Hyra MittSverige banan, intresserad?

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Kommer det i så fall att vara krav på RR-licens? Annars så skulle både jag och farsgubben vilja skriva in oss. Vilka tider kommer att gälla utifall att det blir av?
Nej ingen licens krävs, bara en hoj som är funktionsduglig.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fint :) men vem är det som arrangerar? har bara skummat igenom tråden...
Ja än är det väl ingen som tagit på sig att hyra dessutom såg det ju ut att bli storm nu till helgen så jag gissar att det inte blir någon körning.

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Bandag

Nu är det dags för mig att komma ut ur garderoben.

Jag har nyss pratar med Göran. Han sa följande. Vi kan hyra banan. Den hyrs ut i ett "bra skick"?? Vilket jag försökte få en bättre definition på. Men det landade nånstans i att det inte ska vara löv på banan men kanske lite grann? Hur som helst så vill vi ha banan nysopad så får vi betala 2000kr extra för det. Då fattar jag det som att dom är där och gör det en liten stund innan vi kommer.

Hur som helst. Det kostar 7950kr inkl moms +2000 för sopning om vi vill vara på säkra sidan. Dvs ganska precis 10.000kr. Enkel matematik gör att blir vi 15st så går det på ca 670kr/skalle för en heldag. Blir vi fler blir det billigare.

Ev så kan man åka upp torsdag å kolla hur det ser ut å ev köra utan sopning. Men det kan vi diskutera senare.

Just nu ser det ut som att det blir Sol :tungan och 10+ grader på Lördag. Ev kan vi hyra söndag istället om den är bättre eller fler kan?

Intresserade just nu är

1.GP
2.Thomass
3.RJ
4.Marcus bror (var tydligen toksugen, eller som katten runt het gröt)
5.PerR77 (Om han lyckas lyfta bromsarna tills dess)
6.Snorbroms (Skulle fråga om han ville, själv ville han)
7.
8.Tomas Salander (lät sugen)
9.Micke Sedin (Thomass sa att han skulle kolla om han fick ledigt??? var det så?)
10.Hampus (Kommer kanske)
11.FOCI

Brukar vara intresserade men ej hört av sig ännu
Kenneth

Betalt
GP (betalade mig själv nyss)
RJ

Ni som VET att ni kommer att köra OM det blir nått. Sätt in 670kr på konto x xc. Och skriv för guds skull ert namn så jag kan betala tillbaka ifall det inte blir av. Blir det fler som åker så kommer jag räkna ut den slutliga summan senare och ni får tillbaka pengar efter körningen.
--------------------------------------------------------------------------
EDIT
På Torsdag måste jag senast boka banan vilket gör att ska ni åka och betala genom att föra över pengar på mitt konto så måste ni göra det senast imorgon Onsdag. Alt betala mig kontant på torsdag.

Jag bokar inte banan för än jag har fått in pengarna för jag vill inte stå där med en räkning på 10.000kr och betala den själv.

Betalar ni pengar och jag inte bokar så får ni tillbaka pengarna senast fredag.

--------------------------------------------------------------------------

Skicka PM med namn och nr så fyller jag på i listan
Eller ring 070-254 99 33 Jonas

/GP

Bifogat

• SMHI.JPG
    SMHI.JPG
    32.2 KB · Visningar: 57
Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Lutar väl åt söndag nu, regn utlovas på lördag. Sätter in pengar ikväll! :tummenupp

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Lutar väl åt söndag nu, regn utlovas på lördag. Sätter in pengar ikväll! :tummenupp

Ja, det funkar. För min del blir det en extra dag att få in pengar och få folk att bestämma sig. Men det blir nog bra vilket som. På banan regnar det ju aldrig ändå:)

Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Som det ser ut nu så är det....

1.GP
2.RJ
3.Thomass
4.Marcus bror
5.FOCI
6.RerR77
7.Snorbroms

Som är allvarligt intresserade.

Lät på hampus som att herr Salander också skulle kunna komma.

Det verkar som att det inte finns nog med intresse för körningen TYVÄRR.

När man tittar på vilket fantastiskt väder det ska bli så får man ju lite panikångest...

Bifogat

• smhi2.JPG
    smhi2.JPG
    26.7 KB · Visningar: 49
Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Nu kom jag på att man skulle ju kunna blanda bilar och hojar. Då kanske det skulle vara lättare att få tag på nog många. Fast då får man ju turas om i 30min pass. Men det gör ju kanske inget.

Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Eftersom nu vädret kommer bli så väldigt bra så gör vi ett sista desperat försök att få ihop folk.

Vi kör utan sopning. Pris 8000kr vi satsar på att få ihop 10pers 800kr/pers. Och jag räknar med att alla de 7st på listan kommer så behövs det 3st till. Och ska vi boka lördag så måste vi boka idag men det bör gå om man ringer 08:00 imorgon med. Så ring dom ni tror kan tänkas vara sugna.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.

YouKnowMe

Hmm...
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
KTM SuperDuke R
Sicken dynga att ni inte lyckas få ihop nog med folk för en liten banåkardag i Härnta...skulle jag orka ta mig upp de 80 sega milen mellan GBG och Hsand så skulle jag skrivit upp mig på en grisblink men nu är jag så tråkig så jag inte orkar det :tungan

Pat-the-rich

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Kawasaki zx-10r 2008
Nu har min hoj gått i ide för iår, hoppas vi syns mycket fler ggr nästa år. Man får tacka för ett stort intresse så syns vi 2009

MVH Patrik

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...