Maria1980 skrev:Nu undrar ju självklart jag hur vi mc-tjejer ska "vinka" till grabbarna? Dra ner dragkedjan på skinnstället eller?
Respect!!
Men inte när ni möter en annan kille på mc va? Det kan sluta i en olycka
Maria1980 skrev:Nu undrar ju självklart jag hur vi mc-tjejer ska "vinka" till grabbarna? Dra ner dragkedjan på skinnstället eller?
Jupp, de blir bra...Maria1980 skrev:Artiga herrar lyfter på hatten och bockar. Översatt i mc-språk så torde det bli till att dra av sig hjälmen i en stoppie
Nu undrar ju självklart jag hur vi mc-tjejer ska "vinka" till grabbarna? Dra ner dragkedjan på skinnstället eller?
Lurch skrev:Om du har lite fart så att du kan stå upp och hålla balansen:
Ställ dig upp och jucka samtidigt som du håller höger hand ungefär som att du håller den på ryggen på en tjej på alla fyra, med vänster hand illustrerar du hur du kör lite fin spanking.
Maverick_ou812 skrev:Jag la upp en liten instruktionsfilm ------->
Maria1980 skrev:Såhär borde räcka.
Trevligt innehåll under stället...Maria1980 skrev:Såhär borde räcka.
Så kör ju alla brudar viste ni inte detMaria1980 skrev:Såhär borde räcka.
Miss_Orchidee skrev:Så kör ju alla brudar viste ni inte det
Miss_Orchidee skrev:Så kör ju alla brudar viste ni inte det
cloud79 skrev:Måste bli ganska varmt när man stannar vid fiket och inte kan ta av sig stället?
Maria1980 skrev:Artiga herrar lyfter på hatten och bockar. Översatt i mc-språk så torde det bli till att dra av sig hjälmen i en stoppie
Nu undrar ju självklart jag hur vi mc-tjejer ska "vinka" till grabbarna? Dra ner dragkedjan på skinnstället eller?
Maria1980 skrev:Jodå, det går att ta av. Dragkedjan går hela vägen ner till naveln
cloud79 skrev:Kul att vara tjej o kunna lirka killarna runt lillfingret va!
Nah,, bara ett försk till humor och lite ironi,, Dom bästa hällsningarna var ju redan inskickade..NoPinky skrev:Gay..?
Drag kedjan sitter ju på helt fel ställe,Jaaa jaaa förutom om du inte ska amma lillen då då..Maria1980 skrev:Såhär borde räcka.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |