Hur vinka flörtigast när man kör hoj?

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
tuppjuck skrev:
Men shite... tror mina (har 3 st) skulle skita på sig. De brukar skrajbajsa när det blir lite "för mkt nu" :3freak

Men vetefan om det inte skulle gå att fixa till en dragfri transportbur av en topbox... mwehehehe :hihi

Och NEJ, jag vill INTE ha en skitskraj råtta innanför stället.... :4skrika

Jag tror lite av själva grejen försvinner då? Jag tvivlar på att damerna skulle tycka den fagra lilla rosa plastlådan var överdrivet söt så de måste gå fram att klappa på den.. eller titta vad som finns i den? Men vad vet jag, det kanske skulle kunna fungera?

:va

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
rozen skrev:
Jag tror lite av själva grejen försvinner då? Jag tvivlar på att damerna skulle tycka den fagra lilla rosa plastlådan var överdrivet söt så de måste gå fram att klappa på den.. eller titta vad som finns i den? Men vad vet jag, det kanske skulle kunna fungera?

:va

Rååsa... fagra... *hrmpf!* Troruattdeärnågonjefflasminklådava? :4skrika

Tyvärr så kan de bli stressade rätt så lätt och drag bör de inte vistas i men annars hade det varit en höjdare. Kool pryl iofs att kliva av hojen, öppna stället och en rådis klättrar upp på axeln och vädrar och är nyfiken för fullt. De är ju så jävla söta :hihi

Trist att vurpa bara. Råttmos är inte så trevligt :(

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
MrEd skrev:
Lägg nu genast ut en ny bild. :tummenupp

Ja en riktig bild på er tjejer vill jag också se :) :Bugar

När jag var ute för ett tag sen på samhället kom det 2 st snygga tjejer. Jag gasade på som F*N och tuta. Glada blev dem och heja tillbaka genom att ropa typ WOW och vinka. Så lätt kna det vara ibland :)

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
bad santa skrev:
tuta och sen nicka med med huvet klart coolast hälsning än att vinka med händerna som någon annan jäkla dåre :)

Nicken e ju klart bäst! :tummenupp Men tuta inte...vänder hon inte på huvudet av bara ljudet av en ankommande motorcyckel så är det inte värt besväret. Jag gör 360-vändningar om jag hör motorcycklar....och när man kör själv och en grabb på sin hoj nickar så :tuttar blir man jätteglaa :tungan

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Nursey skrev:
Nicken e ju klart bäst! :tummenupp Men tuta inte...vänder hon inte på huvudet av bara ljudet av en ankommande motorcyckel så är det inte värt besväret. Jag gör 360-vändningar om jag hör motorcycklar....och när man kör själv och en grabb på sin hoj nickar så :tuttar blir man jätteglaa :tungan

360? :hihi

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
För det första så tutar man inte för att hälsa..man tutar för att varna..

Och för det andra så tutar och vinkar man inte på en tjej för att flörta..

Hälsa gör jag genom att nicka eller kör ut hela armen .. eller så ringer folk till mig senare på kvällen o säger att jag så dig brumma förbi ..eller ..f*n vad du kör ..

Tjejerna kommer ändå..... Ai´t! :tungan

Nickl@s

www.nicklas-ek.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR Limited Edition
Staropramen skrev:
Hällsa? :confused:
Det kan bara leda till otrevligheter som i sin tur leder till ungar som i sin tur leder till minskad tid för att åka hoj..
Det bästa är att låtsas som man aldrig sett henne, glo åt ett annat håll och dra därifrån så fort de bara går.. Be sedan till högre makter att nått liknande aldrig passerar din väg igen...

och om du måste hällsa så blinka lite med ena ögat ,, men se för gudsskull till att ha spegelvisir eller nått nedfällt..

:lol :D :fyllisar

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
SuperSport skrev:
Själv så blir jag förblindad av damer i skinnställ så jag ser inget när hjälmen kommer av, för då har man redan fallit som en fura. :Bugar

Ja, visst blir man... :tuttar

Bifogat

• Skinställ.nice.jpg
    Skinställ.nice.jpg
    11.4 KB · Visningar: 374
  • Skinställ.nice2.jpg
    Skinställ.nice2.jpg
    7.7 KB · Visningar: 353

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
Jag brukar titta mig runt så att ingen polis är i närheten och sen ställa mig upp och spänna som hulken... då brukar jag få en o annan vink av flickorna...

Eller så tar jag två fingrar och gör en mindre salut och håller blicken ända tills man passerat o gärna lite efter. :)

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Robban Nr1 skrev:
Jag brukar titta mig runt så att ingen polis är i närheten och sen ställa mig upp och spänna som hulken... då brukar jag få en o annan vink av flickorna...

Eller så tar jag två fingrar och gör en mindre salut och håller blicken ända tills man passerat o gärna lite efter. :)

o jag ställde mig på tanken o gjorde >helikoptern< :rofl

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Robban Nr1 skrev:
:va så den ÄR alltså uppskattad?

:hihi :hihi
nä, brukar köra en helt vanlig hälsning ut med handen bara.
eller om man möter nån som man känner igen så hejar jag med båda
armarna

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
är man riktigt skicklig så stannar man vid vägkanten om tex damen i fråga väntar på bussen och frågar om hon vill ha skjuts. finns hopp om lite fin kroppskontakt men se till att montera av eventuella handtag för passageraren :hihi

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
ser jag en redigt snygg tjej så ger jag järnet och wurpar så de kan se att man är gjord av stål :hihi

Läderknutte

Läderknutte
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Såld
Yamaha_Tobbe skrev:
är man riktigt skicklig så stannar man vid vägkanten om tex damen i fråga väntar på bussen och frågar om hon vill ha skjuts. finns hopp om lite fin kroppskontakt men se till att montera av eventuella handtag för passageraren :hihi

Eller så kör man en så pass sportig hoj som saknar handtag :tungan

valium

Någon ska ju vara sist.
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Kawasaki Zx-9R -01 Yamaha XTZ660 Ténéré -92
Man sätter fingrarna i ett V och lägger tungan emellan :slicka , sen e det bara hem och bevisa att man kan det man nyss visade. :tummenupp

Kralle

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
ingen
Långa farbron skrev:
Men ärligt, glöm vinka.

Knö dig fram jämsides med hennes bil vid rödljuset och knacka myndigt på rutan och fråga sedan med din lenaste röst.

-Knulla lite ?

Prova att stänga visiret(eller att använda ett mörkt),funkade för mig.

Den är förjävla skön :rofl

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...