Husaberg FS570 -10

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
vet inte vad du har att gämnföra med men JO den är rätt så trött

Kul att du skriver det i hans tråd där han visar upp sin nya hoj. Brukar du gå fram till polare/okända och säga, fan den där hojen är slö? :gnissla

• Gilla
Reaktioner: Loy

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Tack...
Har faktiskt inte kört den, bara testat crossversionen men då var det en ny FE430, jag hade så bråttom hem så jag o polaren körde hem den på kärra.
Tänkte ut o köra idag men det är så trist väder.. får se om det blir lite roligare under dagen.

Jo jag ska slänga "landningskroken" åt helv... tog bort spegeln och db-killer igår, men får se hur jag skall göra med blinkers bak bara, jag har ju reggat den med så måste få in skylten med på ett bra sätt, ska klura på detta har ju tid till i vår om man säger...

Nej tyvärr det finns fortfarande inget tändningslås utan man lyfter på sadeln och drar ur en kontakt... tänker precis som dig om man har den till jobbet etc o nån idiot startar den... men dra ur kabeln under sadeln löser det problemet.

58 hk (har jag för mig) 565cc på 117kg tankad.

Ja det tror jag med faktiskt, hoppas på det!
Ja "landningskroken" åker i vinter, skall slänga in skylten med där under.

Husa har ju en enduro läpp till tidigare modeller, passar inte den kanske?

Ankan_84

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Har hittat den Retta:)
vet inte vad du har att gämnföra med men JO den är rätt så trött

Då den lär vara rappare än en Ktm 525 och något svagare än en husa 650 så
NEJ, den inte slö. PUNKT, töntigt inlägg av dig.

Till TS, jävligt najs hoj, skulle också vilja ha en motard plus en gathoj, men det blir rätt dyrt då:gnissla

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Men den är ju så jävla snygg. hade jag 100 lakan liggandes hade jag köpt en direkt.. Får väl hoppas det kommer ut några till salu till sommaren..

Bara dra på puckar, helsystem sen ha jävligt roligt..
Fan att det inte finns kvar någon husaberg återförsäljare i Linköping så man kunde provåka en.

Bifogat

• 003_sh.jpg
    003_sh.jpg
    187 KB · Visningar: 298

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Kollade närmare på din bild. Halva bakläppen du har idag ser ut att va enduro modellen. Kom på att blinkers sitter i ramen på 650n så det hjälper inte tyvärr..

Man kan plocka bort "landningskroken" totalt så man bara får kvar baklampan, det skall jag göra i vinter sen hänga upp skylten under med två metallfästen bara...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Fy faan vad gött! Har haft några bergare (köpte ny -01, -02 och -03...).. Denna nya är så jävla sjukt grym... vill ha... Grattis till en grym sommar!

almost_famous

Adrenaline Mc/Mcbudet Sthlm
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
nej
jääävligt fet!! :tummenupp har väldigt svårt att tro att den skulle vara trött på något sätt med den hk/viktförhållandet! Min trötta budmoppe skulle kissa ner sig om den stod bredvid :D Men se nu till att rugga upp däcken innan jungfrufärden så slipper du ev några tråk/pinsamheter! Grattis! :yoparty

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Ny bild från i lördags (31/10).

015_sh.jpg

/hyll

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
I brist på annat så rensade jag bort "landningskroken" på min nya räser idag (bara 4-5 månader kvar innan vår juuuuu!), jag tycker det blev rätt okej, egentligen kan man ju skippa skylten helt då det man nu har ändå är "olagligt" men det ser bättre ut med skylt och har man tur så skiter farbrorblå i det.

fore.jpg

efter.jpg

/hyll

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Snyggt, men en miniskylt på delen av stänkan som finns kvar skulle ju bli fint me =)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA