Idag är jag ledsen för att...

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Körabstinens

... solen skiner från blå himmel, barnen är här och jobbet kräver massa presentationer färdigt till måndag så jag kan inte gränsla min älskling, fast det är klart, jag kan smyga ner på parkeringen i mörkret i kväll och bara gosa lite när ingen ser :krama kolla att han har det bra, och smeka tanken lite...

Sen är jag ju glad för att solen skiner, jag har två underbara barn hos mig och jag har ett jobb jag älskar... men jag vill köra hojen...NU!!! :huvet Körabstinens utav bara HELVETE :näsblod

skickar massor av sms för att fixa barnvakt en timme eller två för att få en kort tur i morgon i alla fall... faan, snart är det vinter dessutom :gnissla

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Är ledsen för att jag är bakis och känner mig ensam.. 2 dagars festande och nu imorgon har jag en omtenta. Wooohoooo!

Nej, ska ut på stan och fika med laptopen samtidigt som jag pluggar, hoppas kvinnan finns där ute, blir lite av en hopplös romantiker när jag är bakis ;)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Skitfint väder, hojen nyservad och allt är allmänt bra. Då går tomten som skulle ta supporttelefonen i helgen och blir inlagd på sjukhus och jag blr strandsatt här istället för att kunna åka till hbg och hälsa på vännerna där som planerat. Fan mer än en månad sedan nu.
Och eftersom att jag måste svara när telefonjäveln ringer så kan jag inte ge mig ut på hojen eftersom att jag inte märker när det ringer då.

Sorgligt slöseri med den sista fina hojhelgen på året. :/

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Skitfint väder, hojen nyservad och allt är allmänt bra. Då går tomten som skulle ta supporttelefonen i helgen och blir inlagd på sjukhus och jag blr strandsatt här istället för att kunna åka till hbg och hälsa på vännerna där som planerat. Fan mer än en månad sedan nu.
Och eftersom att jag måste svara när telefonjäveln ringer så kan jag inte ge mig ut på hojen eftersom att jag inte märker när det ringer då.

Sorgligt slöseri med den sista fina hojhelgen på året. :/

Blåtand?

"-Ok.. säg till när programmet har startat upp ordentligt så ska jag AMEN VAF.. SE VAR DU KÖR! ändra några rader i inställningarna där..."

:yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fyfan, skitdag på jobbet... Stängning på sevenelevenmack en fredag där det, av någon anledning, är tre gånger så mycket folk i stan som det vanligtvis är... Hade inte en suck att hinna med stängningsrutiner eller städning inför morgondagen, var ständigt upptagen med kunder. Fick jobba nästan en timme efter betald tid för att få butiken färdig för öppning dagen efter, och då hade jag dessutom hjälp av en polare och kollega som snällt nog ställde upp och räddade mig ur knipan (till saken hör att larmet går om man inte fixat färdigt, larmat och låst butiken inom en timme efter stängningsdags). Hade fan inte gått utan dig kristoffer, du är en pärla och en räddare i nöden!:tummenupp :krama

Men fi fan vad vi fick stressa, och som jag fått stressa även innan det började bli brådis... Skitdag:(

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Blåtand?

"-Ok.. säg till när programmet har startat upp ordentligt så ska jag AMEN VAF.. SE VAR DU KÖR! ändra några rader i inställningarna där..."

:yoparty

Då kommer det andra problemet att jag måste kunna ta mig in till jobbet på en halvtimma. :/ Plus att det är svårt nog att höra vad indier säger utan vindbruset... ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

sportbike

Guest
Ibland suger livet hårt, megahårt.
Varför kan man inte få tillbaka sin förlorade vänner igen?

Jag vänjer mig aldrig :(

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
- Köpte busskort idag igen efter ett halvårs uppehåll (deppigt att inse att hojsäsongen är på dödsbädden)
- Tror jag kanske förlorat, vad jag trodde var, min allra bästa vän. Vet inte vad jag gjort för fel :(

*tårar i ögonen, hål i själen, saknad i hjärtat och fryser om tårna*

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
- Köpte busskort idag igen efter ett halvårs uppehåll (deppigt att inse att hojsäsongen är på dödsbädden)
- Tror jag kanske förlorat, vad jag trodde var, min allra bästa vän. Vet inte vad jag gjort för fel :(

*tårar i ögonen, hål i själen, saknad i hjärtat och fryser om tårna*

Jag brukar resonera som så att vänner man förlorar aldrig var riktiga vänner ändå. Rioktiga vänner ställer upp i vått och torrt (så länge man gör detsamma såklart) och fortsätter vara ens vänner oavsett vad som händer. Ibland är det svårare att hålla kontakten, ibland tar vänskapen ett uppehåll. Men en riktig vän finns där när vänskapen är redo att tas upp. Allt annat är bara kass, och en vän som slutar vara din vän utan egentlig anledning var aldrig någon vän egentligen. Beklagar att det känns jobbigt nu, men blicka framåt och var öppen så hittar du snart nya och bättre vänner som kan stå dig bi i nöd och lust:tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...