FreddaGädda
Guest
När man varit ute och hinkat alkohol så gör jag så att innan sängen tar jag en brustablett vitaminer, en mineraltablett, en tunga salt och minst två glas vatten. Sen när man väl vaknat funkar kosttillskott modell gainer väldigt bra 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bobbo V skrev:Jag har en teori.. Bakfylla är en blandning av 3 saker. 1. Förgiftning 2. Vätskebrist 3. Saltbrist. Lösningen: Förgiftning - Mjölk! Vätskebrist - Drick Vatten! Saltbrist - Ät något salt!
OBS! Jag har inte testat det här själv eftersom att jag aldrig blir bakfull, så jag kan inte säga om det funkar. Det är som sagt bara en teori.
/BV
Mark skrev:husmorsbästa tips: Ta ett nytt rör Treo brustabletter. Tag ur två st brustabletter, fyll röret med vatten nästan upp till kanten. När det slutat bubbla - svep![]()

Muskedunder skrev:När man varit ute och hinkat alkohol så gör jag så att innan sängen tar jag en brustablett vitaminer, en mineraltablett,
eller nåt.
Lartes skrev:gå ut en lååång promenad med jycken, drick vatten & skaffa en flickvän som fixar lite aktiviteter dagen efter.
r matte skrev:skaffar man flickvänn kommer man aldrig mer bli så full att man blir bakis. kvinnor har en förmåga att ta flaskan ifrån en innan man blir klapp kanon
Säker på att du fortfarnade har en flickvän då?Lartes skrev:Jag lyckades igår....
Mark skrev:Säker på att du fortfarnade har en flickvän då?![]()

. Börjar allting snurra så brukar det vara en bra idé att sluta dricka.![]()
Ghey!
Sen det bästa är väl att förebygga själva baksmällan genom att vara snäll mot kroppen. Dricka vatten under hela kvällen, hålla ett lugnt tempo och lyssna på kroppens signaler. Börjar allting snurra så brukar det vara en bra idé att sluta dricka.![]()
Det kan funka om man får i sig det, men det är en skitdålig idé att käka kebab på väg hem från krogen för då spiller man halva kebaben på kläderna. Hamburgare med massa pålägg har också en förmåga att hoppa ur brödet och sätta sig på tröjan istället.Eventuellt funkar det även med kebab...
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!