Snyggt, men en miniskylt på delen av stänkan som finns kvar skulle ju bli fint me =)
Skylten sitter ju under nu, tycker det är snyggare faktiskt...
Snyggt, men en miniskylt på delen av stänkan som finns kvar skulle ju bli fint me =)
Kul att du skriver det i hans tråd där han visar upp sin nya hoj. Brukar du gå fram till polare/okända och säga, fan den där hojen är slö?
En sån vill jag absolut INTE ha, usch!
vill du byta?
Har samma skärm på min 650 och har originalskylten sittandes på den. Inte lika snyggt, men man slipper betala 1500.- om nån konstapel ser ens konstverk
Jo absolut håller med dig... men den dagen man blir stoppad o åker på de 1500 då kommer jag ändra tillbaka antar jag. Vad gör man inte för att se "häftig" ut?
Kan ju egentligen skippa hela skylten men de ser inte bra ut o man har större chans att de inte bryr sig om man ändå har den på.
Varför ha kvar läppen över huvud taget om inte skylten sitter där
Montera på skylten på den biten som är kvar och skruva på ett par småblinkers. Då har du nåt som de troligen inte ens stoppar dig för
Varför ha kvar läppen över huvud taget om inte skylten sitter där
Montera på skylten på den biten som är kvar och skruva på ett par småblinkers. Då har du nåt som de troligen inte ens stoppar dig för
Håller med där.
Sätt skylten över den lilla läpp som finns kvar så döljer du ju öven den med skylten.
Perfekt..
Tror jag och Mr Q menade samma sak...För jag vill inte klippa i den där lilla läppen som är kvar, vill inte förstöra originalprylar...
Miniblinkers har jag monterade nu om Ni inte såg, o ha skylten där ute på den lilla läpp som är kvar ser förjävligt ut, då är det värt 1500kr!
Edit: För du såg bilden eller hur det blev?
Om man vill ha så rent utseende som möjligt skulle iaf jag kapa av den svarta biten och bara behålla bakljuset, plasten kan inte kosta många kronor...
Så nu har jag fanimig gnällt klart för i dag
Du gör självfallet som du vill och det är väl en jäkla tur att inte alla tycker likadant. Hoppas du hinner med några fler resor innan snön lägger sig (eller ännu hellre att du köper ishjul)
Samma läpp som på 690 SMC, tänkte precis som du, ville inte förstöra orginalgrejer, sen såg jag att en ny kostade 189 kr! Plus att du senare kan täppa igen dom hålen med kemisk plast eller liknande (finns väl nåt sånt? =P)
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|