Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Bikerbitch skrev:Nu får du nog utveckla lite
Det var rätt elakt sagt men visst... det gällde tydligen inte mig.
750RR
Bikerbitch skrev:Nu får du nog utveckla lite
maverick_750rr skrev:Det var rätt elakt sagt men visst... det gällde tydligen inte mig.
750RR
Bikerbitch skrev:Rätt elakt sagt? Ledsen, men jag förstod faktiskt inte ditt inlägg.
Ja, jag har träffat dig. Sen?
Nu blev jag lite förvirradOLJEKYLD GSXR skrev:Hörrdu Mavve, du hälsade ju på oss när du stod brevid glassbilen i sommras så jag tror inte att du är så hemsk. Sen tänker jag ta åt mig av BBs skrift eftersom jag är en jättefin killeoch dessutom råkar det vara jag som är världens bästa pojkvän, så ni kan sluta undra
![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Hörrdu Mavve, du hälsade ju på oss när du stod brevid glassbilen i sommras så jag tror inte att du är så hemsk. Sen tänker jag ta åt mig av BBs skrift eftersom jag är en jättefin killeoch dessutom råkar det vara jag som är världens bästa pojkvän, så ni kan sluta undra
![]()
maverick_750rr skrev:Har du kvar din tjej som hade jobbig familjesituation?![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Hörrdu Mavve, du hälsade ju på oss när du stod brevid glassbilen i sommras så jag tror inte att du är så hemsk. Sen tänker jag ta åt mig av BBs skrift eftersom jag är en jättefin killeoch dessutom råkar det vara jag som är världens bästa pojkvän, så ni kan sluta undra
![]()
![]()
Dumheter! Vad kan en liten spoling som inte jag kan?Bikerbitch skrev:Men jag hävdar starkt att den platsen tillhör jP![]()
Bikerbitch skrev:Vem var det? Kan inte minnas.
Nr:18 skrev:Dumheter! Vad kan en liten spoling som inte jag kan?![]()
maverick_750rr skrev:Den tjejen han berättade historian om hur tråkig familjesituation hon hade och han var feeet trött på farsan eller hur det var.
Var det bara båg?![]()
750RR
Bikerbitch skrev:Vad skulle vi göra utan er? Nu tänker jag absolut inte höja er till skyarna, för det finns säkert hemska karlar också. Men jag har hittils inte träffat på någon.
KalleKulspruta skrev:Fint skrivet BB fast en sak har du fel på: Vi killar gillar inte att få blommor, vi vet inte riktigt vad vi ska göra med dom. Vi uppskattar dom inte på samma sätt som ni (okej, finns väll tjejer som inte helller uppskattar blommor, men långt ifrån lika många som det finns killar)
Bikerbitch skrev:Johodå, jag köper rosor till min karl. Dom hänger så fint på väggen.
Och hur vet du det? Jag har ju inte ens försöktBikerbitch skrev:Älska mig
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |