Efter att jag bytt kolv och lager i motorn och nu kört ca 5 timmar så har jag svårt att hitta friläget! och när jag hittar det och kickar igång den så hoppar 1 eller 2 i av vibrationerna! har inga alls problem med att växla och inga växlar hoppar ur när ja kör! Kan jag satt ihop något fel eller är det kanske Y-gafflarna till växlingen för slitna? Fast då kanske det skulle va svårt att växla och att dom hoppar ur när ja kör?
Lossa transkåpan och titta om stjärnan i kulissrullen sitter rätt. Pricken ska vara mot friläges-läget på stjärnan. Alternativt skruva fast M6 skruven som sitter i centrum på kulissrullen. Tror felet är något av dessa två utifrån din beskrivning.
Är det vanligt att startrelät går sönder? är en Husaberg 650fs
Ingen som har några mått och bilder på stödet till en 650fs?
Säker på att det är kass ?Är det vanligt att startrelät går sönder? är en Husaberg 650fs
Här kommer en bild tagen på enduron.
Motardstödet är 8cm kortare, 36 cm där endurons är 44.
Säker på att det är kass ?
på min enduro hade ena kabeln skavts av vid styrhuvudet i kabelhärvan där.
så startmotorn funkade bara när jag hade fullt styrutslag åt höger (och klämde ihop kabeln så att den fick kontakt....)
Ja.
Det beror på vilket däck du har på.
Hejsan
Undrar vilka motardfälgar som passar en Husaberg FE450 2008? (skulle vilja ha mer specifik model tex, ktm 640's passar med dessa distanser mm)
Nån som har liknande hoj och kittat?
Med vänlig hälsning C
Alla KTM bakhjul från 125-560 SX EXC/SMR programmet passar. LC4 bakhjul passar även de ryckutjämnade. 690/950/990 bakhjul passar inte då de är för breda i navet.
Framhjul passar alla SX/EXC/SMR från 03 när de fick 26mm axel. 690 framhjul passar. 625/640/660 hjul passar från en del årsmodeller.
Tackar
Nån som vet vart man finner 2008'ans service manual? (eller funkar 2007'an?)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|