Hyllning till alla underbara karlar!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:
Rätt elakt sagt? Ledsen, men jag förstod faktiskt inte ditt inlägg.
Ja, jag har träffat dig. Sen?

... sen skriver du att du inte träffat på hemska bojs. :)

750RR

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Hörrdu Mavve, du hälsade ju på oss när du stod brevid glassbilen i sommras så jag tror inte att du är så hemsk. Sen tänker jag ta åt mig av BBs skrift eftersom jag är en jättefin kille :brinnerup och dessutom råkar det vara jag som är världens bästa pojkvän, så ni kan sluta undra :tuttar

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
OLJEKYLD GSXR skrev:
Hörrdu Mavve, du hälsade ju på oss när du stod brevid glassbilen i sommras så jag tror inte att du är så hemsk. Sen tänker jag ta åt mig av BBs skrift eftersom jag är en jättefin kille :brinnerup och dessutom råkar det vara jag som är världens bästa pojkvän, så ni kan sluta undra :tuttar
Nu blev jag lite förvirrad :confused:
Var det inte så att fröken Jannica var ihop med jP på BP? Eller har jag massuppfittat nåt? :confused:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
OLJEKYLD GSXR skrev:

Har du kvar din tjej som hade jobbig familjesituation? :)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
OLJEKYLD GSXR skrev:

Nej, nej. Världens bäste älskare, sade jag... Men okej, vi säger väl pojkvän också då! :)

/Obs! Det är inte Oljeryk som är ego. Det är Macho Woman som skriver på hans konto.

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
OLJEKYLD GSXR skrev:

Nr18 du kan sluta vara förvirrad nu. Det är jP jag är tillsammans med sen ett år tillbaka. Men oljeryk är ju tillsammans med en annan dam nu [vågar man skriva vem eller?] så han anser väl att han är världens bästa pojkvän.
Men jag hävdar starkt att den platsen tillhör jP :yoparty

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Vem var det? Kan inte minnas.

Den tjejen han berättade historian om hur tråkig familjesituation hon hade och han var feeet trött på farsan eller hur det var.
Var det bara båg? :va

750RR

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
maverick_750rr skrev:
Den tjejen han berättade historian om hur tråkig familjesituation hon hade och han var feeet trött på farsan eller hur det var.
Var det bara båg? :va

750RR

Mavve det var ju länge sen. Mycket vatten har flytit under broarna sen dess. O-k GSXR har bytt masssor av gånger sen dess... :)

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Fint skrivet BB fast en sak har du fel på: Vi killar gillar inte att få blommor, vi vet inte riktigt vad vi ska göra med dom. Vi uppskattar dom inte på samma sätt som ni (okej, finns väll tjejer som inte helller uppskattar blommor, men långt ifrån lika många som det finns killar)

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Bikerbitch skrev:
Vad skulle vi göra utan er? Nu tänker jag absolut inte höja er till skyarna, för det finns säkert hemska karlar också. Men jag har hittils inte träffat på någon.

Du kan va glad att du inte träffat elaka killar. När jag var lika gammal som du hade jag inte heller gjort det. Men under årens lopp (jag är ju faktiskt nästan 10 år äldre än du) har jag tyvärr råkat ut för fler än en idiot. Som tur är har jag klarat mig med livet i behåll och det gör att jag numera uppskattar mitt liv mer och mer och försöker njuta så mycket jag kan. Man vet aldrig när det är över. Det hade kunnat va över för längesen.

Henken

Guest
:dummer :kocko :4skrika

Edit: Ok, det här var nog mitt mest värdelösa inlägg nånsin.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
KalleKulspruta skrev:
Fint skrivet BB fast en sak har du fel på: Vi killar gillar inte att få blommor, vi vet inte riktigt vad vi ska göra med dom. Vi uppskattar dom inte på samma sätt som ni (okej, finns väll tjejer som inte helller uppskattar blommor, men långt ifrån lika många som det finns killar)

Johodå, jag köper rosor till min karl. Dom hänger så fint på väggen.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...