LGS
Ett rött mullrande moln...
zyrex skrev:lätt fan denna ska jag ta o provköra hos lelles får man det även om man inte är 16?
har dem husqvarna sm 125 där???
/Ludde
zyrex skrev:lätt fan denna ska jag ta o provköra hos lelles får man det även om man inte är 16?
japp flera styckenLurvas skrev:har dem husqvarna sm 125 där???
/Ludde
zyrex skrev:japp flera stycken
zyrex skrev:japp flera stycken
Valle87 skrev:KÖP!
Ja har en -03ans Hva Sm125. Den går som f*n fast den är original (orginal = INTE LÄNGE TILL) jag axar ifrån min kompis originala mito hur lätt som helst, och ni skulle höra ljudet...ja har aldrig hört skönare ljud i en 125a. Då det gäller effekten i huskyn så är den ostrypt ca 40hk och me SPES trimkrök o ljuddämpare uppemot 45hk. Tyvärr finns inga -03or att köpas i sverige men nu e vi ju inne på -04 så du kan ju hoppas på de bästa i allmänhet har huskys 125or vart svåra att få tag på...finns bara 7st. -03or i finland = 6 st + min
Valle87 skrev:Som vanligt...
Ehehe känns lite konstigt att den orginala crossmodellen ska ha SPES avgassystem.
Men okej ja håller me 40hk e säkert överdrivet men de va uppgifter från importören.
Det är dagens mopeder som ser ut som motorcyklarcRoC skrev:Ser ju ut som en moppe
Valle87 skrev:Din teori e bra men den stämmer tyvärr inte HELT in på mej.
Ja åkte ut till smedsby för att hitta en lämplig 125a, då fastnade jag för Cagivan och Huskyn som båda i stort sätt var slutsålda i hela Europa (7 exemplar av huskyn och 12 av cagivan i finland tror ja). Efter många om och men bestämde jag mej för Huskyn p.g.a. att den är mer lämpad för finländska vägar och landsbygd. Jag håller med om att Huskyn liknar ganska mycket på en moped och att man får myycket mera för pengarna om man köper en Cagiva. Men erkänn huskyn e ganska snärtig! Förresten min kompis köpte en röd cagiva samma dag som ja köpte huskyn, vilken känsla då vi kom hem cruisande på samma gång genom byn
Valle87 skrev:Din teori e bra men den stämmer tyvärr inte HELT in på mej.
Ja åkte ut till smedsby för att hitta en lämplig 125a, då fastnade jag för Cagivan och Huskyn som båda i stort sätt var slutsålda i hela Europa (7 exemplar av huskyn och 12 av cagivan i finland tror ja). Efter många om och men bestämde jag mej för Huskyn p.g.a. att den är mer lämpad för finländska vägar och landsbygd. Jag håller med om att Huskyn liknar ganska mycket på en moped och att man får myycket mera för pengarna om man köper en Cagiva. Men erkänn huskyn e ganska snärtig! Förresten min kompis köpte en röd cagiva samma dag som ja köpte huskyn, vilken känsla då vi kom hem cruisande på samma gång genom byn
EazyD skrev:Hur är det egentligen med er finländare. Är det verkligen så enkelt för er att köpa hojar. Var får ni pengar ifrån med tanke på att era hojar kostar 50-65000kr?
Valle87 skrev:Ja bor i Korsnäs jo vi har no dom strypta ännu men Miton e för tillfället sönder monterad för "ostrypning" tror ja o Huskyn ska snart få ett alldeles nytt avgassystem. Nå hur e det me din mito då strypt?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |