Du bor ju verkligen i rätt del av landet om du inte tycker om snö
Jo tack, jag vet, synd att man rotade sig här, sydspanien känns som ett bättre alternativ
Du bor ju verkligen i rätt del av landet om du inte tycker om snö
Tackar, ses snart
Var en sväng i Jönköping idag. Inte kul.
Snön hade drivit upp på vägen så vissa sträckor fick köras i motsatt körfält... Fy fan för att komma hem till en igensnöad garageuppfart som man får ställa sig och skotta av innan man öht kan parkera.
Kan det inte snöa lagom mycket så att man kan hålla efter åtminstone
I sthlm har inte plogbilarna heller hittat ut.. Däremot IDIOTERNA som inte kan köra bil när det är lite vitt på backen och ligger i 30 på 70 vägar..
De kör väl dubbfritt
Det finns ju ganska många vägar i Stockholm, så det är väl inte så farligt att folk kör i 30 km/h på 70 av dem?I sthlm har inte plogbilarna heller hittat ut.. Däremot IDIOTERNA som inte kan köra bil när det är lite vitt på backen och ligger i 30 på 70 vägar..
fortfarande reservhjulet på och nu är det snöstorm som dom skulle sagt söderom gävleför bilen jag köpte igår nästan tappa ett bakhjul för han glömt dra åt det, tack för det mordförsöket!
så just nu har jag TVÅ oanvändbara bilar...
Går ba det här med studentliv..
det finns ju ganska många vägar i stockholm, så det är väl inte så farligt att folk kör i 30 km/h på 70 av dem?
Däremot IDIOTERNA som inte kan köra bil när det är lite vitt på backen och ligger i 30 på 70 vägar..
Slå ihjäl en pensionär på en parkeringsplats = 2 års fängelse och minimalt skadestånd. Brutalt gruppvåldta och misshandla två tjejer = 1,5 års ungdomsvård och ett minimalt skadestånd.
Driva en sökmotor = 1årsfängelse och 46 miljoner i skadestånd.
Tänkte jobba lite extra på taxi i förrgår.
Blev ett kort pass då kupéfläkten hade lagt av.
Jävla mercedes, gör fan inte annat än att stå på verkstan!
Kalmar & jönköping med omnejd ska då alltid ta allting skoj... :mad.
Är det en walkaround på facebook som gör dig pissed?, eller som jag svarade när jag fick den: är det påföljden eller skadeståndet du stör dig på?
I mitt fall e det att folk inte tänker innan man slänger upp en klysha på nätet innan man tänker!
Ja!
I mitt fall e det att folk inte tänker innan man slänger upp en klysha på nätet innan man tänker!
Hur tänkte du där
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |