Bikerbitch
Stolt mamma
Mattias skrev:Måhända att de gör. Men BRYR han sig?
Det är en fråga du får ställa till honom. Har inget svar på det tyvärr.
Mattias skrev:Måhända att de gör. Men BRYR han sig?
Nr:18 skrev:Och hur vet du det? Jag har ju inte ens försökt![]()
Jösses, världen är verkligen full av förutfattade meningar.....Bikerbitch skrev:Sant. Men jag tror inte att du vill.
Nr:18 skrev:Jösses, världen är verkligen full av förutfattade meningar.....![]()
sege skrev:Jag vill inte bli hyllad, och ska jag bli det vill jag inte bli det tillsammans med Saddam, Hitler och såna där idiotmänniskor som också var karlar.
Lilla_damen skrev:Mycket bra tråd!![]()
Känner att jag börjar bli tjatig men kan inte låta bli ändå..![]()
Jag avgudar verkligen min älskade KONGA även kallad Robert, jag fösöker visa honom det så ofta jag kan och jag vet att han vet att jag tycker han är det underbaraste som finns!
Jag tycker om honom lika mycket som han tycker om sin gixxer!![]()
Underbarare karl finns inte! Konga, du är mitt allt!![]()
eders!/Linn.
Polly skrev:Du kan va glad att du inte träffat elaka killar. När jag var lika gammal som du hade jag inte heller gjort det. Men under årens lopp (jag är ju faktiskt nästan 10 år äldre än du) har jag tyvärr råkat ut för fler än en idiot. Som tur är har jag klarat mig med livet i behåll och det gör att jag numera uppskattar mitt liv mer och mer och försöker njuta så mycket jag kan. Man vet aldrig när det är över. Det hade kunnat va över för längesen.
Polly skrev:Du kan va glad att du inte träffat elaka killar. När jag var lika gammal som du hade jag inte heller gjort det. Men under årens lopp (jag är ju faktiskt nästan 10 år äldre än du) har jag tyvärr råkat ut för fler än en idiot. Som tur är har jag klarat mig med livet i behåll och det gör att jag numera uppskattar mitt liv mer och mer och försöker njuta så mycket jag kan. Man vet aldrig när det är över. Det hade kunnat va över för längesen.
Bikerbitch skrev:[jag hoppas jag slipper träffa på idiotkillar framöver]
Lilla_damen skrev:Du ska inte träffa nån annan än jP!![]()
![]()
Ni ska ta vara på varandra så slipper du oroa dig för om du ska träffa nån bastard framöver...![]()
sköt om dig tjejen!![]()
TomK skrev:OK, så nu sitter jag här och väntar på att bli ompysslad och älskad, men inte sjutton dyker det upp någon tjej för det ? Måste ha blivit något tjall på linjen...
Jag får väl vänta tills jag blir pensionär och kan gå på PRO-danserna.
Bikerbitch skrev:Johodå, jag köper rosor till min karl. Dom hänger så fint på väggen.
Bikerbitch skrev:Vad skulle vi göra utan er? Nu tänker jag absolut inte höja er till skyarna, för det finns säkert hemska karlar också. Men jag har hittils inte träffat på någon.
Bikerbitch skrev:TomK: du kanske kan få inspiration ifrån filmen "torsk på tallin" ?![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Nej, det var inte båg med tjejen som hade det struligt. Men som sagt så har jag haft ett par efter henne.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |