Hyra 250R Sviestad 28/29-6

Hjalle

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
.
Hej!

Som rubriken lyder, är intresserad av att hyra en 250R för de två B-racen på Sviestad.

Vet inte hur upplägget/kostnader brukar se ut. Kontakta mig med PM eller: dennisbjerke@yahoo.com
0730-31 83 07

MVH Dennis

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Letar 125r just jävla precis nu faktiskt men hittar inget riktigt bra objekt. Tyvärr, annars hade nog impulskörahojnu-tarmen tagit över.

We'll see.. :)

Bra!!!! :tummenupp

Det där du sa om att den skulle skära och gå sönder i små, små bitar stämmer inte heller. Den håller finfint och är löjligt kul att köra.

Jag har boende (ny husvagn) och verktyg, så ta bara med dig och hojen. :)

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Mordgren racing

Mordgren har en förmåga att ha för nytt (läs för dyrt) för mig tyvärr..

Bra!!!! :tummenupp

Det där du sa om att den skulle skära och gå sönder i små, små bitar stämmer inte heller. Den håller finfint och är löjligt kul att köra.

Jag har boende (ny husvagn) och verktyg, så ta bara med dig och hojen. :)

Jaja, den kommer stjäääääära! Så sant jag heter skit-sege. Okej! Minst. Och ja, jag är syr. :)

Last edited:

Rolle Rotax

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Hoj
ESW Rotax 250/Tz 250
Mordgren har en förmåga att ha för nytt (läs för dyrt) för mig tyvärr..

Jaja, den kommer stjäääääära! Så sant jag heter skit-sege. Okej! Minst. Och ja, jag är syr. :)

Tips, bit dig själv inte i baken genom att köpa något sjunket och sedan bärgat lik.
Det kostar att underhålla lik.

Istället för en vevrenovering och ny kolv blir det komplett ny växellåda, ny vev, omnikasil, nya toppar bla bla bla.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Tips, bit dig själv inte i baken genom att köpa något sjunket och sedan bärgat lik.
Det kostar att underhålla lik.

Istället för en vevrenovering och ny kolv blir det komplett ny växellåda, ny vev, omnikasil, nya toppar bla bla bla.

Alltså, tänkte väl inte sikta längst ner men runt 50', sen börjar det bli svettigt. Men jag hittar inte så mycket i den prisklassen. Alls. Hittar inte så mycket 125r alls. Kan har nånting att göra med att säsongen är i full gång och sånt kanske, vem vet. :)

We'll see.

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
kan man hyra hojar för race? :O vad är prisklassen på det? :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
kan man hyra hojar för race? :O vad är prisklassen på det? :)
Det beror på om du kör sönder den eller kraschar. :D
Finns nog ingen "prislapp" men man gör en del på att man betalar slitdelar och kraschar eller rasar man motorn så betalar man kalaset - ungefär.

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Finns nog ingen "prislapp" men man gör en del på att man betalar slitdelar och kraschar eller rasar man motorn så betalar man kalaset - ungefär.
låter endå som ett bra alternativ till att testa på den klassen, men kan tänka mig att det kostar några veckopengar att betala ett ras eller krasch :( skulle bara haft nått att träna på,

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.

Så hyr man en Mordgren extra allt med magnesiumförgasarna och den brinner upp blir det havregrynsgröt livet ut:)

Hjalle

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
.
Alltså, tänkte väl inte sikta längst ner men runt 50', sen börjar det bli svettigt. Men jag hittar inte så mycket i den prisklassen. Alls. Hittar inte så mycket 125r alls. Kan har nånting att göra med att säsongen är i full gång och sånt kanske, vem vet. :)

We'll see.

Jasså du är på jakt efter något och köra också? Se nu till och få låna en 250R av en snäll kompis, skulle va grymt kul och få tävla mot dig på en sådan. Om jag nu får tag på en...

Men har jag inte kört bana sen B-racet 06 så lär jag ju åka på däng...

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Jasså du är på jakt efter något och köra också? Se nu till och få låna en 250R av en snäll kompis, skulle va grymt kul och få tävla mot dig på en sådan. Om jag nu får tag på en...

Men har jag inte kört bana sen B-racet 06 så lär jag ju åka på däng...

Suget börjar växa sig gigantiskt nu ja. Måste nog köra lite. Jag har inte kört hoj sen Falkenberg förra året och innan det var det 06 på sommaren där. Så njah, det går nog inte snabbast. Tränar dessutom ingenting på gata så jag minns knappt hur man kör hoj längre. :)

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x

We'll see.

Kontakta Göran Jonasson som kör 250GP för Nordgren nu. Han har en 125 till salu i din prisklass, jag pratade med honom i går. :)

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Kontakta Göran Jonasson som kör 250GP för Nordgren nu. Han har en 125 till salu i din prisklass, jag pratade med honom i går. :)

Hur får man kontakt med honom då?

Då är det klart då. :)
Sege till 125R.

Ja! Nu jävlar, fattigdom och elände, här kommer jag. :)

Sege mot Sleven på b-racet då? :tummenupp

Hmm, ge mig en utmaning. Sleven, pff. Han kan ju inte ens spöa mig på sin favvosuperduperplusplus-bana Falkenberg. Hur ska det gå? :D

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...