Beklagar.Fick idag beskedet att en väldigt nära vän gick bort i en motorcykelolycka igår Kör försiktigt allihop, vi är ömtåliga varelser och livet är tillräckligt kort som det är...
Beklagar.Fick idag beskedet att en väldigt nära vän gick bort i en motorcykelolycka igår Kör försiktigt allihop, vi är ömtåliga varelser och livet är tillräckligt kort som det är...
Beklagar.??? Nu var det jag som fick besked om att en mc åkande vän gick bort i natt 54 år gammal, varit sjuk ett tag utan att berätta för någon.
Var rädda om er livet är bevisligen kort o avslutas för tidigt?
Beklagar.
Kommer tätt nu, tycker jag.
Har det alltid varit så eller har det ökat med hjärtfel, galopperande cancerformer, demens för folk i medelålder?
Om jag kollar på utvecklingen hos äldre i omgivningen ser det inte bättre ut.
Möjligheten finns ju att det beror på att man själv hamnat på "dösidan", som kompisen gratulerade med när jag fyllde 50 för ett halvt decennium sen.
Satan vad trist! Beklagar djupt.Tyvärr så lämnade min styvpappa mig idag Jerker”Moddlaren”Kruus i en allvarlig olycka med motorcykel tidigare idag ser här på sidan att han varit väldigt aktiv! Det är en väldigt dyster dag för oss alla Mvh christoffer
Han spred glädje på forumet, det kan du ju veta. Hade planer på att försöka möta upp med honom när jag ska köra i Dalsland.Tyvärr så lämnade min styvpappa mig idag Jerker”Moddlaren”Kruus i en allvarlig olycka med motorcykel tidigare idag ser här på sidan att han varit väldigt aktiv! En person som älskade sin motorcykel. Det är en väldigt dyster dag för oss alla Mvh christoffer
Men va fan???Tyvärr så lämnade min styvpappa mig idag Jerker”Moddlaren”Kruus i en allvarlig olycka med motorcykel tidigare idag ser här på sidan att han varit väldigt aktiv! En person som älskade sin motorcykel. Det är en väldigt dyster dag för oss alla Mvh christoffer
Så oerhört ledsamt - utan att ha träffat honom så känner jag stor saknad, han var en av dem som gjorde forumet läsvärtTyvärr så lämnade min styvpappa mig idag Jerker”Moddlaren”Kruus i en allvarlig olycka med motorcykel tidigare idag ser här på sidan att han varit väldigt aktiv! En person som älskade sin motorcykel. Det är en väldigt dyster dag för oss alla Mvh christoffer
Om det är han här på forumet så otroligt ledsamt. Han var duktig på att bygga alla möjliga saker. RIPSå oerhört ledsamt - utan att ha träffat honom så känner jag stor saknad, han var en av dem som gjorde forumet läsvärt
Verkligen!Var rädda om er livet är bevisligen kort o avslutas för tidigt?
Beklagar djupt. ?Tyvärr så lämnade min styvpappa mig idag Jerker”Moddlaren”Kruus i en allvarlig olycka med motorcykel tidigare idag ser här på sidan att han varit väldigt aktiv! En person som älskade sin motorcykel. Det är en väldigt dyster dag för oss alla Mvh christoffer
Tyvärr så lämnade min styvpappa mig idag Jerker”Moddlaren”Kruus i en allvarlig olycka med motorcykel tidigare idag ser här på sidan att han varit väldigt aktiv! En person som älskade sin motorcykel. Det är en väldigt dyster dag för oss alla Mvh christoffer
Beklagar sorgen, mycket tråkigt att höra... Han var en framstående profil på detta forum helt klart, kommer sakna honom fastän jag inte kände honom personligen. Må han vila i fridTyvärr så lämnade min styvpappa mig idag Jerker”Moddlaren”Kruus i en allvarlig olycka med motorcykel tidigare idag ser här på sidan att han varit väldigt aktiv! En person som älskade sin motorcykel. Det är en väldigt dyster dag för oss alla Mvh christoffer
Moddlaren bidrog. I min tråd för småbarnfarsor skrev han inlägg som jag tog till mig.Tyvärr så lämnade min styvpappa mig idag Jerker”Moddlaren”Kruus i en allvarlig olycka med motorcykel tidigare idag ser här på sidan att han varit väldigt aktiv! En person som älskade sin motorcykel. Det är en väldigt dyster dag för oss alla Mvh christoffer
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|