Hyra MittSverige banan, intresserad?

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Kanske vore läge att boka banan på fredag?

Får vi ihop 10 pers så blir det inte dyrt.

Anledningen till att ev boka på fredag i stället för till helgen är att det är bra mycket billigare på vardagar.

Fredrik H

Skruvar R6
Gick med
11 Oct 2004
Hoj
R6
Kanske vore läge att boka banan på fredag?

Får vi ihop 10 pers så blir det inte dyrt.

Anledningen till att ev boka på fredag i stället för till helgen är att det är bra mycket billigare på vardagar.

Jag kan till 90% på fredag om det blir av.
// Fredrik

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Kollar med jobbet imårrn, vore ju kalas om det blir av.:)

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Jag kommer om det blir på en lördag eller söndag. Blir vi nog många så blir det billigt ändå.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag kommer om det blir på en lördag eller söndag. Blir vi nog många så blir det billigt ändå.
Håller med. Lördag eller Söndag passar bäst. I övermorgon Fredag kan jag t.e.x inte ta ledigt. Men framöver kan det gå bättre att ta ut en semesterdag.

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Hur sent på året kan vi köra tror ni?

Efter 15/9 så kostar en helgdag 7500kr och en vardag kostar 3000kr plus 6% moms.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
På fredag funkar för mej, om vi blir ett gäng 3lök för att köra själv äju varken billigt eller kul. Fixa ledigt nurå för faan.:tummenupp. Ser värre ut till helgen.

Last edited:

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
Hur sent på året kan vi köra tror ni?

Efter 15/9 så kostar en helgdag 7500kr och en vardag kostar 3000kr plus 6% moms.

Vad kostar det under högsäsong?

Jag skulle vara glad om det fanns flera tvådagarsåkningar på helgerna än vad det gör nu.

Personligen så är det för min del lättare att betala en tusenlapp extra och köra på en helg än att gå till chefen och be om ytterligare ledighet. (två-dagars för att det är en bit att åka).

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
I mårrn funkar för mej, om vi blir ett gäng 3lök för att köra själv äju varken billigt eller kul. Fixa ledigt nurå för faan.:tummenupp

Det kostar 6000kr på en vardag innan 15/6 så det är inte förns till veckan som vi kan boka för 3000kr.

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Bokar vi en lördag eller söndag (om det nu är ledigt) för 7500kr å samlar 20 pers så blir det ju bara 375kr/pers det är ju billigt.

Läser man tråden så verkar det ju bli lätt att få ihop det antalet.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Bokar vi en lördag eller söndag (om det nu är ledigt) för 7500kr å samlar 20 pers så blir det ju bara 375kr/pers det är ju billigt.

Läser man tråden så verkar det ju bli lätt att få ihop det antalet.

Ja jag håller med. Nu till helgen är jag också med om det går att få ihop folk till körning.

Jag har tidigare år ordnat bandagar sent på säsongen och vi har kört flera dagar in i Oktober och det har fungerat bra. Det kan också andra förare här på forumet intyga. Jag anser att man kan köra ytterligare en månad framåt om man har lite tur med vädret. Bilder från några av dessa körningar finns självklart i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. Välj Album: 2005 eller 2006

Pat-the-rich

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Kawasaki zx-10r 2008
åhh... Jag måste ut och jobba på Fredag, typiskt! Annars hade jag varit på!

Thomas, jag har mailat dig en lista på några som kan vilja åka!

Last edited:

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Jaha ja då sitter man här då och ingen åkning vart det, i dag i alla fall. Men det kanske är Bil-bingo i Stöde eller nåt annat kul man kan roa sig med i stället.:ätapiller

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept