Du blir bara hård i magen av oxy...(osv)Förra gadden som havererat rycktes utan problem varken under eller efter besöket. Den här har tydligen riktigt muppiga rötter...
Har litet morfin kvar sedan en annan skada. Det kanske kan komma till pass?
Du blir bara hård i magen av oxy...(osv)Förra gadden som havererat rycktes utan problem varken under eller efter besöket. Den här har tydligen riktigt muppiga rötter...
Har litet morfin kvar sedan en annan skada. Det kanske kan komma till pass?
Med tanke på hur nervöst skitnödig jag blir av käftis gör det inget.Du blir bara hård i magen av oxy...(osv)
Men kom igen, du får bedövning, det som du troligen reagerar på mest är att du hör ljudet när käftis jobbar. I med ett par hörlurar och spela ZZTop på max, det underlättarMed tanke på hur nervöst skitnödig jag blir av käftis gör det inget.
Två pacemakerinstallationer med lokalbedövning där jag tittade på hjärtat i röntgenmonitorn och det gick finemang. Men kirurgi i truten, det är värre på nåt märkligt vis.Men kom igen, du får bedövning, det som du troligen reagerar på mest är att du hör ljudet när käftis jobbar. I med ett par hörlurar och spela ZZTop på max, det underlättar
Non the wiser.Det var väl snällt av mej.
Istället för att skriva nedsättande saker
Vi mcfolk här ska väl vara vänner
Det har gått att kombinera i typ 40 år och den försvarsmakt vi har idag är ju ingenting mot för 30 år sedan.
Nej jag menade inte att det var för att bullret skulle vara ett problem för motorcykeltävlingen helt plötsligt.
Men bullret har stängt andra skjutfält för försvaret, så nu kanske dom skjuter annat på det här skjutfältet, och då finns det risk för oexploderad ammo i marken, och då kan man inte släppa in motorcyklar och publik där...
Annars brukar ju motorsport och försvarsmakten komma bra överens, i Boden har dom ju Kanonrundan (rally) och i Umeå går ju Svenska Rallyt delvis på militärens mark. (dock inga skjutfält)
Måste dock få flika in med ett litet varningens ord och förespråka ett uns av självbevarelsedrift när det kommer till det här med att köra och leka i militära spår. Må vara att det är bra att skona skog och mark från att köras sönder mer än nödvändigt i och för sig, men det hände mer än en gång under min tjänstgöring däruppe att vi fick avbryta skarpskjutning för att obehöriga civila crossförare kört in på skjutbaneområdet och lekte rundor vilket hade kunnat sluta jävligt illa... Vid ett tillfälle hann befälet nätt och jämnt vråla "AVBRYT, ELDUPPHÖR!!!", sen brände en crossförare tvärs över skjutfältet där vi stunden innan låg och matade på för fullt Må så vara att vissa inte är mer rädda om livet, men trist för den stackars väre som blir vållande till annans död bara för att folk kör och leker i naturen där de inte har att göra... Respektera åtminstone övningsområden under pågående verksamhet, och om man nu nödvändigtvis måste in på militärt område så råder jag alla att för deras egen skull köra in via befintliga vägar där det åtminstone finns en chans att det skyltas, bommas för och ljusmarkeras vid pågående skarpskjutning. Kör man genom skogen och missar dylika signaler så kan det som sagt sluta jävligt illa...Hela boden är ju ett militärt övningsfält.
Bodens crossbana ligger ju också där och jag tror dom har en endurobana där också. Sen kryllar det ju av bandvagnsspår och vägar man kan köra på utan att man förstör marken mer än den redan är sönderkörd.
Måste dock få flika in med ett litet varningens ord och förespråka ett uns av självbevarelsedrift när det kommer till det här med att köra och leka i militära spår. Må vara att det är bra att skona skog och mark från att köras sönder mer än nödvändigt i och för sig, men det hände mer än en gång under min tjänstgöring däruppe att vi fick avbryta skarpskjutning för att obehöriga civila crossförare kört in på skjutbaneområdet och lekte rundor vilket hade kunnat sluta jävligt illa... Vid ett tillfälle hann befälet nätt och jämnt vråla "AVBRYT, ELDUPPHÖR!!!", sen brände en crossförare tvärs över skjutfältet där vi stunden innan låg och matade på för fullt Må så vara att vissa inte är mer rädda om livet, men trist för den stackars väre som blir vållande till annans död bara för att folk kör och leker i naturen där de inte har att göra... Respektera åtminstone övningsområden under pågående verksamhet, och om man nu nödvändigtvis måste in på militärt område så råder jag alla att för deras egen skull köra in via befintliga vägar där det åtminstone finns en chans att det skyltas, bommas för och ljusmarkeras vid pågående skarpskjutning. Kör man genom skogen och missar dylika signaler så kan det som sagt sluta jävligt illa...
Och soldater gå runt med diverse idiotuppdrag, som att rulla ett däck en mil. Man kan ju undra vad de hittat på för att få göra den övningen.
Jeff Alessi död av hjärtinfarkt bara 34 år gammal.
34-åringar har alltid dött i hjärtinfarkter och vaccinet är säkert så gå iväg och ta er påfyllnadsdos nu.
Min lillasyster dog i hjärtinfarkt 27 år ungJeff Alessi död av hjärtinfarkt bara 34 år gammal.
34-åringar har alltid dött i hjärtinfarkter och vaccinet är säkert så gå iväg och ta er påfyllnadsdos nu.
Är det nåt slags allmänt känt att Jeff var vaccinerad, eller är det bara sporthojs minst logiska kommentar?Jeff Alessi död av hjärtinfarkt bara 34 år gammal.
Är det nåt slags allmänt känt att Jeff var vaccinerad, eller är det bara sporthojs minst logiska kommentar?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|