Idag är jag förbannad därför att...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Har nu fått hem fiber till huset. Upptill 500Mb... 65 spänn per månad (+ en saftig startavgift :D)
Ser ju bra ut..
Så nu funderar jag över att säga upp Teliasnöret, har där tel - TV - bredband.
TV uselt, blåskärm runt 1gg/dag
Bredband iofs 30Mb, men de verkar vara små Mb och svarstiderna är enorma. => trött bredband.
Fast telefoni, tja, har ju ett antal bekanta som inte vet vad "digitalt" är för nåt, så behövs nog ett tag till..

Försökte som "missnöjd kund" kontakta Telia i ämnet via telefon, bör ju vara en naturlig metod mht företagets produkter.

"Du har nu plats 59 i kön och beräknad väntetid är 35 minuter"

Doh, era j-a tröttmössor på Telia, ordet stavas s-e-r-v-i-c-e :huvet

Detta kl 10 en onsdagsmorgon...

EN sak är säker, jag kommer att lämna detta djävulens företag så snart det går. Läs: Jag får kontakt med dem! :gnissla
Får väl åka upp till köpcentrumet och personligen besöka deras butik med en kofot i handen...:hihi

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Vad gäller fast telefoni kan jag rekommendera Teletek. Bra priser på abonnemang tycker jag. Du har en SIP-kompatibel telefon som du ansluter till Teletek över bredbandet, men det fungerar som vanlig fast telefoni och du behåller ditt nummer.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Använder nästan uteslutande tapatalk för att surfa SH, men om jag ser en till clickbait reklam om hur fantastisk Rebel Wilsons viktminskning är så kommer jag skicka min telefon i närmsta vägg...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Vad man ger uttryck för spelar tydligen ingen roll ifall någon annan valt att anlita personen, maken till både farlig och usel ursäkt får man nog leta efter.
– Det är klart att det är gravt olämpliga uttalanden, men hon har bett om ursäkt för detta. Kan man vara med i Sveriges största underhållningsprogram ”På Spåret”, i radio och i julkalendern, då kan man framträda på regionmuseet. Det finns inga presstjänster som ställer högre krav än det, säger Johan Dahlén.
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...a-museum-efter-hatet-mot-kakan-hermansson:nyh

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
På något sätt känns det bra att man varit borta från Sverige så länge att man inte känner till dessa sk kändisar.

Jag menar, vem fan är kakan hermansson liksom?!?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
På något sätt känns det bra att man varit borta från Sverige så länge att man inte känner till dessa sk kändisar.

Det räcker med att vara mentalt frånvarande. Jag har ingen aning :glömdet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Jag har själv ingen aning om vad personen är för något annat än att hon nu har trampat i klaveret och tydligen uttalat sig olämpligt. Vad hon gjorde innan mer än att vara uppenbarligen överflödig är för mig en gåta men antagligen så jobbade hon med att uttrycka sig feministiskt i PK-media. Det är också en karriär numera, precis som det är att bygga könsneutrala badrum.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har själv ingen aning om vad personen är för något annat än att hon nu har trampat i klaveret och tydligen uttalat sig olämpligt. Vad hon gjorde innan mer än att vara uppenbarligen överflödig är för mig en gåta men antagligen så jobbade hon med att uttrycka sig feministiskt i PK-media. Det är också en karriär numera, precis som det är att bygga könsneutrala badrum.

I egenskap av arg feminist har hen ju mer eller mindre konstant kräkt ur sig sexism och könshat, men... Ja... Kan inte påstå att jag har någon direkt koll på hen, men i princip allt jag hört om hen och läst av hen i förbifarten har varit hets mot män, och hat mot män.
Och Kakan är en utmärkt hen. :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Börjar det inte gå lite långt nu? Vad härnäst, kroppsvisitering på stan för att avslöja eventuella olagligheter? Spontana husrannsakan?http://www.svt.se/nyheter/inrikes/dopingtester-utan-misstanke-kan-inforas

Varför måste alla människor ta i så de nästan spyr?
Varför måste man hela tiden överträffa alla andra i att vara extrem på alla håll och kanter?

Det kommer bara vara folk fyllda av hat och självgodhet som orkar lyssna till slut. :4skrika

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Varför måste alla människor ta i så de nästan spyr?
Varför måste man hela tiden överträffa alla andra i att vara extrem på alla håll och kanter?

Det kommer bara vara folk fyllda av hat och självgodhet som orkar lyssna till slut. :4skrika

Därför att vi har valt in extremister, eller syftar du på mina kopplingar?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Det är väl typiskt svenskt, kan man inte åtgärda problemet så åtgärdar man symtomen. Det med vilka bieffekter som helst.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Därför att vi har valt in extremister, eller syftar du på mina kopplingar?

Så länge politiken inte är något annat än en karriär kommer de alla vara extrema åt alla håll.
Det är bara så tröttsamt när ingen gör eller säger något konkret. Det är bara svammel och pajkastning.
Trött :gråta

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Så länge politiken inte är något annat än en karriär kommer de alla vara extrema åt alla håll.
Det är bara så tröttsamt när ingen gör eller säger något konkret. Det är bara svammel och pajkastning.
Trött :gråta

Så blir det när man pumpar in pengar i maskineriet.

- - - Updated - - -

Tycker du?

Så vitt jag vet går det att få medicin med manligt könshormon utskrivet, och det är få kvinnliga som är receptfria.

Precis, så jag skrev inte fel med andra ord, ett är fritt och ett är reglerat.:)

Det är helt ok i din mening?

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...