Kan den ev gå lite snålt? Ja kör 190 huvud, 42 lågfart, OBDTR-nål å
biltema justerskruv åmin går som en klocka iaf...
lite skillnad då han rekomenderar 158-162 huvud och 32,5-35 lågfart men han borde veta vad han håller på med
Kan den ev gå lite snålt? Ja kör 190 huvud, 42 lågfart, OBDTR-nål å
biltema justerskruv åmin går som en klocka iaf...
lite skillnad då han rekomenderar 158-162 huvud och 32,5-35 lågfart men han borde veta vad han håller på med
Tjenna! har en Husaberg fs650e 2006 med acra fullsystem, vad behöver jag göra för att den ska gå igenom besiktningen nästa vecka?
Det Taffy inte vet om bestyckning till era Husor är inte värt att veta. Han har stenkoll på bestyckningen och den är garanterat rätt.
Att andra rekommenderar större munstycken beror på att de har en helt annan nålprofil.
Det Taffy inte vet om bestyckning till era Husor är inte värt att veta. Han har stenkoll på bestyckningen och den är garanterat rätt.
Att andra rekommenderar större munstycken beror på att de har en helt annan nålprofil.
Ni som åker husa fs 570... Vad kör ni med för drevning?!
Nytt ämne!
Slängde på 14/48 så ska prova det ikväll.
Husa FS 570-11
Skulle sätta på handtagskydden (båge i alu) ikväll men tycker inte att dom passar om jag inte ska våldföra mig och det ska väl inte behövas. Infästningarna för styret hamnar alldeles för nära styrkronan där styret är för tjockt.
KTM art. 58602079010
Ska dom passa eller har jag fått fel?
Vad sitter det fram orginal?
Satt 48 bak på min orginal, bytte till 38 drevet som följde med och vart väl inte direkt supernöjd.. Den vart väldigt trött på 5-6 an
På min satt det 14/38 från fabrik och jag bytte till 14/48 som följde med men jag tyckte att det blev lite väl, man får ju vxl hela tiden men som du säger med 14/38 så är 6:an onödig...
Tror jag ska lägga mig någonstans mitt emellan men ska ge 14/48 en chans först, jag körde ju bara en timme så jag tänkte ha det över Lelle så får vi se sen...
Jag förstår inte... har skruvat två kvällar i rad nu och blir inte klok på hur ventilerna ska ställas. Jag har öppnat upp ventilkåporna, ska jag nu trycka ned en skruvmejsel i tändstiftshålet för att få dom i högsta läge? Och var ska jag sticka in bladmåttet för att mäta?
Fixat.
Ja 6:an blir ju bara som en över växel!
Köpte ett 13 drev nu som jag skall langa på imorgon!
Men först ska jag ut och kolla hur den går nu när jag har bytt till akra skorsten!
Nu har jag kört 4h med 14/48 och jag är riktigt nöjd med det när jag väl vant mig, så jag kör nog med det över sommaren
Nu använder man 6:an som det är tänkt, lägger i den i ca 100 å då går den fint på landsväg utan att övervarva, med 14/38 drevning så kunde man helt utesluta 6:an.
Den går upp på slangen på 5:an i 100 utan koppling om man vill nu
Snabb fråga till er med Husabergare..
Visst är det -04 och framåt man vill ha? Tänker närmast på fs/fe 650 modellerna.
Vad är det som hände då -04?
Det står säkert på alla möjliga ställen men hittar inte..
Största skillnaden är att det sitter Kokusan tändsystem(stort plus)och Keihin FCR förgasare istället för SEM och Dellorto som på dom äldre.550 och 650 fick lite kraftigare startmotor också.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |