Jag har den med ribbor, återkoppla gärna med en kommentar. Isf kan jag köpa det nyare sadelöverdraget.
- - - Updated - - -
Btw, vart kör ni? Skulle vara kul att haka på likasinnade!
Precis köpt mig en ny 701 2018 SM. Blev EVO-kittet + husqvarna dekalkit. Ser fram emot att inkörningen skall vara klar..
Nu till frågan - funderar på det där med crashpuckar. Alltid kört på hjulaxlarna men kanske bättre att köra endast på ramen? Vad säger ni som har hur ska man equippa?
Räcker med crashpuckar på hjulaxlar! Byt också ut original "handguards" till KTM's metallbågar (part.nr 7650297900028). Då kommer du med största sannolikhet bara resa hojen upp och köra vidare efter en "12a"
Tack Shepard och SwePace. Får bli puckar först så får jag testa och välta ikull den helt enkelt
Jag har problem med min frambroms på min -18 enduro.
Jag vet inte om skivan är sned eller vad är, men när jag bromsar med frambromsen så tar den väldigt ojämnt och inbromsningen blir hackig.
Tips på vad jag kan göra för att få frambromsen att fungera som den ska? Ny skiva?
tja har också just köpt mig en ny 701 2018 SM och undrar vilken olja ni använder under inkörningen perjoden läste på nåt amerikansk forum att dom använder 15w40 olja ?? för att slipa att den ska ta olja i framtiden. och efter inkörningen häller man i vad Husqvarna rekommenderar
Heisann!
Endelig et godt forum for informasjon om MC-er her i Norden
Jeg har kjøpt meg en '18 701 Enduro, og vurderer å ha muligheten til å bygge den om til SM. Vet dere om det passer med for eksempel 690 Duke sine hjul? Liker designet på Duke-felgene, kunne vært kult å prøvd de på en 701!
Om du byter till större 320mm skiva och spacear ut bromsoket ska de passa. Du kan inte köra med lilla enduroskivan på dukehjulen då dessa har annorlunda skiva med annan bultdelning.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|