Hur vinka flörtigast när man kör hoj?

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
freddexwing skrev:
Skulle vilja vidare utveckla detta lite...
Efter steg 3 där du kör höger lång genom ringen meppan pek och tumme på vänster.
4. Om tjejen ler tillbaka, fortsätt med steg 5.
5 på ringhanden, gör en ny ring genom att dra upp långfingret och sätt det mot pekfingrets led (mitt på fingret) vips bildas en ny ring över ursprungsringen (som en 8:a). Den är lite mindre och lite mer spännande.
6. För sakta in höger lång i den nya lite mindre ringen.
7. Kolla reaktionen...

/fredde

Jag tror att reaktionen blir: :va :dummer

Livsan

Egentligen västkustbo ;-)
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Suzuki SV 650 -00
Coola Ola skrev:
Självklart gör man en "sailor"-hälsning, dvs ett finger som man låter snudda vid "ögonbrynet" och sedan pekar mot den man vill hälsa på. Sen kan man tuta lite om man känner sig vågad.

Jupp!

Som tjej måstre jag hålla med att denna hälsningen går definitivt hem hos mig :) Lite kaxig sådär

Eh...halvseriös sida det här...

Last edited:

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Teo skrev:
Slå på en burnis och vråla CONAN! Det har aldrig funkat för mig iof...

Jag brukar hålla fingarna i ett V-tecken framför munnen "symbolen för att slicka mus" det har aldrig heller funkat

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
-
Maria1980 skrev:
Såhär borde räcka.

En varm sommardag... åka så.... Gnisslar det inte illa mot huden när det ska av sen? Har för mig att det svider i skinnet liksom...

Förövrigt. Jag vinkar inte... Har ju redan sambo hemma och vill ju hålla händerna på styret liksom.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Robban W skrev:
Jag brukar hålla fingarna i ett V-tecken framför munnen "symbolen för att slicka mus" det har aldrig heller funkat

:D
Har säkert ungefär samma success rate som frasen "Dig vill jag slicka upp i brygga till Motörhead", som en astankad kompis till mig försökte med på krogen en gång.... :tummenupp

Behöver jag tillägga att han gick hem ensam? :rofl

Och NEJ, det var inte jag. Jag gillar inte Motörhead något vidare.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
xyx skrev:
Inte för att jag protesterar, men jag känner allt igen den där bilden från AXO's katalog! :D

Jag gick på det tills jag såg vad bilden hette. Liknande bilder på mig heter inte "Victor" när jag döper dom. Eller förresten så har jag inte några motsvarande bilder på mig när jag tänker på det.

MotoMan

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
KTM Superduke
kNuLLf skrev:
All tutning är för dagisbarn, skolflickor och pensionärer :7peta

Jag brukar nöja mig att tuta på skolflickor men gillar du att tuta på dagisbarn och pensionärer så fine by me :)

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
jag röstar på långfingret och bakhjulet, det impar bäst. eller bara peka på dom, det ger tjejen i fråga en liten osäkerhet, "vill han gänga mig eller döda mig?" :hihi
ska man lägga till konversation så kan man ta till den norrlänska varianten jag lärde mig när jag bodde i Östersund.
"Ska du med hem å' knulla och käka spaghetti?"
"nää, fy fan"
"Va? gilla' du int' spaghetti?" :tummenupp

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Jag skulle inte rekommendera en tutning om du som jag kör KTM 660...tutan låter ju som på en moped när den går på tomgång. Mer som ett rassel...

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
xyx skrev:
Inte för att jag protesterar, men jag känner allt igen den där bilden från AXO's katalog! :D

Precis! Tror Du att jag är så dum att jag lägger ut en sån bild på mig själv? Men om jag ska erkänna så var det den bilden som gjorde att jag köpte stället... *skratt*

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln