ICA-tjejen

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Hehe, har snackat med henne igen. Hon är singel dock "inblandad" med någon därför ville hon inte ge mig sitt nummer. Jag gav henne mitt nummer i alla fall och sa att jag hade mycket att erbjuda :D

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
MjO skrev:
2252699 Hehe, har snackat med henne igen. Hon är singel dock "inblandad" med någon därför ville hon inte ge mig sitt nummer. Jag gav henne mitt nummer i alla fall och sa att jag hade mycket att erbjuda :D

Bra försök. Cheyer gillar idogt uppvaktande, så gå nu dit ofta och handla och lämna ditt nummer varje gång, tillsammans med ett bländande leende.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
det kallar jag manligt! Fyfan, jag är aldrig nervös för någonting. Stod och pratade om IT-lösningar framför europacheferna på IBM när jag jobbade där, va inte ett dugg nervös. Skulle jag ens få för mig att fråga en tjej om hennes nummer skulle jag nog seriöst krivera. MÅNGA poäng till någon som ens vågar fråga =)

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Nu blir det lite paus över midsommar, får låta detta sjunka in nu. Nästa vecka lär jag ju övertyga henne om varför hon ska välja mig istället.

duckie skrev:
2252763 Bra försök. Cheyer gillar idogt uppvaktande, så gå nu dit ofta och handla och lämna ditt nummer varje gång, tillsammans med ett bländande leende.

Hehe, får öva på leendet då eller vad tror du ?

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Ragga brudar, mitt på dan?

Hårdrockstaktik säger jag, ingalunda säger barbro ;)
Men ta det lite ball, annars kanske hon tror du är värsta stalkern :gnissla
Fast det är du och spionerar på henne, och tar reda på vart hon bor/går ut o festar osv...
Sen "helt plötsligt möter du henne bara" ...haha

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Måste bara få inflika att det var tur att du köpte tuggummi och inte hudkräm och servetter.

:rolleyes:

.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
MjO skrev:
2252699 Hehe, har snackat med henne igen. Hon är singel dock "inblandad" med någon därför ville hon inte ge mig sitt nummer. Jag gav henne mitt nummer i alla fall och sa att jag hade mycket att erbjuda :D
Körde hon den gamla dåliga? :rofl Lägg ned, det finns andra. Hur många som helst.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Åhej! Fortsätt handla där och visa bara upp dig... småprat och var trevlig. Testa sen igen. :)

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
På Ica brukar dom sälja blommor, rosbuketter osv. Handla mat som vanligt och ta en sån där blomma, lägg den på bandet sen när hon skickar den vidare på bandet så säger du bara " - näe den där ska du ha.."

Brewdar gillar uppmärksamhet.

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
duckie skrev:
2253592 Jag tycker du har ett trevligt leende. Kör hårt nu!

Så säger du bara för att vi övat livräddning :D

Närå, jag ska ta det lite lugnt nu, sen till veckan återgår jag till mitt handlande där, men eftersom jag inte är desperat så får det ligga på en normal nivå.

Quest

För fort för tidigt
Gick med
1 May 2005
Hoj
Ducati Monster
Jag har raggat upp en tjej som stod i kassan på systemet. Datade henne ett bra tag efter vår "affärsrelation". Höll dock på att bli alkis innan jag fick ut henne på första daten.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Quest skrev:
2253736 Jag har raggat upp en tjej som stod i kassan på systemet. Datade henne ett bra tag efter vår "affärsrelation". Höll dock på att bli alkis innan jag fick ut henne på första daten.

:D :D Trägen vinner! :tummenupp

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
E man riktigt kall så tjöper man mat för två plus kådisar. :hihi
Funkar nog inte på så många dock :gnissla

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Raggning!

MjO skrev:
2247307 Jag går in på ICA, HON sitter i en kassa.

Stabilt grabben :tummenupp .

Glid in nästa vecka igen. DÅ kommer hon vara bra sugen vill jag lova!

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Jag har också en kul historia.

Vi var ute ett gäng och körde hoj.
Vi stannade vid ett rödljus, och av en tillfällighet vänder jag mig om, och i bilen bakom sitter två tjejer.
När jag ska vända mig framåt igen vinkar dom åt mig, så jag vinkar självklart tillbaka.

När det sen blir grönt så slänger sig tjejerna ut i vänsterfilen och gasar som fasen för att köra om. Och jag tänkte "ja, ja, kör om då om ni vill". Men när dom kom upp jämsides med mig, så sträckte ena tjejen ut en lapp genom rutan.
Så jag rullade upp jämsides i 40-50 km/h tog lappen och körde vidare.

När jag senare stannade och kollade lappen så stod det ett namn och telefonnummer, samt beskrivningen; "Den blonda"... He he, det var lite kul.

Vi har sms:at lite bara, men det håller sig nog till det...
Men det var en lite småkul grej.

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S