Vadå ingen Crescent F50? För att det inte är en originalmotor i ramen? För det är en Crescent F50 som körs...
Vi som trimmar moppar brukar gå efter det så kallade stockholmsreglementet. Och så länge man utgår ifrån mopedblock (Ska ha sålts som 50cc moped) är det moped. I min ögon iallafall.
Att slänga i en crossmotor är ingen vits, ingen match alls. Går ju fort original! Är mer match att få bra fart i en mopedmotor!
Där än min lastmoped med am6 polini 80cc 21fög o gianelli!
Uppmätt te 98kmh med en på flaket
Den går än, fast numera med prorace 70 istället!
De är de farligaste fordonet jag äger
Jag går efter västeråsreglementet och där har moppar 50cc Grymt bygge iaf men det vore ännu grymmare med en vass originalmotor. http://www.streetfire.net/video/50cc-zundapp-vs-golf-from-swedenludvika_50118.htm
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |