För att allting går så jävla bra hela tiden och för att dom senaste åren har varit likadana...
jag är ledsen för att jag lägger ned så mycket tid och energi på att söka nytt jobb. Jag blir kallad på intervju men blir aldrig erbjuden något. Självförtroendet är inte på topp utan just nu känner jag att jag kommer att försmäkta på denna arbetsplats med undermålig lön och arbetsuppgifter som är hämtade ur en manual från Samhall.
Jag ger upp, livet hånskrattar mig rakt upp i ansiktet och jag orkar inte skratta tillbaka.
Du har det ungefär som jag då, bortsett från det där med arbetsplats då...
Känner igen det där!jag är ledsen för att jag lägger ned så mycket tid och energi på att söka nytt jobb. Jag blir kallad på intervju men blir aldrig erbjuden något. Självförtroendet är inte på topp utan just nu känner jag att jag kommer att försmäkta på denna arbetsplats med undermålig lön och arbetsuppgifter som är hämtade ur en manual från Samhall.
Jag ger upp, livet hånskrattar mig rakt upp i ansiktet och jag orkar inte skratta tillbaka.
För att ingen är ledig och kan umgås med mig vilket resulterar i ännu en ensam kväll framför datorn. Suck.
Mina hojvänner dör som flugor omkring mig
Någon som råkat illa ut igen? Beklagar!
Tro fan att du inte har några vänner som kan leka med dig när ingen kan se vad du skriver från ditt exklusiva konto...
Idag, ingen bra dag, värst av allt är att jag känner mig som en USEL mamma som prioriterat mig själv och hojandet före familjen.. fy på mig Stryk borde jag ha
För att jag är en skit, inte borde leva och förtjänar att dö.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|