Husaberg STYLING/MODDNING

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Jag har FP helsystem och jag kan bara säga att man kan glömma att besikta med det:D Bra sjysst ljud dock:tummenupp

Hittade en video på youtube [YOUTUBE-ID]W8BjEFjkBUs[/YOUTUBE-ID]

fan va wunderbar! Vet du hur den står sig rent effektmässigt mot andra rör? om det är bättre än yoshi, acra osv? Jävla schysst video alltså..sånt skall man ha! köra i stockholms innerstad med å väcka de döda :tuttar

coff3

Tidigare coffe_bergkvist....
Gick med
9 Aug 2007
Hoj
Honda NSR 125 01 SÅLD Trimmad Husaberg 650 R.I.P... GSXR 600 97 inköpt!
fan va wunderbar! Vet du hur den står sig rent effektmässigt mot andra rör? om det är bättre än yoshi, acra osv? Jävla schysst video alltså..sånt skall man ha! köra i stockholms innerstad med å väcka de döda :tuttar

Vet att det är bättre än akra, men det är inte bättre än dubbelrören

mada

Medlem
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
KTM 690 Duke R 11, 950 SE 06
Funderade på att skaffa svarta force dekalkittet till min 04'a men såg att det kostade typ 1500 :skrämd
Nån som vet om det finns några andra svarta dekaler som passar gamla tanken/kylvingarna?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Funderade på att skaffa svarta force dekalkittet till min 04'a men såg att det kostade typ 1500 :skrämd
Nån som vet om det finns några andra svarta dekaler som passar gamla tanken/kylvingarna?

Artikelnummer: 80008190000 - 930 spänn

80008190000.jpg

Dekaler ÄR dyrt, det bara är så. Tyvärr.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
3000kr= asdyrt!!

Bifogat

• 1Johan Krakowski Husaberg SM (Medium).JPG
    1Johan Krakowski Husaberg SM (Medium).JPG
    51.9 KB · Visningar: 112
Last edited:

coff3

Gick med
9 Aug 2007
Hoj

Japp men ska köpa 07:ans kylarvingar (svarta), och jag undrade om de här dekalerna har blå bakgrund, eller bara har genomskinlig bakgrund (i berg).
main_Husaberg%20FS%20450%20SM.jpg

mada

Medlem
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
KTM 690 Duke R 11, 950 SE 06
Har lite svårt för endast gult/svart, därav hade force dekalerna passat bättre. Alternativet är ju förståss 07 dekalerna men då åker man ju på nya tanken också.

80008190000.jpg

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Har lite svårt för endast gult/svart, därav hade force dekalerna passat bättre. Alternativet är ju förståss 07 dekalerna men då åker man ju på nya tanken också.

Lista ut nån snygg kombination med gul tank som du tycker om så passar du på att få nya lilla tanken i samma veva :tummenupp

Blir ytterliggare lite dyrare, jag vet, men vill man vara fin får man.... ;)

Japp men ska köpa 07:ans kylarvingar (svarta), och jag undrade om de här dekalerna har blå bakgrund, eller bara har genomskinlig bakgrund (i berg).

Har aldrig hört talas om genomskinliga dekaler och inte de heller så det är blå bakgrund. En cool grej vore att köpa de dekalerna och sen göra ett litet jobb med en vass kniv...

Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89

Det är sämsgård här på sh som skckat den och han kör ju ifrån massor så det funkar nog ;):D

coff3

Gick med
9 Aug 2007
Hoj

Måste man ha nya tanken för att ha 07:ans kylarvingar:va

Har aldrig hört talas om genomskinliga dekaler och inte de heller så det är blå bakgrund. En cool grej vore att köpa de dekalerna och sen göra ett litet jobb med en vass kniv...

Bra idé, ska göra det sen när jag har råd:näsblod

coff3

Gick med
9 Aug 2007
Hoj
Självklart... Det eller alutanken. Går att få på nya på den efter lite mod(gamla alutanken då, nya vet jag ej).

Vad jobbigt:huvet, aja då blir det att köpa de gamla då:huvet Finns de i svart? Har inte hittat några(än)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vad jobbigt:huvet, aja då blir det att köpa de gamla då:huvet Finns de i svart? Har inte hittat några(än)

Jobbigt???? Skoj att byta ut gamla grejer mot nya jue !! :)

Ring KEVA motor (Hässleholm?!) och beställ en ny fin alutank för nya vingarna. Samtidigt beställer du ett par svarta vingar och ett dekalkit (du behöver säkert nya gaffelskydd osv oxå).

Jädrar så fint det kommer bli :tummenupp

coff3

Gick med
9 Aug 2007
Hoj

Ring KEVA motor (Hässleholm?!) och beställ en ny fin alutank för nya vingarna. Samtidigt beställer du ett par svarta vingar och ett dekalkit (du behöver säkert nya gaffelskydd osv oxå).

Jaja, men allt kostar pengar, så det blir att köpa de gamla vingarna ändå, hittade dem på forceparts

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero

Psssst du glömde dyrt oxå:)

ausson

Riktiga män dricker koncentrerad saft.
Gick med
25 Jul 2007
Hoj
Husa 02 650/Husa 04 650 motarder
Denna tråden tycker jag borde vara i full gång nu då de är högsäsong för alla pimpers. Jag själv håller på att fixa lite små grejer,lite uppfräschning som dekaler och ny mätare då den andra råkade bli mos av nån anledning :va men de blir inte massa krims krams,jaaaa jaa,tjöta på i tråden nu tack, så man får höra allas inovativa tankar om sina älsklingar.

coff3

Gick med
9 Aug 2007
Hoj
Tänkte kolla om någon har nå plast i bra skick som de inte behöver? Är nämligen intresserad, framlyse är också intressant (orginallyset)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha