Lite osäker på om det är rätt forumsdel dock... men här blir det tills någon flyttar på den.

Hur gör man då egentligen...när man ifrån sin position på hojen ska vinka flörtigt åt en kvinna/brud/tjej/dam :va Hur ska en korrekt vinkning vara utförd? :hej + :tuttar = :krama & :pussa

- Vi har den traditionella bara hötta-upp-näven-vinkningen.
- Sedan har vi rulla-med-böjda-fingrar-vinkningen.
- Vinka-med-hela-handen-genom-att-böja-på-fingrarna-vinkningen.
- Vinka-med-hela-handen-genom-att-böja-på-handleden-vinkningen. (lite gay-varning där enligt min mening.
- Sedan har vi Silvia-vinkningen. (Fingrarna uträttade och formade som en skovel...handleden rak o stel...vinkninger sker genom en långsam vridning av underarmen fram och tillbaka.

Så vilket är det rätta...??? Kanske inte något av det här ovan. Fyll då på med ett förslag. Hälsa med hela hojen...genom att köra bakhjul eller burna är det inte frågan om. Sånt begriper sig inte fruntimmer på i alla fall :rolleyes:

//KaliZ

Det är bara flickor som vinkar :7peta
 

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Enköping
Hoj
Sålt Millen :(
Artiga herrar lyfter på hatten och bockar. Översatt i mc-språk så torde det bli till att dra av sig hjälmen i en stoppie :Bugar

Nu undrar ju självklart jag hur vi mc-tjejer ska "vinka" till grabbarna? Dra ner dragkedjan på skinnstället eller? :tummenupp
 

Krippa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Speed Triple 955 -05
Maria1980 skrev:
Artiga herrar lyfter på hatten och bockar. Översatt i mc-språk så torde det bli till att dra av sig hjälmen i en stoppie :Bugar

Nu undrar ju självklart jag hur vi mc-tjejer ska "vinka" till grabbarna? Dra ner dragkedjan på skinnstället eller? :tummenupp

Ja tack... :tummenupp :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top