Att mina nycklar ligger på havets botten, bägge nycklarna till hojjen, (eftersom orginalet krånglar ibland hade jag bägge) låsnyckel ( ej nån reserv) bilnyckeln, (eftersom jag måste åka till garaget) och hemnyckeln.. jackpot!
Desutom var de inte ens mitt fel för en gångs skull!!!!! en vänlig person tog ut min väska från båten.. dock uppoch ner...plums!
Ringer husvärden för att få hjälp att komma in, de vägrar eftersom jag inte har legg på mig, anser att jag måste ha polisen med mig om de ska öppna... tillslut visar de sig att de inte ens har nycklar in...får ringa securitas (elle hur fan de stavas) istället
Efter 4 samtal senare och 1h väntan får jag äntligen nån som kommer och öppnar dock 500 spänn fattigare... ja kontant betalning så ingick letandes av en nån vänlig själ som ville låna ut pengarna också, som sagt legg och kort ligger inlåst hemma i lägenheten.....
Bara att försöka få tag på nån med släp och bil eftersom min inte har nån nyckel, (reservnyckel ligger 20 mil ifrån hos päronen) vägra ha hojjen stående vid en obevakad kaj...
När vi ska lassa på hojen lyckas jag få olja på mina skitsnygga VITA NYA fox skor... jackpot igen...
och nån råtta har ätit upp tröst chokladen i skåpet...
ja.. därför är jag jävligt PISSST!.. eller rent av förbannat leeeeeeeesssssss!!!!!!!