SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Men efter metookampanjem måste ju TV- och kulturmänniskor ha någonstans att bo!
Men efter metookampanjem måste ju TV- och kulturmänniskor ha någonstans att bo!
Denna mörka, dystra, grå, kyliga jävla årstid suger kraftigt överdimensionerat fortplantningsrör !!!1111
Ge mig vår för hel....................
I´m trying hard, very hard.............Bit ihop och medicinera med alkohol, gnällspik.
Denna mörka, dystra, grå, kyliga jävla årstid suger kraftigt överdimensionerat fortplantningsrör !!!1111
Jag har för avsikt att köpa motorcykel, vet dock inte exakt vilken jag vill ha.Köp en motorcykel och ge den kärlek och omvårdnad!
Garagesäsongen har sin tjusning. Man kan dricka samtidigt som man gör vissa jobb vilket kan vara trevligt!
Man kan också köpa en liten japansk motorcykel och köra bland bilister på saltade vägar. Då uppskattar man garagesäsongen ännu mer.
Varför japansk när man gillar engelska SportHojar? Inte för de är bättre utan för att man inte vill förstöra en fin motorcykel!
Jag har för avsikt att köpa motorcykel, vet dock inte exakt vilken jag vill ha.
Jag har mailat handlare, nu är det lågsäsong, ingen har svarat.
Jag har mailat försäkringsbolag att de/dem/dems/dom ska höra av sig angående ett par motorcykelmodeller jag vill ha en premie på, ingen har svarat.
Jag har ställ mig i garage-kö för mc-garage, ingen har svarat.
Så, då blir det ett par bira så länge, frågor på det?
Sådär fräna grejer händer liksom inte idag.Fett coolt, hög tomgång gör lite ont i mek-tarmen.
Farbror-story coming up, goes like this;
Once upon a time it was the 70-talet.
V-jeans was the new mode.
My friend hade en Traja Bonneville med trattar, körde såklart i V-jeans.
En dag skulle han stajla lite, brassade fullt med trattarna och V-jeansen så att vi skulle bli impade, pallnitade framför oss och trattade omkull.
Orsak = V-jeansen hade sugits in i ena tratten och trottelnålen gjorde så att byxbenet fastnade och han kunde inte sätta ner foten.
End of true story.
Börnade upp mopeden till gäststugan idag. Sur som attan i 3 minusgrader, men ljudet av en arg fyra på tvären mellan granarna fick mig på bättre humör i alla fall.I´m trying hard, very hard.............
Folk med omotiverat långa signaturer.
Man blir förbannad.
Folk med omotiverat långa signaturer.
Man blir förbannad.
De är riktade till de mindre begåvade på forumet.
Du behöver inte ta illa vid dig.
Du menar de mindre begåvade som inte begriper att det heter antingen ”those unicorns” om det är plural, eller ”that unicorn” (utan ”s”) om det är singular?
Antingen det eller ordpolisen som inte förstår att man citerar ett citat som det skrevs. Man ändrar inte för att det råkade skrivas fel
Jag antar att vi alla är olika för jag hade nog rättat citatet, om nu inte poängen med det var att belysa skaparens okunskap.
Ordpolis? Nåja, jag tycker väl bara att man kan se till att städa på sin egen bakgård innan man börjar prata om de ”mindre begåvade”.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|