Suuuuuuck.
Min älskade sambo vacker som en sommar morgon o glad som en lärka kom ned från duschen på ovanvåningen med ett glatt lättsamt kvittrande.
DET ÄR STOPP I DUSCHEN!!!!!!! Vatten överallt.
Suuuuuuck stövlar ut i garaget o hämtar högtryckstvätt och slang adapters o rör rensnings slangen till tvätten.
Öppnar vattenlåset och stirrar på vad jag var helt saker på att det är en dränkt råtta, uuueeekkk.
Hämtar en näbb tång och drar upp råttan som jag trodde, men vad fasen ingen svans?? Det var ingen råtta det var rester av min älsklings hårförlängning.
Stövlar ned o undrar lite frågande om det inte e bättre att ha den där flera tusen kronors förlängningen kvar på skallen??
Tydligen dåligt gjort av frisören och det blir bättre nästa gång!
Kopplar ihop atrialjerna o börjar trycka ned spol slangen, det går trögt på med hett vatten o igång med högtryckstvätten.
Upp kommer nagot som liknar fett ett svartbrun fett klägg, håller på en stund o hör att det släpper o vattnet i den murade glas dusch hörnan släpper med ett gurgel.
Petar lite i det feta. Men är det smör??
Knallar ned o frågar min vackra sambo om hon använder nagon fet hårvårds produkt?
Min älskade sambo säger med ett leende att minsan anvander hon en fet produkt.. kokosfett är tydligen det nya nu för att få mjukt sammets lent böljande hår.
Då men först nu brister det för mig..
Exakta orden. Men älskling hur Jävla dum får man vara? Rent kokos fett som knappt yes löser upp spolar du ned i duschen.
Skall du hålla på med sådana saker tvättar du haret i en hink i garaget där finns en olje avskiljare som förhindrar att avloppet sätts igen.
Blickar kan döda