Bandag
Nu är det dags för mig att komma ut ur garderoben.
Jag har nyss pratar med Göran. Han sa följande. Vi kan hyra banan. Den hyrs ut i ett "bra skick"?? Vilket jag försökte få en bättre definition på. Men det landade nånstans i att det inte ska vara löv på banan men kanske lite grann? Hur som helst så vill vi ha banan nysopad så får vi betala 2000kr extra för det. Då fattar jag det som att dom är där och gör det en liten stund innan vi kommer.
Hur som helst. Det kostar 7950kr inkl moms +2000 för sopning om vi vill vara på säkra sidan. Dvs ganska precis 10.000kr. Enkel matematik gör att blir vi 15st så går det på ca 670kr/skalle för en heldag. Blir vi fler blir det billigare.
Ev så kan man åka upp torsdag å kolla hur det ser ut å ev köra utan sopning. Men det kan vi diskutera senare.
Just nu ser det ut som att det blir Sol
och 10+ grader på Lördag. Ev kan vi hyra söndag istället om den är bättre eller fler kan?
Intresserade just nu är
1.GP
2.Thomass
3.RJ
4.Marcus bror (var tydligen toksugen, eller som katten runt het gröt)
5.PerR77 (Om han lyckas lyfta bromsarna tills dess)
6.Snorbroms (Skulle fråga om han ville, själv ville han)
7.
8.Tomas Salander (lät sugen)
9.Micke Sedin (Thomass sa att han skulle kolla om han fick ledigt??? var det så?)
10.Hampus (Kommer kanske)
11.FOCI
Brukar vara intresserade men ej hört av sig ännu
Kenneth
Betalt
GP (betalade mig själv nyss)
RJ
Ni som VET att ni kommer att köra OM det blir nått. Sätt in
670kr på konto
x xc.
Och skriv för guds skull ert namn så jag kan betala tillbaka ifall det inte blir av. Blir det fler som åker så kommer jag räkna ut den slutliga summan senare och ni får tillbaka pengar efter körningen.
--------------------------------------------------------------------------
EDIT
På Torsdag måste jag senast boka banan vilket gör att ska ni åka och betala genom att föra över pengar på mitt konto så måste ni göra det senast imorgon Onsdag. Alt betala mig kontant på torsdag.
Jag bokar inte banan för än jag har fått in pengarna för jag vill inte stå där med en räkning på 10.000kr och betala den själv.
Betalar ni pengar och jag inte bokar så får ni tillbaka pengarna senast fredag.
--------------------------------------------------------------------------
Skicka PM med namn och nr så fyller jag på i listan
Eller ring 070-254 99 33 Jonas
/GP