Okej, jag har inget jobb, jag är sjukskriven och har strul med f-kassan så att jag har inte fått någon sjukpenning på länge, så snart har jag ingen lägenhet. Jag är ofrivilligt singel, jag har inget som helst inflytande på liv.
I januari drog jag igång en process för att tillbaka mitt jobb eftersom jag blivit uppsagd p.g.a arbetsbrist och min F.D arbetsgivare sökte folk, då visade det sig att mitt dåvarande fackombud har skrivit på en överenskommelse bakom ryggen på mig där JAG avsäger rätten till företräde vid nyanställning, vilket gör att mitt case mot arbetsgivaren blir jefligt svagt.
Han vägrar dessutom att prata med min advokat om VARFÖR i helvetehan skriver på papper bakom ryggen på mig. Min respons var att polisanmäla den fan, en anmälan som blev nedlaggd direkt p.g.a att polisen har ett jefla skitdatasystem. Utöver det så är jag osäker på om jag har några riktiga vänner och jag ser öht. inget som tyder på att det kommer att bli bättre. Så jag vore glad om någonting kunde gå bra..
Det blev långt det där, hoppas att du orkar läsa det...