ragge86
Krashkung
använder du den lilla eller stora orginal skylthållaren ? den lilla ser ju helt ok ut tycker jag.
Du beställer från Husaberghandlaren:jag använder den stora skylthållaren. den som är orginal. men jag kör utan plåt för det mesta så vill typ bara ha en liten lampa o i så fall en liten skylthållare. vart kan man beställa sånt?
Någon som har en 04 eller 05 tank att sälja ? även intresserad av en 5" bakfälg.
Är det en komfortsadel eller bara vanlig svart? Vad skiljer dom åt? Jag funderar på att klä om min hos sadelmakare nämligen, då kan man ju passa på att höja den något också kanske.
Dags att sätta lite fart i den här tråden nu då säsongen närmar sig
såhär ser nu min ut efter ett kostymbyte och helrenovering av motor. Synd att tanken är mörkare, men en Husaberg ska ju vara Guuuul
Funderar ännu vilka dekaler jag ska lägga på. Lutar åt 05:ans orginal, eller dom här;
http://www.shop.race-styles.com/en/...at=49&start=0&sortfield=name&sorttype=asc&nr=
Ge er röst åt en som lider av beslutsångest
www.blocket.se/vi/15401883.htm?ca=5_sja de var också ett alternativ. men man kan ju inte göra reklam för något man inte använder
men vet du av någon bild med dom dekalerna ?
Jag har också en tanke på min 05a, funderar på om den ska säljas till förmån för nyare eller bara hotta till den med svart 07 tank och göra den utseendemässigt till en 07a fast med blåa ramen och de kromade fälgarna. Nån som har sett en sådan så man kan se hur det ser ut innan?
Övriga smakråd när man ändå är i farten?
Jag har också en tanke på min 05a, funderar på om den ska säljas till förmån för nyare eller bara hotta till den med svart 07 tank och göra den utseendemässigt till en 07a fast med blåa ramen och de kromade fälgarna. Nån som har sett en sådan så man kan se hur det ser ut innan?
Övriga smakråd när man ändå är i farten?
Jag skulle tagit 08:ans dekaler. Annars tror jag det skulle se rätt bra ut.
Extremt porrig Husa!Fick hem nummerplåtar till min hoj i veckan. Nu måste ja bara hitta några röda snygga dekaler till kylarvingarna. Några förslag?
Är oxå på jakt efter en alu-tank. Ifall nån har en o sälja så är det bara o hojta till!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|