I know I know.Det är bara Poofball!
edit: I wonder if there is some celebration going on somewhere in the West?
Last edited:
I know I know.Det är bara Poofball!
Allt var ju öde och tyst som efter en neutronbomb - inte nån som tjoade utan gravstämmning
För att jag måste ringa det där telefonsamtalet till veterinären snart.
Jag vet, det är rätt sak att göra men så fruktansvärt jobbigt med insikten att den dagen är här nu.Jobbigt som fan. Men det är (förmodligen) rätt.
För att jag måste ringa det där telefonsamtalet till veterinären snart.
Beklagar, det där är fan så jävla jobbigt Vår jaktlabbe fick somna in för någon månad sen, cancer... Men ja, man får försöka finna tröst i att det är bättre att avsluta djurets lidande än att man ska hålla liv i stackaren bara för sin egen skull... Även om det gör ont som fan
Det var tungt att slå numret, men hon var så otroligt stödjande i andra änden av linjen att det kändes faktiskt bra att ha henne där. Hon tog verkligen bra hand om mig där jag satt jätteledsen i min ände av telefonlinjen.
Vad var det för ras på killen? Har själv två dvärgschnauzer (snart en kvar) och en ung dobermann (3 år). Svag för utmaningar så hundar med mycket hund i sig faller jag för.Killen i mitt knä
Vad var det för ras på killen? Har själv två dvärgschnauzer (snart en kvar) och en ung dobermann (3 år). Svag för utmaningar så hundar med mycket hund i sig faller jag för.
Du slapp ju svärmor och slipper bli fet av all julmat.Julafton. Ensam och ömklig sedan 04 i morse.
Då slog magsjukan till på mig och gumman tog ungen till svärmor. Trodde jag klarat mig men icke.
Du slapp ju svärmor och slipper bli fet av all julmat.
Melly Clittmas :wave
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |